Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна майстерність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Боровік О. Учитель фізики у вимірі педагогічної майстерності та педагогічної техніки /О. Боровік // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2009,N N 11.-С.48-51
|
>2.
| Нетребенко А. День професійної майстерності/А. Нетребенко // Безпека життєдіяльності, 2011. т.№ 2.-С.6
|
>3.
| Тосик І. Щоб окрилити, треба бути окриленим/Ігор Тосик // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.96-99
|
>4.
| Вартанян Л. Професійний потенціал педагога/Л. Вартанян // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 2 (січень).-С.9-11
|
>5.
| Ніколюк Л. Програма "Творчий учитель"/Л. Ніколюк // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 2 (січень).-С.12
|
>6.
| Тарасюк С. Організаційно-методичні умови удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю/Світлана Тарасюк // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 2.-С.98-100
|
>7.
| Колісніченко І. Професійна адаптація молоді в педагогічному колективі/Ірина Колісніченко // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.Вкладка. - С. 15-18
|
>8.
| Казанцева О. П. Основні складники педагогічної майстерності вчителя інформатики/О. П. Казанцева // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2012. т.№ 2.-С.40-42
|
>9.
| Авдєєва С. В. Виховна система школи творчого зростання особистості/С. В. Авдєєва // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2012,N № 8(Серпень).-С.20-34
|
>10.
| Красіков О. М. Організаційно-педагогічні умови реалізації управління різнорівневою професійною підготовкою фахівців/О. М. Красіков // Митна справа, 2012. т.№ 4.-С.36-41
|
>11.
| Куліненко Гуманістична спрямованість діяльності вчителя/Л.Куліненко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 1.-С.72-76
|
>12.
| Про підсумки 2-го етапу Всеукраїнського конкурсу "Парк педагогічної майстерності" : наказ № 426 від 10.04.2013 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2013. т.№ 11.-С.4-10.
|
>13.
| Навчання педагогічних працівників щодо ефективного проведення "Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності" // Безпека життєдіяльності, 2013. т.№ 5.-С.14-15
|
>14.
| Дятленко Т. І. Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя/Т. І. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 4.-С.10-12
|
>15.
| Прошкуратова Т. Практична підготовка студентів - одне з найголовніших завдань педагогічної освіти/Тамара Прошкуратова, Віктор Юрченко // Початкова школа, 2013. т.№ 10.-С.47-49
|
>16.
| Шклярук Н. Освітня діяльність педагогів/Н. Шклярук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2014,N № 12.-С.58-59
|
>17.
| Ямковий В. Розвиток творчого потенціалу вчителя. Місячник педагогічної творчості/В. Ямковий, Л. Кваша // Завуч (Шкільний світ), 2015. т.№ 17.-С.36-38
|
>18.
| Войцех Р. Самоосвіта педагога як умова неперервної професійної освіти/Р. Войцех // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2015. т.№ 7-8.-С.19-21
|
>19.
| Сорочинська В. А. Нестандартний урок як форма організації навчання/В. А. Сорочинська // Математика в школах України, 2015. т.№ 25/26.-С.29-34
|
>20.
| Шевченко О. О. Кожен із нас унікальний/О. О. Шевченко // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2015. т.№10.-С.23-29
|
|
|