Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 19/20/21.-С.89-96
2.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 22/23/24.-С.30-42
3.

Пендзей Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки/Іван Пендзей // Вища школа, 2011. т.№ 11.-С.94-103
4.

Пендзей І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання/І. Пендзей // Вища школа. -К.:Знання, 2012. т.№ 11.-С.25-35
5.

Войтко О. Особливості початкової освіти в Іспанії/Оксана Войтко // Початкова школа, 2013. т.№ 10.-С.52-55
6.

Матвєєва Я. Сформованість дослідницьких умінь старшокласників/Я. Матвєєва // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2015. т.№ 20.-С.4-13
7.

Копач С. Конкурсне приймання учнів/С. Копач // Завуч (Шкільний світ), 2016. т.№ 22.-С.4-12
8.

Яланська Оцінка в нашому житті/Світлана Яланська // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 15/16.-С.14-19
9.

Червонна Т. Шкала оцінювання знань з погляду української школи ейдетики (за Є. Антощуком)/Т. Червонна // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 19/20.-С.40-42
10.

Пономаренко О. Педагогічна оцінка в житті учня. Погляд психолога/О. Пономаренко // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 3/4.-С.49-51
11.

Яланська Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа, 2018. т.№ 4.-С.36–38
12.

Савченко Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/Олександра Савченко // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.1-6
13.

П'ять критеріїв оцінювання вчителів // Освiта, 2019. т.№ 3/4.-С.2
14.

Михайленко Перевірні роботи з української мови, 4 клас/Тетяна Михайленко // Початкова школа, 2019. т.№ 4.-С.21-26.
15.

Фідкевич Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання/Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа, 2020. т.№ 1.-С.12-14
16.

Загородній Передумови та причини/Михайло Загородній // Історія України (Шкільний світ), 2020. т.№ 4.-С.8-13
17.

Шумара Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Наталія Шумара // Початкова школа, 2020. т.№ 5/6 (трав.-черв.).-С.27-29
18.

Фідкевич Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації/Олена Фідкевич // Початкова школа, 2020. т.№ 3.-С.7-10
19.

Мовчун Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок/Антоніна Мовчун // Початкова школа, 2020. т.№ 11/12.-С.10-15.
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)