Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=подкаст<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Бігич О. Б.
Назва
: Блог і
подкаст
технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови
Місце публікування
: Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 3-9. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2017/3). - ISSN 1817-8510
Примітки
: Бібліогр.: с. 9
Предметні рубрики:
Іноземні мови-- Навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): міжкультурна компетентність --технології навчання--
подкаст
Анотація:
У статті представлено сучасні тнхнології формування міжкультурної комунікативної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто визначення міжкультурної компетентності й виокремлювані складники. З-поміж сучасних технологій формування міжкультурної компетентності виокремлено блог і
подкаст
технології. Проаналізовано дидактичні матеріали низки автентичних блогів і
подкаст
ів. Досліжено потенційні можливості формуванння міжкультурної компетентностей на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ващило О. В.
Назва
: Критерії відбору автентичних
подкаст
ів для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення
Місце публікування
: Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 18-25 (Шифр І215577/2019/2)
Предметні рубрики:
Англійська мова-- Методика викладання-- Вищі навчальні заклади
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
подкаст
--англійське професійно орієнтоване монологічне мовлення--інформаційно-комунікаційна технологія
подкаст
ингу
Анотація:
Статтю присвячено питанню відбору англомовних
подкаст
ів у галузі методики навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення, що передбачає використання інформаційно-комунікативної технології
подкаст
ингу. Ключовим моментом у здійсненні відбору
подкаст
ів є окреслення та обґрунтування відповідних критеріїв. Критерії відбору англомовних
подкаст
ів зумовлені методичним доробком, специфікою навчання майбутніх інжинерів-механіків, а також лінгвістичними, акустичними та психолінгвістичними факторами, які спричиняють труднощі в процесі розуміння
подкаст
ів та впливають на успішність формування іншомовної комунікативної компетентності в монологічному мовленні. До особливостей, що визначають специфіку навчання майбутніх фахівців у галузі інженерної механіки, автор відносить суб'єкт і мету навчання, програмні вимоги стосовно рівня розвитку в студентів умінь монологічного мовлення, а також змісту тематичних модулів для відповідного року навчання, особливості організації навчального процесу. До лінгвістичних факторів, зі свого боку, належать фонетичні, лексичні, граматичні та композиційно-смисловий. Виокремлення акустичних факторів зумовлено наявністю фонового шуму в автентичних
подкаст
ах, створених у реальних умовах виробництва. Психолінгвістичні фактори виявляються в доступності та посильності інформації в
подкаст
і, її мотиваційні цінності, ступені її інформативності та проблемності, достовірності та об'єктивності, професійної актуальності й новизни, а також тривалості звучання
подкаст
у. Серед основних критеріїв добору
подкаст
ів автор називає критерії професійної спрямованості, відповідності програмним вимогам щодо рівня володіння іноземною мовою, тематичності, автентичності, ситуативності, мотиваційної цінності, професійної актуальності та ін.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Макаревич И. Г.
Назва
:
Подкаст
в изучении немецкого языка
Місце публікування
: Иностранные языки в школе. - 2012. - № 5. - С. 36-40. - ISSN 0130-6073 (Шифр И290994/2012/5). - ISSN 0130-6073
Примітки
: Текст рос., нім.
Предметні рубрики:
Німецька мова-- Навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Примірники
:ВДІМ(1)
Вільні
: ВДІМ(1)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Соломатина А. Г.
Назва
: Развитие умений говорения и аудирования учащихся посредством учебных
подкаст
ов
Місце публікування
: Иностранные языки в школе. - 2012. - № 9. - С. 71-74. - ISSN 0130-6073 (Шифр И290994/2012/9). - ISSN 0130-6073
Примітки
: Библиогр.: с. 74
Предметні рубрики:
Іноземні мови-- Навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади-- Технічні засоби навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
подкаст
--комунікативна компетенція--веб 2.0
Примірники
:ВДІМ(1)
Вільні
: ВДІМ(1)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Батшеєва А. С.
Назва
: Фрагмент практичного заняття німецької мови з формування у студентів четвертого курсу лінгвосоціокультурної компетентності в аудіювання з використанням
подкаст
ів
Місце публікування
: Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 52-54. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2017/3). - ISSN 1817-8510
Примітки
: Бібліогр.: с. 54
Предметні рубрики:
Німецька мова-- Навчання-- Вища школа
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аудіювання--
подкаст
--студент
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)