Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно орієнтоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Голуб Ніна Роль і місце цінностей у навчанні української мови в школі (на матеріалі синтаксису й пунктуації у 8-9 класах)/Ніна Голуб // Українська мова і література в школі, 2016,N № 3.-С.2-6.
2.

Кучеренко Ірина Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти/Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2017,N № 2.-С.8-14
3.

Голуб Навчання синтаксису учнів 8-9 класів: аналітичний аспект/Ніна Голуб // Українська мова і література в школі, 2015,N № 5/6.-С.2-6
4.

Сайко Т. Наступність між молодшою та середньою ланками школи з метою успішної соціально-психологічної адаптації майбутніх п'ятикласників/Тетяна Сайко, Наталія Романенко // Початкова школа, 2016. т.№ 7.-С.42-44
5.

Угніч Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня/Руслана Угніч, Алла Білошицька // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 4.-С.19-22
6.

Грачова Міжпредметна інтеграція як важливий чинник реалізації новітніх технологій на уроках зарубіжної літератури/Наталія Грачова // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 7/8.-С.14-19
7.

Бех М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі/Максим Бех // Початкова школа, 2017. т.№ 6.-С.36-40
8.

Постовітенко Здоров’язбережувальний аспект - важливий напрям педагогічної діяльності/Надія Постовітенко // Початкова школа, 2018. т.№ 11.-С.54-56
9.

Чернявська Н. М. Формування географічної компетентності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах/Н. М. Чернявська // Географія та економіка в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.10-12
10.

Хроменко І. Особистісно орієнтоване навчання. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® "Навчання для майбутнього". Заняття № 4 /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012. т.№ 7/8.-С.18-24
11.

Салтовская Г.Н. Личностно-ориентированный урок иностранного языка/Г. Н. Салтовская // Иностранные языки в школе. -Москва:Иностранные языки в школе, 2009,N N 3.-С.49-55
12.

Классович С. "Федько-халамидник" Володимира Винниченка: щедрість головного героя на добро/С. Классович // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах), 2011,N № 12.-С.15-17
13.

Ковальська Дослідницька діяльність ліцеїстів як засіб активізації пізнавальної самостійності в умовах профільного навчання/А.Ковальська, Л.Слободянюк // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 1.-С.67-71
14.

Щербина Л. Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна"/ Лариса Щербина // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 8.-С.24-29
15.

Голуб Н. Б. Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська мова/Н. Б. Голуб, О. Ю. Котусенко, Н. В. Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2015. т.№ 4.-С.2-8
16.

Кодлюк Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності/Ярослава Кодлюк // Початкова школа, 2013. т.№ 1.-С.6-9
17.

Мороз П. Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії/П. Мороз // Історія в школах України, 2008. т.№ 9 .-С.11-15.
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)