Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна психологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 88 Z99
Ігнатович, О. Математичне моделювання розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Текст] / О. Ігнатович> // Соціальна психологія. - 2009. - N 3. - С. 156-165
ББК 88 + 74
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- математичне моделювання Анотація: Визначено поняття елементарного інноваційного циклу; Розроблено програму математичного моделювання цілеспрямованого експериментального формування фахової інноваційної культури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Веленко, А. Моральний розвиток молодшого школяра [Текст] / Алла Веленко> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - Вкладка
ББК 88.8 Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): шкільний психолог -- педагогічна психологія -- негативні почуття
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Глотова, Г. А. "Синергетическая метафора" в педагогической психологии [Текст] / Г. А. Глотова> // Alma mater. - 2011. - № 8. - С. 28-32. - Бібліогр.: с. 32
. - ISSN 0321-0383 Рубрики: Педагогічна психологія--Синергетика Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- синергетична модель -- нелінійність
Знайти схожі
|
>4.
|
Гречкіна, Людмила. Ефективний стиль педагогічної діяльності. Програма практичних занять [Текст] / Л. Гречкіна> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 34-44. - Бібліогр.: с. 44
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчителі Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- педагогічна психологія -- саморегуляція Анотація: Програма практичних занять спрямована на розвиток у педагогів таких прфесійно важливих якостей як уміння успішно спілкуватися з колегами по роботі і керівництвом, вихованцями та їх батьками. Також спрямована на ознайомлення із способами ефективної саморегуляції, виробити якості позитивного ставлення до дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 88 Г 93
Губенко, О. В. Психологічні особливості популяризації здорового способу життя у вищих навчальних закладах [Текст] / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 11. - С. 35
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- вузівська педагогіка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 88 Е 72
Ермакова, И. В. Поиск новых средств решения учебных задач в начальной и основной школе [Текст] / И. В. Ермакова, Г. А. Цукерман> // Вопросы психологии. - 2009. - N 6. - С. 13-22
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- початкова школа -- педагогічна психологія
Дод.точки доступу: Цукерман, Г.А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Журов, Вадим. Вирішення життєвих проблем [Текст] : рекомендації психологів для працівників освіти / В. Журов, Д. Новік> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 7/8. - С. 11-28. - Бібліогр.: с. 27.
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчителі Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- педагогічна психологія
Дод.точки доступу: Новік, Дмитро Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Зайцев, С. В. Ситуация выбора как средства диагностики учебной мотивации и самооценки у младших школьников [Текст] / С. В. Зайцев> // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 54-63
. - ISSN 0042-8841 Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- особистісно-орієнтоване навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Кірсканова, С. В. Профілактика емоційних розладів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (Пелюстки настрою) [Текст] / С. В. Кірсканова, І. А. Трубнікова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 10. - С. 16-25
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- емоції -- розлади Анотація: Заняття з практичної психології.
Дод.точки доступу: Трубнікова, І.А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 88 К 26
Карсканова, С. В. Психологічне благополуччя виховатиля дошкільного навчального закладу - шлях до успішної релазіації базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] / С. В. Карсканова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 11. - С. 60-63
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Кирийок, Тетяна. "Світ уваги". Розвивальна програма для учнів 1-х класів [Текст] / Т. Кирийок> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 4-26. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- педагогічна психологія -- вніб 3 Анотація: Щоб оволодіти усіма новими знаннями та навичками, дитині потрібно навчитися керувати своєю увагою, підпорядковувати її своїй волі. А для цього необхідно тренувати здатність бути уважним за допомогою ігор і спеціальних вправ. Автор надає розвивальну програму для учнів 1-х класів, для тренування уваги.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 88 К 49
Клименко, В. В. Перетворення чуттєво-інтуїтивної та дискурсивно-логічної інформації на одиниці наукового тексту. [Текст] / В. В. Клименко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 12. - С. 1-9. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): ібв -- талант -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Клокова, Тетяна. Конструктивне спілкування для ефективної роботи. Тренінгове заняття для педагогів [Текст] / Т. Клокова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 23-26. - Бібліогр.: с. 26
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчителі Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- комунікативні здібності -- вніб 3 Анотація: Автор пропонує для ознайомлення актуальне тренінгове заняття для педагогів, метою якого є усвідомлення ними своєї індивідуальності, допомога педагогам у налагодженні ефективної взаємодії з оточенням і корекція емоційного ставлення педагогів до себе; розвиток комунікативних здібностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Ковязина, М. С. Пространственные представления и межполушарное взаимодействие у младших школьников [Текст] / М. С. Ковязина, Е. Ю. Балашова> // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 40-43
. - ISSN 0042-8841ББК 88
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія
Дод.точки доступу: Балашова, Е.Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Константинова, Лариса. Професійна компетентність педагога. Шляхи вдосконалення [Текст] / Л. Константинова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - Вкладка.- С. 1-87 : табл. - Бібліогр.: с. 87
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчителі--Підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- вніб 3 Анотація: У статті подано досвід щодо організації компетентнісного підходу до соціальної адаптації та інтеграції дітей у суспільство. Переважну частину часу дитина проводить у школі. Тут вона не лише здобуває основи знань, а й спілкується, взаємодіє з однокласниками й учителями. Одним з найголовніших чинників, що впливає на ставлення дитини до навчання, є психологічна атмосфера в класі та школі. Щоб досягти вершин взаємин між педагогами й учнями, важливо бути компетентним у своїй професійній діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Корнилов, С. А. Лонгитюдное исследование академических, творческих и практических спасобностей как предпосылок успешности обучения [Текст] / С. А. Корнилов, Е. Л. Григоренко, С. Д. Смирнов> // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 138-149
. - ISSN 0042-8841ББК 88 + 74
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- інтелект -- навчання
Дод.точки доступу: Григоренко, Е.Л.; Смирнов, С.Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Кудашова, Т. В. Разрешая конфликты (беседа со старшеклассниками) [Текст] / Т. В. Кудашова> // Воспитание школьников. - 2012. - № 2. - С. 66-68
. - ISSN 0130-0776ББК 88.8 Рубрики: Конфліктологія--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): комунікація -- малі групи -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
| 88 К 96
Кушнір, В. Особливості наукових поглядів на розвиток особистості вчителя [Текст] / В. Кушнір> // Соціальна психологія. - 2009. - N 2. - С. 13-30.
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- особистість -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Литвин, І.. Атестація педагога загальноосвітнього закладу [Текст] : психологічний супровід / Інна Литвин, Валерія Басик> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 19. - Вкладка. - С. 1-16
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Практична психологія--Педагогічна майстерність вчителя Кл.слова (ненормовані): АТЕСТАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Дод.точки доступу: Басик, Валерія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Макаренко, О. Особливовсті перебігу стресу у вчителів початкових класів [Текст] / О. Макаренко, Н. Голубєва, Ю. Вівдич> // Соціальна психологія. - 2009. - N 3. - С. 166-173
ББК 88 + 74
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- стрес Анотація: Висвітлюються основні причини та наслідки виникнення стресу у педагогічних працівників.
Дод.точки доступу: Голубєва, Н.; Вівдич, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|