Пошуковий запит: (<.>K=продукт<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 212
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Беседін В. Валовий галузевий продукт як показник обсягу внутрішнього продукту галузі та її продуктивності/В. Беседін // Економiка України, 2009. т.№ 1.-С.31-42
|
>2.
| Волин А.Н. Политические системы как продукт взаимодействия личности, государства и общества/А. Н. Волин // Преподование истории, 2009. т.№ 2.-С.48-51
|
>3.
| Инге-Вечтомов С. "Все мы - продукт коллективного творчества"/С. Инге-Вечтомов // Огонек. -Москва:Коммерсантъ, 2009,N N 28.-С.38-40
|
>4.
| Ганущак-Єфіменко Л. М. Кластери підприємств як продукт реалізації інтеграціних процесів/Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:Національна академія управління, 2010,N N 10.-С.42-48
|
>5.
| Охотський Б.О. Гомогенат трутневих личинок - цінний біологічно активний продукт/Б. О. Охотський // Пасіка. -Київ:Пасіка, 2010,N N 10.-С.27.
|
>6.
| Рєзнікова В. Туристичний продукт: товар чи послуга/В. Рєзнікова // Підприємництво, господарство і право. -Київ:Гарантія, 2010,N N 10.-С.64-69
|
>7.
| Куклік К.А. Проектне фінансування як банківський продукт в посткризовий період/К. А. Куклік // Економіка та держава. -Київ:Економіка та держава, 2010,N N 12.-С.164-166
|
>8.
| Самсонов А. Рак - продукт цивилизации/А. Самсонов // Экология и жизнь. -Москва:Экология и жизнь, 2011,N N 2.-С.80-87.
|
>9.
| Москаленко А. М. Методичні підходи до ціноутворення на мікробні препарати як наукоємної продукції/А. М. Москаленко, Ю. М. Халеп [та ін.] // Економіка АПК, 2011. т.№ 4.-С.58-61
|
>10.
| Гриник Н. Що нам готує мобільний 2011?/Н. Гриник // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 1.-С.21-22
|
>11.
| Москалюк Н. Права й обов'язки, що випливають із патенту на винахід, об'єктом якого є генетично модифікований продукт/Н. Москалюк // Підприємництво, господарство і право, 2011. т.№ 2.-С.30-33
|
>12.
| Бургун І. Особливості навчально-пізнавальної діяльності учнів підліткового віку в навчанні фізики в межах компетентнісного підходу/І. Бургун // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 2.-С.32-37
|
>13.
| Назаренко А. Коров'яче молоко - продукт не з дешевих/А. Назаренко // Пропозиція, 2011. т.№ 4.-С.24-27
|
>14.
| Горячук В. Ф. Оцінка конкурентоспроможності України на основі результатного підходу/В. Ф. Горячук // Регіональна економіка, 2011. т.№ 1.-С.39-46
|
>15.
| Большаков Д. Прогноз динамики ВВП США и Китая/Д. Большаков, Г. Козлов, В. Меньшиков // Мировая экономика и международные отношения. -Москва:Наука, 2011,N N 4.-С.105-107
|
>16.
| Теремко Василь Стратегічні випробуванння електронною книжністю/Василь Теремко // Вісник Книжкової палати, 2011,N № 4.-С.10-14
|
>17.
| Палеха О. Ю. Моніторинг факторів впливу на якість туристичного продукту/Палеха О. Ю. // Зовнішня торгівля: право та економіка, 2010. т.№ 6.-С.74-78
|
>18.
| Семенов А. А. Злиття і поглинання як спосіб корпоративного переділу економічних об`єктів/Семенов А. А. // Зовнішня торгівля: право та економіка, 2011. т.№ 1.-С.37-40
|
>19.
| Варфоломеев А.А. Терроризм как продукт антиэтатизма/А.А.Ворфоломеев // Вопросы философии, 2011. т.№ 6.-С.23-32
|
>20.
| Разуваев В. Конец обыкновенного " чуда"/Владимир Разуваев // Эхо планеты, 2011. т.№ 17.-С.4-6
|
|
|