Пошуковий запит: (<.>K=професійна адаптація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Шляпников В.И. Роль волевой регуляции в процессе профессиональной адаптации молодых специалистов /В. И. Шляпников // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 6.-С.78-90.
|
>2.
| Романовська Школа виживання. Психологічний тренінг-супровід адаптації та професійного становлення молодих педагогів/Діана Романовська, Юлія Талаєва // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 33 (вересень).-С.Вкладка. - С.10-16
|
>3.
| Ткачук А. Професій безліч. Як не помилитися/Алла Ткачук // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 8.-С.27-28
|
>4.
| Кучерова Г. Проектна технологія як інноваційний ресурс удосконалення науково-методичної роботи/Галина Кучерова // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 13.-С.4-20
|
>5.
| Близнюк Н. Профорієнтаційна робота в школі/Наталія Близнюк // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 15.-С.34-46
|
>6.
| Гуслякова Н.И. О профессиональном сознании будущего учителя/Н. И. Гуслякова // Мир психологии, 2013. т.№ 3.-С.162-170
|
>7.
| Пузирна Адміністративна діяльність державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції/Наталія Пузирна // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві. -Чернігів:ЧНТУ, 2018.-С.64-67
|
>8.
| Даниленко Г. М. Психофізіологічні особливості самовизначення підлітків, що опановують різні професії/Г. М. Даниленко, Т. В. Меркулова, І. В. Межибецька // Довкілля та здоров'я, 2020. т.№ 2.-С.4-9
|
>9.
| Білоус Школа молодого вчителя/Інна Білоус // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 6.-С.24-55
|
|