Пошуковий запит: (<.>K=організаційна культура<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Андрушків Б. М. Інтелектуальний потенціал підприємства як інструментарій підвищення конкурентоспроможності та засіб входження його в Європейський економічний простір/Б. М. Андрушків, Б. М. Островська, О. І. Павликівська // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. -Запоріжжя:Класичний приватний університет, 2017. т.№ 6.-С.38-43
|
>2.
| Антонюк А. А. Методика оцінювання стратегічного використання організаційної культури підприємства/А. А. Антонюк, Н. М. Шмиголь // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 3.-С.161-166
|
>3.
| Антонюк А. А. Оцінювання економічної ефективності управління корпоративною культурою/А. А. Антонюк, Н. М. Шмиголь // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 4.-С.27-31
|
>4.
| Бекарев А. М. Организационная культура как многомерный феномен/А. М. Бекарев , Г. С. Пак // Личность. Культура. Общество, 2011. т.№ 2.-С.120-126
|
>5.
| Грошев И. Культурное пространство организации: эмоциональная среда/Игорь Грошев, Анна Мищенко // Проблемы теории и практики управления, 2012. т.№ 9/10.-С.100-107
|
>6.
| Дмитрук О. В. Структура маркетингу - резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери/О. В. Дмитрук // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 4.-С.65-67
|
>7.
| Дяченко Т. О. Взаємозв'язок конкурентоспроможності підприємств із розвинутою організаційною культурою/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 5.-С.123-127
|
>8.
| Дяченко Т. О. Роль інноваційної культури в загальному процесі інноваційного розвитку підприємств/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 10.-С.42-46
|
>9.
| Захарова Л. Ценностный конфликт как ресурс развития предприятия/Людмила Захарова, Ирина Леонова // Проблемы теории и практики управления, 2012. т.№ 11/12.-С.147-157
|
>10.
| Кичко І. І. Репспективи удосконалення системи управління персоналом геріатричних установ/І. Кичко, О. Тріщук // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2016. т.№ 2.-С.18-23
|
>11.
| Климчук А. Методи оцінювання професійних якостей персоналу на промислових підприємствах/А. Климчук // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2016. т.№ 2.-С.44-49
|
>12.
| Кондратьев Э. Организационная культура: понятие, механизм и методы управления/Эдуард Кондратьев // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 11.-С.56-64
|
>13.
| Марченко Л. Аксіологія в управлінні/Л. Марченко // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 2.-С.10-12.
|
>14.
| Ошнек Стратегія управління сучасною школою: основні завдання та ресурси розвитку/Олександр Ошнек // Директор школи (Шкільний світ), 2018. т.№ 7/8.-С.41-46
|
>15.
| Самонова Т. Б. Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій/Т. Б. Самонова // Економічний часопис - ХХІ, 2013. т.№ 5/6.-С.64-66
|
>16.
| Синицька О. І. Елементи системи корпоративної культури та їхній взаємозв'язок/О. І. Синицька // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 10.-С.17-22
|
>17.
| Смирнова Впровадження організаційної культури підприємства через соціалізацію працівника/Надія Вікторівна Смирнова // Економіка. Фінанси. Право, 2019. т.№ 3.-С.27-30
|
>18.
| Чухраєва Н. М. Сутність та структура експортного потенціалу промислових підприємств/Н. М. Чухраєва // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. -Запоріжжя:Класичний приватний університет, 2017. т.№ 4/5.-С.73-77
|
>19.
| Шейко Н. Особливості організаційної культури в сучасному навчальному закладі/Н. Шейко // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 8.-С.23-35
|
>20.
| Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння/Лариса Яцишина, Юлія Ющук // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 2.-С.55-62
|
|