Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=он-лайн інструменти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.32
Автор(и) : Швиденко О. М.
Назва : Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Місце публікування : Економіка АПК. - 2014. - № 1. - С. 129-135
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Інтернет
Економіка торгівлі-- Інтернет-торгівля-- Інтернет-мерчандайзинг
Сільськогосподарські підприємства-- Інновації
Анотація: Розкрито особливості Інтернет-маркетингу, проаналізовано стан українського сегмента мережі Інтернет, обґрунтовано необхідність запровадження он-лайн маркетингу в сільськогосподарських підприємствах України.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)