Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 19/20/21.-С.89-96
|
>2.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 22/23/24.-С.30-42
|
>3.
| Пендзей Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки/Іван Пендзей // Вища школа, 2011. т.№ 11.-С.94-103
|
>4.
| Пендзей І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання/І. Пендзей // Вища школа. -К.:Знання, 2012. т.№ 11.-С.25-35
|
>5.
| Войтко О. Особливості початкової освіти в Іспанії/Оксана Войтко // Початкова школа, 2013. т.№ 10.-С.52-55
|
>6.
| Матвєєва Я. Сформованість дослідницьких умінь старшокласників/Я. Матвєєва // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2015. т.№ 20.-С.4-13
|
>7.
| Копач С. Конкурсне приймання учнів/С. Копач // Завуч (Шкільний світ), 2016. т.№ 22.-С.4-12
|
>8.
| Яланська Оцінка в нашому житті/Світлана Яланська // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 15/16.-С.14-19
|
>9.
| Червонна Т. Шкала оцінювання знань з погляду української школи ейдетики (за Є. Антощуком)/Т. Червонна // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 19/20.-С.40-42
|
>10.
| Пономаренко О. Педагогічна оцінка в житті учня. Погляд психолога/О. Пономаренко // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 3/4.-С.49-51
|
>11.
| Яланська Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа, 2018. т.№ 4.-С.36–38
|
>12.
| Савченко Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/Олександра Савченко // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.1-6
|
>13.
| П'ять критеріїв оцінювання вчителів // Освiта, 2019. т.№ 3/4.-С.2
|
>14.
| Михайленко Перевірні роботи з української мови, 4 клас/Тетяна Михайленко // Початкова школа, 2019. т.№ 4.-С.21-26.
|
>15.
| Фідкевич Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання/Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа, 2020. т.№ 1.-С.12-14
|
>16.
| Загородній Передумови та причини/Михайло Загородній // Історія України (Шкільний світ), 2020. т.№ 4.-С.8-13
|
>17.
| Шумара Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Наталія Шумара // Початкова школа, 2020. т.№ 5/6 (трав.-черв.).-С.27-29
|
>18.
| Фідкевич Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації/Олена Фідкевич // Початкова школа, 2020. т.№ 3.-С.7-10
|
>19.
| Мовчун Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок/Антоніна Мовчун // Початкова школа, 2020. т.№ 11/12.-С.10-15.
|
|