Пошуковий запит: (<.>K=педагогічний колектив<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23 |
>1.
| Батратченко Н.В. Використання модульних технологій у професійному навчанні/Н. В. Батратченко, Н. М. Каменева, Л. Г. Устименко // Все для вчителя, 2009. т.№ 7/8.-С.20-32
|
>2.
| Земєлєва Л. Система роботи з обдарованими дітьми: долаємо проблеми сучасної сільської школи/Лариса Земєлєва, Юлія Кривенко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.26-45
|
>3.
| Ковальчук О. Мотивація в управлінській діяльності закладу/Олександр Ковальчук // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 36 (вересень).-С.Вкладка. - С. 2-4
|
>4.
| Ткачук Л. Координація діяльності НМР/Людмила Ткачук // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 31 (серпень).-С.13-21
|
>5.
| Кузнецова Г. Создание эмоционально развивающей среды как условие социального развития детей раннего возраста в группе кратковременного пребывания в дошкольном образовательном учреждении/Г. Кузнецова // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 2.-С.107-112
|
>6.
| Білоусова Т. Спільна робота бібліотекаря та педколективу/Тетяна Білоусова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 3.-С.40-42
|
>7.
| Позивай О. Оздоровлення учнів в умовах сільської школи/Ольга Позивай // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.46-47
|
>8.
| Цубенко Л. А. Народна педагогіка - важлива складова частина національного виховання (з досвіду роботи педагогічного колективу)/Л. А. Цубенко // Виховна робота в школі, 2012. т.№ 4.-С.5-7
|
>9.
| Москалевський З. Система роботи з обдарованими дітьми/Зіновій Москалевський // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 9.-С.29-50
|
>10.
| Сбоєва Людмила Управлінський аспект модернізації освіти/Людмила Сбоєва // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 17.-С.10-19
|
>11.
| Кириленко О. Стиль керівництва як чинник формування соціально-психологічного клімату у колективі/О. Кириленко // Вісник, 2014. т.№ 2.-С.128-129
|
>12.
| Тимошко Г. Управління розвитком організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу/Г. Тимошко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 4/5.-С.110-117
|
>13.
| Федоренко Л. Школа претендує на статус креативного освітнього закладу/Л. Федоренко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 4/5.-С.145-149
|
>14.
| Матвєєва Г. Річне планування діяльності спеціалізованої школи/Г. Матвєєва // Директор школи (Шкільний світ), 2016. т.№ 11/12.-С.67-103
|
>15.
| Педан Т. Продуктивна взаємодія керівника навчального закладу та педколективу. Роль психолога у процесі формування відносин/Т. Педан, В. Зленко // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 23/24.-С.76-80
|
>16.
| Ващенко Олена Школа соціально адаптованої особистості - Школа здоров'я/Олена Ващенко, Катерина Волинець, Тамара Кравченко // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ), 2012. т.№ 18.-С.4-10
|
>17.
| Березовська Неоніла Вивчаємо психологічний клімат колективу/Неоніла Березовська // Дошкільне виховання, 2017,N № 3.-С.12-15
|
>18.
| Проценко Я. Забезпечення повноцінного розвитку особистості дитини в дошкільному закладі/Я. Проценко // Український вимір. -Чернігів, 2017,N Число 14.-С.204-205
|
>19.
| Удачина Психологічний клімат у колективі/Галина Удачина // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 17/18.-С.30-33
|
>20.
| Умніхіна Солодке життя/Дар'я Умніхіна // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 17/18.-С.34-37
|
>21.
| Губко Ю. М. "Ми" - завжди більше, ніж "Я"/Ю. М. Губко // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 11.-С.13-15
|
>22.
| Козлова Мобінг і босінг у школі/Анна Козлова // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 2.-С.72-77
|
>23.
| Плахотна Т. О. Матеріали педагогічної ради "Соціалізація вихованців закладу освіти засобами національно-патріотичного виховання"/Т. О. Плахотна // Виховна робота в школі, 2020. т.№ 6 (черв.).-С.32-34
|
|