Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| 21 термін із Закону України "Про повну загальну середню освіту" // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 6.-С.8-11
|
>2.
| Мадзігон В. М. Інформатизація освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи/В. М. Мадзігон // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2011. т.№ 8.-С.3-8
|
>3.
| Журавель Тетяна Олексіївна Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення /Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 5.-С.30-33
|
>4.
| Сабангулова А. Б. Иностранный язык как фактор высшего образования /А. Б. Сабангулова // Alma mater, 2011. т.№ 8.-С.72-74
|
>5.
| Коломієць Н. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня/Надія Коломієць // Початкова школа, 2015. т.№ 10.-С.1-4
|
>6.
| Манилюк Юлія Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку/Юлія Манилюк // Дошкільне виховання, 2012. т.№ 8.-С.11-15
|
>7.
| Гавриш Наталя Організовувати, але не обмежувати : управління розвитком дітей в освітньому середовищі дитсадка/Наталя Гавриш, Олена Лінник // Дошкільне виховання, 2013. т.№ 1.-С.8-13
|
>8.
| Ульянова И. В. Организация смысложизненноориентирующей среды школы/И. В. Ульянова // Воспитание школьников, 2011. т.№ 9.-С.10-14
|
>9.
| Хмелевська О. М. Освітні ризики у контексті людського розвитку/О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка, 2016. т.№ 3.-С.145-157
|
>10.
| Гонтаровська Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості/Н. Гонтаровська // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.29-33
|
>11.
| Полякова О.Б. Профессиональная образовательная среда на защите будущих специалистов от профессиональных деформаций/О. Б. Полякова // Мир психологии, 2013. т.№ 4.-С.120-131
|
>12.
| Пензай Л. Становлення особистості дитини в сучасному освітньому просторі/Л. Пензай // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2015. т.№ 11-12.-С.18-19
|
>13.
| Куркуріна Створення інноваційного осівтнього середовища в умовах НУШ через упровадження проєктних технологій/Людмила Куркуріна, Альона Сергієнко // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.листоп. (№ 11).-С.77-85
|
>14.
| Курило Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра/Вікторія Курило, Алла Остроуменко // Початкова школа, 2019. т.№ 2.-С.1-4
|
>15.
| Беззуб Ю. Українознавство в тенденціях культурно-освітнього розвитку України початку ХХІ століття/Ю. Беззуб // Українознавство, 2015. т.№ 3.-С.190-201
|
>16.
| Кушнікова С. Філософсько-освітні ідеї гуманізму та гуманізація сучасної освіти/С. Кушнікова // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 1-3.-С.33-40
|
>17.
| Кореганова Формування єдиного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу/Оксана Кореганова // Директор школи, ліцею, гімназії, 2017. т.№ 3/4.-С.135-139
|
>18.
| Галкина Е. А. Что необходимо знать учителю об инновационной деятельности/Е. А. Галкина // Биология в школе. -Москва:Школа-Пресс, 2013. т.№ 1.-С.16-19
|
>19.
| Алексеев С. В. Экологическая концепция безопасности образовательной среды школы/С. В. Алексеев // Биология в школе. -Москва:Школа-Пресс, 2013. т.№ 4.-С.44-51
|
|