Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1061)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (51)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: (<.>K=педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4324
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Рогаткина Т. Время мечтать:/Т. Рогаткина // Музыкальный руководитель, 2009. т.№ 2.-С.25-29
2.

День відчинених дверей: навчально-виховний комплекс № 16 м. Мелітополя // Іноземні мови в навчальних закладах, 2009. т.№ 1.-С.82-87
3.

Самсоненко Л.М. Театральна педагогіка в початковій школі як засіб формування життєвої компетентності/Л. М. Самсоненко // Початкова освіта (Шкільний світ), 2009. т.№ 5/7.-С.94-96
4.

Кулагина Е.В. Образование детей с ограниченными возможностями здоровья. Опыт коррекционных и интеграционных школ/Е. В. Кулагина // Социс, 2009. т.№ 2.-С.107-116
5.

Ілляшенко Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі/Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 10.-С.14-18
6.

Іллюшина О. Організація педагогічного експерименту регіонального рівня/О. Іллюшина, Г. Шапаренко // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 9.-С.3
7.

Боровик І. Тренують пальчики малята і будуть гарно розмовляти/І. Боровик // Палітра педагога, 2009. т.№ 1.-С.22-24
8.

Брохес Е. Региональная система кадрового обеспечения каникул/Е. Брохес, Е. Перминова // Народное образование, 2009. т.№ 3.-С.110-112
9.

Будучина О. Зимние забавы/О. Будучина, Н. Воронина // Дошкольное воспитание, 2009. т.№ 1.-С.103-104
10.

Веренюк Л. "Школа дії" як один із напрямків реформаторської педагогіки: історичний аспект/Л. Веренюк // Рідна школа, 2009. т.№ 4.-С.74-76
11.

Горшкова В.В. Интерпретации педагогической концепции Дж.Дьюи в российской педагогике 20-30-х гг. ХХ в./В. В. Горшкова // Педагогика, 2009. т.№ 1.-С.60-72
12.

Данилова Е.С. Методология сравнительной педагогики в трудах Брайана Холмса/Е. С. Данилова, Л. Л. Супрунова // Педагогика, 2009. т.№ 1.-С.89-100
13.

Екояма К. Ручной труд в средней общеобразовательной школе России (1884-1917)/К. Екояма, Н. В. Костярхов // Педагогика, 2009. т.№ 2.-С.70-75
14.

Коренчук О. Поєднання посад практичного психолога і соціального педагога у загальноосвітній школі/О. Коренчук // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 15/16.-С.7-8
15.

Липский И.А. Методические риски развития социальной педагогики /И. А. Липский // Педагогика, 2009. т.№ 3.-С.24-33
16.

Мігалуш А.О. Інклюзивна освіта - шлях до всебічного розвитку дітей/А. О. Мігалуш // Соцiальний захист, 2009. т.№ 1.-С.15
17.

Мойсеєнко К. Особливості роботи соціального педагога/К. Мойсеєнко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2009. т.№ 2.-С.63-65
18.

Новоженова Т.В. Школа и музейная педагогика/Т. В. Новоженова, О. К. Казакова // Русский язык и литература в учебных заведениях, 2009. т.№ 2.-С.32-42
19.

Павлюк Т. Як Боюсик став Хоробриком/Т. Павлюк // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.14-16
20.

Пальчевський С.С. Формування особистісної зрілості вихованців гімназії в процесах соціального розвитку/С. С. Пальчевський // Практична психологія та соціальна робота, 2009. т.№ 3.-С.64-67
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)