Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=організаційний етап уроку<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Богосвятська А.-М.
Назва
: Організаційний та мотиваційний етапи уроку зарубіжної літератури як методична проблема
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 30-36 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки
: Бібліогр.: 16 назв.
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методика
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
організаційний етап уроку
--зміст--мета й завдання--мовленнєві формули--мотиваційний етап--вплив класичної музики--мотиватори--колір--запах--смак--тактильна чутливість--дидактичні завдання мотиваційного етапу
Анотація:
У статті охарактеризовано методичні аспекти організаційного та мотиваційного етапів уроку зарубіжної літератури. Кожен з етапів розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці, результат. Приділено значну увагу новітнім методичним знахідкам та прийомам роботи, які доцільно використовувати з метою організації зовнішньої та внутрішньої (психологічної) готовності учнів до уроку і формування позитивної мотивації до навчально-пізнавальної діяльності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)