Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (24)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=продукт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 212
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Беседін В. Валовий галузевий продукт як показник обсягу внутрішнього продукту галузі та її продуктивності/В. Беседін // Економiка України, 2009. т.№ 1.-С.31-42
2.

Волин А.Н. Политические системы как продукт взаимодействия личности, государства и общества/А. Н. Волин // Преподование истории, 2009. т.№ 2.-С.48-51
3.

Инге-Вечтомов С. "Все мы - продукт коллективного творчества"/С. Инге-Вечтомов // Огонек. -Москва:Коммерсантъ, 2009,N N 28.-С.38-40
4.

Ганущак-Єфіменко Л. М. Кластери підприємств як продукт реалізації інтеграціних процесів/Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:Національна академія управління, 2010,N N 10.-С.42-48
5.

Охотський Б.О. Гомогенат трутневих личинок - цінний біологічно активний продукт/Б. О. Охотський // Пасіка. -Київ:Пасіка, 2010,N N 10.-С.27.
6.

Рєзнікова В. Туристичний продукт: товар чи послуга/В. Рєзнікова // Підприємництво, господарство і право. -Київ:Гарантія, 2010,N N 10.-С.64-69
7.

Куклік К.А. Проектне фінансування як банківський продукт в посткризовий період/К. А. Куклік // Економіка та держава. -Київ:Економіка та держава, 2010,N N 12.-С.164-166
8.

Самсонов А. Рак - продукт цивилизации/А. Самсонов // Экология и жизнь. -Москва:Экология и жизнь, 2011,N N 2.-С.80-87.
9.

Москаленко А. М. Методичні підходи до ціноутворення на мікробні препарати як наукоємної продукції/А. М. Москаленко, Ю. М. Халеп [та ін.] // Економіка АПК, 2011. т.№ 4.-С.58-61
10.

Гриник Н. Що нам готує мобільний 2011?/Н. Гриник // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 1.-С.21-22
11.

Москалюк Н. Права й обов'язки, що випливають із патенту на винахід, об'єктом якого є генетично модифікований продукт/Н. Москалюк // Підприємництво, господарство і право, 2011. т.№ 2.-С.30-33
12.

Бургун І. Особливості навчально-пізнавальної діяльності учнів підліткового віку в навчанні фізики в межах компетентнісного підходу/І. Бургун // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 2.-С.32-37
13.

Назаренко А. Коров'яче молоко - продукт не з дешевих/А. Назаренко // Пропозиція, 2011. т.№ 4.-С.24-27
14.

Горячук В. Ф. Оцінка конкурентоспроможності України на основі результатного підходу/В. Ф. Горячук // Регіональна економіка, 2011. т.№ 1.-С.39-46
15.

Большаков Д. Прогноз динамики ВВП США и Китая/Д. Большаков, Г. Козлов, В. Меньшиков // Мировая экономика и международные отношения. -Москва:Наука, 2011,N N 4.-С.105-107
16.

Теремко Василь Стратегічні випробуванння електронною книжністю/Василь Теремко // Вісник Книжкової палати, 2011,N № 4.-С.10-14
17.

Палеха О. Ю. Моніторинг факторів впливу на якість туристичного продукту/Палеха О. Ю. // Зовнішня торгівля: право та економіка, 2010. т.№ 6.-С.74-78
18.

Семенов А. А. Злиття і поглинання як спосіб корпоративного переділу економічних об`єктів/Семенов А. А. // Зовнішня торгівля: право та економіка, 2011. т.№ 1.-С.37-40
19.

Варфоломеев А.А. Терроризм как продукт антиэтатизма/А.А.Ворфоломеев // Вопросы философии, 2011. т.№ 6.-С.23-32
20.

Разуваев В. Конец обыкновенного " чуда"/Владимир Разуваев // Эхо планеты, 2011. т.№ 17.-С.4-6
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)