Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно-діяльнісний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.48
Автор(и) : Лузік, Ельвіра, Борець, Ірина
Назва : Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. вид. - К.: Знання, 2012. - № 10. - С. 33-38. - ISSN 1682-2366 (Шифр В308932/2012/10). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр.: с. 38
ББК : 74.48
Предметні рубрики: Вища освіта-- Професійна підготовка
Вища освіта-- Технічна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діяльнісний підхід--компетентності ключові--фахівці авіатранспортних підприємств--особистісно-діяльнісний підхід--особистісно-орієнтоване навчання--проблемний підхід
Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основі виявлення його індивідуальних особливостей.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майєр Н. В.
Назва : Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур
Місце публікування : Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 22-29. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2019/1). - ISSN 1817-8510
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Навчання-- Вища школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--особистісно-діяльнісний підхід--проектний підхід--рефлексивний підхід
Анотація: Важливою передумовою ефективного формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур є коректний вибір підходів з урахування кінцевої мети й умов навчання, володіння студентами базовими методичними знаннями та вміннями. У статті обгрунтовано доцільність використання низки підходів до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур та сформульовано принципи, які сприяють їх ефективній реалізації в освітньому процесі на першому (бакалаврському) рівні в закладах вищої освіти. Компетентнісний підхід полягає в розвитку в студентів здатності застосовувати набуті методичні знання в практичній професійно-методичній діяльності з проектування, організації та реалізації тестового контролю для перевірки рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності й реалізується на основі принципу моделювання професійно-методичної діяльності вчителя іноземних мов, принципу реалізації змісту навчання шляхом використання адекватних форм, методів і засобів формування тестової компетентності. Особистісно-діяльнісний підхід реалізується в єдності обох його складників на основі принципу пріорітету індивідуальності студента як суб'єкта навчання та учіння, принципу добору змісту навчання та учіння з урахуванням особливостей планування та організації вчителем тестового контролю, принципу різноцільового використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проектний підхід передбачає залучення студентів до проектної діяльності, а специфічним методичним принципом його реалізації визначено принцип використання індивідуальних проектних завдань на етапі рубіжного контролю рівня сформованості тестової компетентності. Рефлексивний підхід забезпечує формування і розвиток методичної рефлексії, а засадничими принципами його реалізації визначено принцип використання різних методів навчання для розвитку методичної рефлексії, принцип забезпечення студентів засобами самоконтролю за процесом і результатом учіння. Обрані підходи становлять методологічне підгрунття для вивчення структури і змісту спеціальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов і культур "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)