Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-66 
1.

Борисенко В. Формування життєвої компетентності учнів як нової освітньої парадигми/Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 3.-С.21-26
2.

Игнатьева Е. Ю. Познавательная компетентностьв современном социокультурном контексте/Е. Ю. Игнатьева // Вестник высшей школы, 1990. т.№ 9.-С.52-56
3.

Постоленко І. Планування й цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії/І. Постоленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 6.-С.68-71.
4.

Обухівська А. Сучасна діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій/А. Обухівська, В. Луценко // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2010,N N 6.-С.18-20.
5.

Кремень В. Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 6.-С.3-6.
6.

Зайченко О. Державно-громадське управлівління в системі освіти/О. Зайченко // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 48 (грудень).-С.Вставка. - С.2 -5
7.

Сафонова В. Є. Формування концептуальних підходів до вдосконалення якості вищої освіти/Сафонова В. Є. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 1
8.

Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США)/О. Андрюшина // Вища школа, 2011. т.№ 3.-С.62-68
9.

Соломонюк О. Подружися з книгою. 2-й клас/Ольга Соломонюк // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 27 (липень).-С.15-19
10.

Силкина Н. В. Особенности подготовки инженера железнодорожного транспорта в годы Великой Отечественной войны/Н. В. Силкина, М. А. Жуковская // Alma mater, 2011. т.№ 6.-С.80-84
11.

Андрюнина А. Формировани е профессионально- ценностных ориентаций у будущих воспитателей/А. Андрюнина // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 8.-С.109-111
12.

Зборовський Г. Е. Социологическое знание и образование: проблемы взаимосвязи/Г. Е. Зборовський // Социс, 2012. т.№ 8.-С.41-48
13.

Табунова Т.А. Использование индивидуальных учебных планов, индивидуальных образовательных программ в обучении иностранному языку/Т. А. Табунова // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 10.-С.21-26
14.

Ульянова И. В. Внеурочные мероприятия в педагогической концепции "Формирование смысложизненных ориентаций учащихся"/И. В. Ульянова // Воспитание школьников, 2012. т.№ 1.-С.16-25
15.

Кріль О. Шляхи формування громадянської компетентності молодшого школяра/Олена Кріль // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 9 (березень).-С.2-4
16.

Величко Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі/Олександр Величко, Анатолій Должанський [та ін.] // Вища школа, 2012. т.№ 2.-С.52-61
17.

Асланова Ю. Приобщаем к чтению книг/Ю. Асланова, О. Попова, З. Гамбарян // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 4.-С.55-58
18.

Чирчик С. Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера/С. Чирчик // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 2.-С.73-79
19.

Ісаєва Алла Управління освітнім процесом на основі технологічних карт/Алла Ісаєва // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.4-7
20.

Крупка М. І. Пріоритети зміцнення економічної безпеки в освітній та науковій сфері України/М. І. Крупка, І. О. Ревак // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 4.-С.55-62
21.

Овчаренко Н. Самоактуалізація та самореалізація особистості у практичному освітньому процесі постсучасного зразка/Н. Овчаренко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 1-3.-С.90-96
22.

Іллєнко Ю. М. Результати моніторингу якості знань учнів 11 класу з англійської мови, рівня мовної компетентності вчителів англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів Чернігівської області /Ю. М. Іллєнко // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.20-23
23.

Сінельнікова Н. Технологія формування культури мислення молодшого школяра на уроках з природознавства/Наталія Сінельнікова // Початкова школа, 2016. т.№ 3.-С.34-36
24.

Жорницька Використання хмарних технологій як створення інформаційного середовища для управління навчально-виховним процесом у гімназії/Тетяна Жорницька, Галина Івасюк // Директор школи, ліцею, гімназії, 2017. т.№ 3/4.-С.145-161
25.

Тимошенко А. Технології колективно-групового навчання на уроках історії у 7 класі/А. Тимошенко, О. Одокієнко // Juvenia studia. -Чернігів:Десна Поліграф, 2017,N Вип. 7.-С.149-153
26.

Борисенко В. Розвиток навичок аналізу в системі критичного мислення. Уявна перспектива образів новели Євгена Гуцала "До Танаськи по молоко" : [урок української літератури в 6 класі] /В. Борисенко, К. Сова // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 1.-С.24-28.
27.

Заїка А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!"/Антоніна Заїка // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.55.
28.

Ярова В. Шукайте - і ви знайдете/Віта Ярова // Математика (Шкільний світ), 2018. т.№ 20.-С.26-32
29.

Гончаренко Алла Дошкільна освіта Німеччини та України у зіставленні/Алла Гончаренко // Дошкільне виховання, 2018,N № 11.-С.13-15
30.

Щербакова Соціально-психологічна підтримка академічно здібних учнів в умовах інноваційного педагогічного проекту "Інтелект України" як складова сталого суспільного розвитку/Олена Щербакова, Георгій Даниленко // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві. -Чернігів:ЧНТУ, 2018.-С.371-374
 1-30    31-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)