Пошуковий запит: (<.>K=освітні реформи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Андрушкевич Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій в освітніх системах України й Польщі/Фабіан Андрушкевич // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 5.-С.88-92
|
>2.
| Дзевицька Л. Система освіти Австрії в контексті соціально-історичного розвитку/Л. Дзевицька // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 8.-С.46-55
|
>3.
| Кожевнікова Тетяна Упровадження інноваційних проектів у виховний процес школи/Тетяна Кожевнікова // Директор школи (Шкільний світ), 2013. т.№ 6.-С.13-15
|
>4.
| Кремень В. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи/В. Кремень // Директор школи, ліцею, гімназії, 2017. т.№ 3/4.-С.6-11
|
>5.
| Лиховид Інна Шкільна "неволя"/Інна Лиховид // День, 2021. т.12-13 лют. (№ 24/25).-С.18
|
>6.
| Маслійчук В. "Въ городъ малом, нагорномъ, здоровомъ, красивомъ и как бы одной гимназии принадлежащем"/Володимир Маслійчук // Сіверянський літопис, 2016. т.№ 6.-С.162-174
|
>7.
| Ничкало Н. Децентралізація професійної освіти: чеський досвід/Н. Ничкало // Педагогiчна газета, 2009. т.№ 5.-С.6
|
>8.
| Остапенко Н.І. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в україні у другій половині ХХ ст./Н. І. Остапенко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.201-206
|
>9.
| Рагозіна Інноваційний освітній процес у закладах дошкільної освіти/Вікторія Рагозіна // Педагогiчна газета, 2021. т.травень - червень (№ 3).-С.3
|
>10.
| Степко М. Полонський процес у контексті інтересів держави і громадян/М. Степко // Голос України. -Київ:Київська правда, 2010,N N 103.-С.16-17.
|
|