Пошуковий запит: (<.>K=освітній процес<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Обухівська А. Сучасна діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій/А. Обухівська, В. Луценко // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2010,N N 6.-С.18-20.
|
>2.
| Кремень В. Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 6.-С.3-6.
|
>3.
| Постоленко І. Планування й цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії/І. Постоленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 6.-С.68-71.
|
>4.
| Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США)/О. Андрюшина // Вища школа, 2011. т.№ 3.-С.62-68
|
>5.
| Соломонюк О. Подружися з книгою. 2-й клас/Ольга Соломонюк // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 27 (липень).-С.15-19
|
>6.
| Силкина Н. В. Особенности подготовки инженера железнодорожного транспорта в годы Великой Отечественной войны/Н. В. Силкина, М. А. Жуковская // Alma mater, 2011. т.№ 6.-С.80-84
|
>7.
| Сафонова В. Є. Формування концептуальних підходів до вдосконалення якості вищої освіти/Сафонова В. Є. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 1
|
>8.
| Игнатьева Е. Ю. Познавательная компетентностьв современном социокультурном контексте/Е. Ю. Игнатьева // Вестник высшей школы, 1990. т.№ 9.-С.52-56
|
>9.
| Зайченко О. Державно-громадське управлівління в системі освіти/О. Зайченко // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 48 (грудень).-С.Вставка. - С.2 -5
|
>10.
| Кріль О. Шляхи формування громадянської компетентності молодшого школяра/Олена Кріль // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 9 (березень).-С.2-4
|
>11.
| Ульянова И. В. Внеурочные мероприятия в педагогической концепции "Формирование смысложизненных ориентаций учащихся"/И. В. Ульянова // Воспитание школьников, 2012. т.№ 1.-С.16-25
|
>12.
| Асланова Ю. Приобщаем к чтению книг/Ю. Асланова, О. Попова, З. Гамбарян // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 4.-С.55-58
|
>13.
| Величко Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі/Олександр Величко, Анатолій Должанський [та ін.] // Вища школа, 2012. т.№ 2.-С.52-61
|
>14.
| Андрюнина А. Формировани е профессионально- ценностных ориентаций у будущих воспитателей/А. Андрюнина // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 8.-С.109-111
|
>15.
| Зборовський Г. Е. Социологическое знание и образование: проблемы взаимосвязи/Г. Е. Зборовський // Социс, 2012. т.№ 8.-С.41-48
|
>16.
| Табунова Т.А. Использование индивидуальных учебных планов, индивидуальных образовательных программ в обучении иностранному языку/Т. А. Табунова // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 10.-С.21-26
|
>17.
| Ісаєва Алла Управління освітнім процесом на основі технологічних карт/Алла Ісаєва // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.4-7
|
>18.
| Чирчик С. Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера/С. Чирчик // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 2.-С.73-79
|
>19.
| Овчаренко Н. Самоактуалізація та самореалізація особистості у практичному освітньому процесі постсучасного зразка/Н. Овчаренко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 1-3.-С.90-96
|
>20.
| Сінельнікова Н. Технологія формування культури мислення молодшого школяра на уроках з природознавства/Наталія Сінельнікова // Початкова школа, 2016. т.№ 3.-С.34-36
|
|
|