Пошуковий запит: (<.>K=популізм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Березовський О. Популізм і прагматика/О. Березовський, Ю. Сколотяний // Дзеркало тижня, 2010. т.№ 14.-С.7
|
>2.
| Котнюк Ю. Гуманізм чи популізм?/Ю. Котнюк // Демократична Україна. -Київ:Демократична Україна, 2011,N N 17.-С.8.
|
>3.
| Шведа Дж. Сарторі про безглузду систему і бездарну політику/Юрій Шведа // Вибори та демократія, 2011. т.№ 2.-С.41-49
|
>4.
| Рижков В. А може, взяти й скасувати/Вадим Рижков // День, 2011. т.14-15 жовт. (№ 185/186).-С.6-7
|
>5.
| Ульченко Н. Ю. Социально-экономическая политика Партии справедливости и развитие Турции: от популизма к популярности/Н. Ю. Ульченко // Восток. Афро-азиатские общества: история и современность, 2012. т.№ 3.-С.72-86
|
>6.
| Бирюков С. Восточная Европа: евроскептицизм и правоконсервативный тренд/С.Бирюков, А.Коваленко // Мировая экономика и международные отношения, 2012. т.№ 8.-С.49-58
|
>7.
| Тарасевич В. М. Антикризовий потенціал економічного патріотизму/В. М. Тарасевич // Економіка України. -К., 2015. т.№ 6.-С.50-52
|
>8.
| Блащук О. Давос-2017: ні популістам/О. Блащук // Гроші.UA, 2017. т.№ 1/2.-С.8-10
|
>9.
| Журавель В. Переломний 1996-й рік для України за матеріалами гумористично-сатиричного журналу "Перець"/В. Журавель // Juvenia studia. -Чернігів:Десна Поліграф, 2017,N Вип. 7.-С.92-97
|
>10.
| Рудяченко Популізм - це форма наркогіпнозу/Олександр Рудяченко // День, 2019. т.№ 108/109.-С.30
|
>11.
| Казаков Громадянське суспільство і популізм/Валерій Казаков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2019,N № 3.-С.31-32
|
>12.
| Куцінко О. Г. Характеристика основних культурних епох, напрямів, стилів, методів і течій/О. Г. Куцінко // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 21/22 (листоп.).-С.51-65
|
>13.
| Дембіцький Ліберальна демократія: ризики популізму та авторитаризму/Сергій Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2020,N № 1.-С.138-139
|
>14.
| Макеєв До виправдання популізму/Сергій Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2020,N № 1.-С.159-164
|
|