Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=позиціювання на ринку<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ащаулов В. В.
Назва
: Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91: табл., рис. (Шифр Д399617/2013/1)
Примітки
: Бібліогр.: с. 91
Предметні рубрики:
Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): товар--послуга--маркетинговий підхід--підприємницька діяльність--конкуренція--ринкова ситуація--сегментування ринку--
позиціювання на ринку
--реалізація продукції
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)