Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проектний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.4
Автор(и) : Рак, Юрій
Назва : Інформаційні технології як засіб реалізації інноваційних процесів при підготовці сучасного фахівця з аварійно-рятувальних робіт
Місце публікування : Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації. - 2010. - № 3. - С. 215-220: табл. (Шифр О896966/2010/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.4
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Інформатизація освіти-- Фахівці аварійно-рятувальних робіт --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноваційні процеси--проектний підхід
Анотація: Показано, що впровадження інформаційних технологій і проектного підходу в організації навчального процесу в системі професійної освіти дозволить здійснювати підготовку фахівців по аварійно-рятувальним роботам на рівні світових стандартів.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майєр Н. В.
Назва : Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур
Місце публікування : Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 22-29. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2019/1). - ISSN 1817-8510
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Навчання-- Вища школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--особистісно-діяльнісний підхід--проектний підхід--рефлексивний підхід
Анотація: Важливою передумовою ефективного формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур є коректний вибір підходів з урахування кінцевої мети й умов навчання, володіння студентами базовими методичними знаннями та вміннями. У статті обгрунтовано доцільність використання низки підходів до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур та сформульовано принципи, які сприяють їх ефективній реалізації в освітньому процесі на першому (бакалаврському) рівні в закладах вищої освіти. Компетентнісний підхід полягає в розвитку в студентів здатності застосовувати набуті методичні знання в практичній професійно-методичній діяльності з проектування, організації та реалізації тестового контролю для перевірки рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності й реалізується на основі принципу моделювання професійно-методичної діяльності вчителя іноземних мов, принципу реалізації змісту навчання шляхом використання адекватних форм, методів і засобів формування тестової компетентності. Особистісно-діяльнісний підхід реалізується в єдності обох його складників на основі принципу пріорітету індивідуальності студента як суб'єкта навчання та учіння, принципу добору змісту навчання та учіння з урахуванням особливостей планування та організації вчителем тестового контролю, принципу різноцільового використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проектний підхід передбачає залучення студентів до проектної діяльності, а специфічним методичним принципом його реалізації визначено принцип використання індивідуальних проектних завдань на етапі рубіжного контролю рівня сформованості тестової компетентності. Рефлексивний підхід забезпечує формування і розвиток методичної рефлексії, а засадничими принципами його реалізації визначено принцип використання різних методів навчання для розвитку методичної рефлексії, принцип забезпечення студентів засобами самоконтролю за процесом і результатом учіння. Обрані підходи становлять методологічне підгрунття для вивчення структури і змісту спеціальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов і культур "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)