Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=принципи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сажко Л.А.
Назва : Навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах
Місце публікування : Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 3-7. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2011/4). - ISSN 1817-8510
Примітки : Бібліогр.: с. 7
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цілі навчання--зміст навчання--принципи навчання
Анотація: У статті розглядаються цілі та зміст навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються компоненти іншомовної комунікативної компетентності в ракурсі опанування другою іноземною мовою. Визначаються принципи навчання другої іноземної мови
Примірники :ВДІМ(1)
Вільні : ВДІМ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Погорелая Г.В.
Назва : Реализация принципа краеведения в обучении школьников иностранным языкам
Місце публікування : Иностранные языки в школе. - 2013. - № 1. - С. 62-66. - ISSN 0130-6073 (Шифр И290994/2013/1). - ISSN 0130-6073
Примітки : Библиогр.: с. 66
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна освіта--міжкультурний підхід--принципи навчання
Примірники :ВДІМ(1)
Вільні : ВДІМ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи
Місце публікування : Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 34-38 (Шифр Р273468/2013/10)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373-056.45
Предметні рубрики: Обдаровані діти-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані діти--початкова школа--здібні учні--принципи навчання--закономірності навчання
Анотація: У статті подано детальну характеристику закономірностей процесу навчання здібних та обдарованих дітей початкової школи. На основі числених джерел проаналізовано погляди науковців щодо поняття "закономірність". Розкрито проблему принципів навчання молодих школярівяк похідну від проблеми закономірностей навчання учнів початкової школи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Бондаренко Н. В.
Назва : Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська мова
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 2-8 (Шифр -466899/2015/4)
Предметні рубрики: Українська мова-- Зміст і методика викладання в середній школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національно-патріотичне виховання--зміст навчання--особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання
Анотація: В статті йдеться про зміни в методиці навчання української мови, які торкаються всіх аспектів у т. ч. визначення принципів, добору форм, методів і прийомів навчання.
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Дитиноцентризм у викладанні літератури
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 5. - С. 11-14 (Шифр Д579456/2017/5)
Предметні рубрики: Література-- Методика викладання
Дитяча психологія-- Психологічні якості дітей-- Розвиток-- Уроки літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитиноцентризм--принципи навчання--шкільний курс літератури--поняття феноменального
Анотація: Рзкрито систему принципів навчання літератури, які пов’язані з визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. На основі цих принципів окреслено засади формування шкільного курсу літератури, визначено основні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заїка А.
Назва : "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!"
Місце публікування : Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 55. (Шифр П675327/2018/9)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Початкове навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи навчання--знання--навички--навчальні предмети--освітній процес--програмовий матеріал--ключові компетентності--початкова школа
Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)