Пошуковий запит: (<.>K=особистісно орієнтоване навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Салтовская Г.Н.
Назва : Личностно-ориентированный урок иностранного языка
Місце публікування : Иностранные языки в школе. - Москва: Иностранные языки в школе, 2009. - N 3. - С. 49-55 (Шифр И290994/2009/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика--уроки--особистісно орієнтоване навчання
Примірники :ВДІМ(1) Вільні : ВДІМ(1) Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.3Укр
Автор(и) : Классович, Світлана
Назва : "Федько-халамидник" Володимира Винниченка: щедрість головного героя на добро
: особистісно зорієнтований урок у 6 класі
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 12. - С. 15-17: мал. (Шифр Д579456/2011/12)
ББК : 74.268.3Укр Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання української літератури--особистісно орієнтоване навчання Анотація: У статті розкрито ідейно-художній зміст оповідання В. Винниченка.
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Чернявська Н. М.
Назва : Формування географічної компетентності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах
Місце публікування : Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 10-12 (Шифр Г430673/2012/3) Примітки : Бібліогр.: 26 назв.
ББК : 74.262.68 Предметні рубрики: Географія-- Процес навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): географічна компетентність--особистісно орієнтоване навчання Анотація: В статті досліджується питання географічної компетентності в світлі завдань сучасної географічної освіти. Характеризуються напрями, за якими здійснюють формування географічної компетентності.
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Хроменко І.
Назва : Особистісно орієнтоване навчання. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® "Навчання для майбутнього". Заняття № 4
: дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 18-24 (Шифр В739399/2012/7/8) Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.268.39 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальність--особистісно орієнтоване навчання--навчальний тренінг--урок зарубіжної літератури Анотація: Розглянуто основні ідеї особистісно орієнтованого навчання у порівнянні з традиційним навчанням.
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ковальська, Алла, Слободянюк, Лариса
Назва : Дослідницька діяльність ліцеїстів як засіб активізації пізнавальної самостійності в умовах профільного навчання
Місце публікування : Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 67-71 (Шифр Д080265/2013/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади-- Науково-дослідницька діяльність-- Досвід роботи Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна самостійність--особистісно орієнтоване навчання--обдаровані діти Анотація: Стаття присвячена проблемі залучення учнівської молоді до наукової діяльності з метою активізації пізнавальної самостійності в умовах профільного навчання в Обласному гуманітарному ліцеї при Барському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. М.Грушевського. З опорою на практичний досвід роботи ліцейського учнівського товариства "Перспектива" розкривається своєрідність організації навчальної дослідницької діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі.
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кодлюк Я.
Назва : Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності
Місце публікування : Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 6-9 (Шифр П675327/2013/1) Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74.20 Предметні рубрики: Педагогіка-- Особистісно орієнтоване навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--уміння вчитися--рефлексія навчальної діяльності--позитивні мотиви навчання--особистісно орієнтоване навчання--ключова компетентність Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта.
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Щербина Л.
Назва : Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна"
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 24-29 (Шифр -466899/2013/8) Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 83.3 Предметні рубрики: Українська література-- Методика-- Урок Українська література-- Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницький метод--особистісно орієнтоване навчання--компетентнісно орієнтовані завдання--ключові компетентності--каторжна, оповідання Анотація: У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення.
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Бондаренко Н. В.
Назва : Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська мова
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 2-8 (Шифр -466899/2015/4)
Предметні рубрики: Українська мова-- Зміст і методика викладання в середній школі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національно-патріотичне виховання--зміст навчання--особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання Анотація: В статті йдеться про зміни в методиці навчання української мови, які торкаються всіх аспектів у т. ч. визначення принципів, добору форм, методів і прийомів навчання.
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Голуб, Ніна
Назва : Навчання синтаксису учнів 8-9 класів: аналітичний аспект
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 2-6 (Шифр -466899/2015/5/6) Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання синтаксису Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова в старшій школі--особистісно орієнтоване навчання--папка мовленнєвого розвитку Анотація: Стаття висвітлює аналітичні матеріали, підготовлені з метою вдосконалення чинних методик навчання синтаксису в сучасній школі. Автор аналізує дослідження сучасних лінгвістів, які мають сприяти розробленню оригінальної методики навчання синтаксису й пунктуації на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного й компетентнісного підходів.
Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сайко Т., Романенко, Наталія
Назва : Наступність між молодшою та середньою ланками школи з метою успішної соціально-психологічної адаптації майбутніх п'ятикласників
: з досвіду роботи вчителів СЗШ I-III ступенів № 128 м. Києва
Місце публікування : Початкова школа. - 2016. - № 7. - С. 42-44 (Шифр П675327/2016/7) Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Навчання Педагогіка-- Наступність Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--наступність--особистісно орієнтоване навчання--криза підліткового віку--консиліум--діагностика--толерантність Анотація: В статті розглянуто проблему адаптації майбутніх п'ятикласників в середній школі та наступність між молодшою і середньою ланками школи.
Знайти схожі
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Ніна
Назва : Роль і місце цінностей у навчанні української мови в школі (на матеріалі синтаксису й пунктуації у 8-9 класах)
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 2-6. (Шифр -466899/2016/3)
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання синтаксису Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення синтаксису в школі--вивчення пунктуації в школі--особистісно орієнтоване навчання Анотація: Автор розглядає суть, значення і місце цінностей в навчально-виховному процесі, обґрунтовує важливість ціннісного аспекту кожного уроку української мови. Наголошує на доцільності системного підходу до сприйняття учнями ціннісних орієнтирів і формування у них ціннісного ставлення до життя, суспільних процесів і явищ.
Знайти схожі
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мороз П.
Назва : Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії
: методичний матеріал
Місце публікування : Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 11-15. (Шифр І981598/2008/9) Примітки : бібліогр.: 10 назв.
Предметні рубрики: Суспільствознавча освіта-- Зміст, форми, методи Методика викладання історії в школі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток освіти--формування творчої особистості--особистісно орієнтоване навчання Анотація: Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного навчання до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим.
Знайти схожі
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кучеренко Ірина
Назва : Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 8-14 (Шифр -466899/2017/2) Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Процес навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно орієнтоване навчання--урок української мови Анотація: У статті схарактеризовано головні ознаки, особливості й компоненти особистісно орієнтованої технології сучасного уроку української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики й особистісно орієнтованої технології. Розглянуто провідні сучасні підходи до розроблення особистісно орієнтованої технології сучасного уроку рідної мови в загальноосвітній школі. Окреслено шляхи імплементації особистісно орієнтованої технології у практику мовного навчання в основній школі.
Знайти схожі
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бех М.
Назва : Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі
Місце публікування : Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 36-40 (Шифр П675327/2017/6) Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Початкова школа-- Технології навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні аспекти--сучасні технології навчання--класифікація технологій--особистісно орієнтоване навчання--розвивальне навчання--технології навчання Анотація: У статті охарактеризовані дидактичні аспекти застосування сучасних технологій навчання у процесі освітньої діяльності вчителів початкової школи: сутність проблеми, основні змістові напрями, позитивні підходи до ефективності. Визначено, що дидактичними аспектами застосування вчителями зазначених технологій навчання у початковій школі є обгрунтування їх дидактичної оптимальності, зокрема шляхом доцільного визначення спільних дидактичних одиниць, форм, методів та засобів навчання.
Знайти схожі
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Постовітенко, Надія
Назва : Здоров’язбережувальний аспект - важливий напрям педагогічної діяльності
Місце публікування : Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 54-56 (Шифр П675327/2018/11) Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Здоров’язбережувальні технології Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоровий спосіб життя--здоров’язбережувальні технології--здоров’я--здоров’язбережувальне середовище--технології навчання--ситуація успіху--особистісно орієнтоване навчання--початкова школа Анотація: У статті розкрито зміст понять здоров’я, особистісно орієнтоване навчання. Розкрито способи збереження та зміцнення здоров’я, застосування здоров’язбережувальних технологій у початковій школі.
Знайти схожі
|
16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Угніч, Руслана, Білошицька, Алла
Назва : Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 19-22: табл. (Шифр У679846/2020/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади Педагогічна психологія-- Психологія навчання Інтелект Психічні властивості-- Здібності-- Інтелект Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учні--логіко-математичний тип інтелекту--лінгвістичний тип інтелекту--внутрішньоособистісний інтелект--особистісно орієнтоване навчання
Знайти схожі
|
17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Грачова, Наталія
Назва : Міжпредметна інтеграція як важливий чинник реалізації новітніх технологій на уроках зарубіжної літератури
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 7/8. - С. 14-19: рис. (Шифр В865270/2020/7/8) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади Зарубіжна література-- Міжпредметні зв'язки Міжпредметні зв'язки-- Інтегроване навчання Педагогічні технології-- Зарубіжна література Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв'язки --особистісно орієнтоване навчання--навчальні дисципліни--уроки зарубіжної літератури
Знайти схожі
|
|