Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=образ мандрівного замку Хаула<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кашуба Є.
Назва
: Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів : матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула"
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 4. - С. 27-38 (Шифр В739399/2016/4)
Примітки
: Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики:
Дитяча література-- Джонс Діана (1934-2011 рр.) --Великобританія
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): текстоцентричний підхід--роман д. джонс--поєднання елементів казки й детективу--запитання--текстоцентричні картки-завдання--образи головних героїв--цитати--
образ мандрівного замку хаула
--робота з ілюстраціями--релаксаційні вправи
Анотація:
На матеріалі твору англійської письменниці Д. Джонс "Мандрівний Замок Хаула" висвітлено особливості текстоцентричного підходу до навчання зарубіжної літератури. Доведено доцільність та ефективність цього методу, який дає можливість повною мірою досягти цілей сучасного уроку зарубіжної літератури, зокрема: аналізувати зміст і проблематику тексту, висловлювати й аргументувати власну думку, використовувати в мовленні лексичне багатство мови. Подано зразки карток із запитаннями й завданнями до тексту твору Д. Джонс.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)