Пошуковий запит: (<.>K=початкова школа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 489
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Ермакова И.В. Поиск новых средств решения учебных задач в начальной и основной школе /И. В. Ермакова, Г. А. Цукерман // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2009,N N 6.-С.13-22
|
>2.
| Щербіна Т.І. Інтегрований урок англійської мови та музики. 4 клас/Т. І. Щербіна // Англійська мова в початковій школі. -Харків:Основа, 2010,N N 3.-С.13-15
|
>3.
| Оверко Г. Тиждень української мови в початковіц школі/Г. Оверко, З. Варич // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2010,N N 37.-С.10-15.
|
>4.
| Соловйова Н. Розвиток уваги в учнів початкової школи/Н. Соловйова // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 40.-С.13-17.
|
>5.
| Гавриленко Т. Україномовні підручники з навчання грамоти початку ХХ ст./Тетяна Гавриленко // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.53-57
|
>6.
| Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку : інструктивно-методичні рекомендації : № 1/9-634 від 19.08.2011 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 25/26/27.-С.5-9
|
>7.
| Зорочкіна Т. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми/Т. Зорочкіна // Рідна школа, 2011. т.№ 7.-С.55-62
|
>8.
| Волинець Л. Зміст навчання пластичних мистецтв у початковій школі Франції/Людмила Волинець // Початкова школа, 2011. т.№ 9.-С.52-55
|
>9.
| Москаленко Л. Педагогічне керівництво самопідготовкою в групі продовженого дня/Л. Москаленко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 10 (жовтень).-С.84-89
|
>10.
| Ілляшенко Т. Чому дитина втрачає інтерес до навчання/Тамара Ілляшенко // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.43-44
|
>11.
| Пєрмінова І. Ефективність використання нових інформаційних технологій на різних етапах уроку математики в початковій школі/Ірина Пєрмінова // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.21-25
|
>12.
| Древаль Г. Досвід та перспективи впровадження курсу "Сходинки до інформатики"/Галина Древаль, Тетяна Проценко // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.62-63
|
>13.
| Назаренко В. Педагогічна рада - дослідження/Віра Назаренко // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.Вкладка. - С. 2-14
|
>14.
| Гончарова С. Планування виховної роботи в школі І ступення/Світлана Гончарова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 6.-С.66-70
|
>15.
| Матоніна Раїса Як навчають дітей у різних країнах світу/Раїса Матоніна // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 33/34.-С.23-26
|
>16.
| Савченко О. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи/Олександра Савченко // Початкова школа, 2012. т.№ 8.-С.1-6
|
>17.
| Мелешко В. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: досвід і практика/Віра Мелешко // Початкова школа, 2012. т.№ 10.-С.49-51
|
>18.
| Кузьменко Н. "Українська граматка" Б. Грінченка - один із перших шкільних підручників з читання на національній основі/Надія Кузьменко // Початкова школа, 2012. т.№ 12.-С.56-57
|
>19.
| Хомута Оксана Особливості впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти/Оксана Хомута // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 4.-С.Вкладка. - С. 2-9
|
>20.
| Гринишина Олеся Підготовка до проведення ДПА. Психологічний супровід учнів 4 класів/Олеся Гринишина // Початкова освіта (Шкільний світ), 2013. т.№ 11.-С.7-23
|
>21.
| Небільська Ольга Використання досліду на уроках природознавства/Ольга Небільська // Початкова освіта (Шкільний світ), 2013. т.№ 18/19.-С.14-18
|
>22.
| Роздуми директорів про шкільні стандарти початкової та середньої освіти в новому навчальному 2013-2014 році/уклад. Ольга Виговська // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 3.-С.103-109
|
>23.
| Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/Світлана Ткаченко // Початкова школа, 2013. т.№ 2.-С.29-30.
|
>24.
| Бежбармакова Э. В. Воспитание делового человека на уроках экономики в начальной школе/Э. В. Бежбармакова // Воспитание школьников, 2013. т.№ 6.-С.49-51
|
>25.
| Завдання для перевірки знань умінь та навичок учнів 2-4 класів з української мови (мовні теми)/Лариса Забавчук [та ін.] // Початкова освіта (Шкільний світ), 2013. т.№ 33.-С.Вкладка
|
>26.
| Палій В. "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів/Вікторія Палій // Початкова школа, 2013. т.№ 9.-С.54-57.
|
>27.
| Клочко А. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи/А. Клочко, О. Холтобіна // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.19-23
|
>28.
| Коваленко О. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи/О. Коваленко // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.34-38
|
>29.
| Доценко С. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи/С. Доценко // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.54-59
|
>30.
| Бачинська Є. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України"/Є. Бачинська // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.69-74
|
|
|