Пошуковий запит: (<.>K=профільне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Белуха С. Експериментальна діяльність школи: створення університетського освітнього простору/С. Белуха // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 7/8.-С.79-84
|
>2.
| Сіраєва О. Перспективи якісної багатопрофільної освіти/О. Сіраєва // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 7/8.-С.73-78
|
>3.
| Репета Узагальнення як джерело нових математичних задач/Віктор Репета, О. Томащук // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 3.-С.23-28
|
>4.
| Кобернік С. Г. Загальна географія : програма для профільного навчання у старшій школі, 11 клас/С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко // Географія та економіка в рідній школі, 2016. т.№ 10.-С.7-12.
|
>5.
| Крупник В. Освітній округ для сільських школярів/В. Крупник // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 23/24.-С.82-104
|
>6.
| Ленчук І. Просторові перетворення фігур у задачах стереометрії/І. Ленчук // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 6.-С.33-39
|
>7.
| Швець В. Наближені обчислення під час вивчення степеневої функції/В. Швець, І. Жук // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 3.-С.18-23
|
>8.
| Богданова Любов Організація допрофесійної підготовки учнів/Любов Богданова // Директор школи (Шкільний світ), 2013. т.№ 11/12.-С.72-85
|
>9.
| Кольченко Лариса Ліцей на березі Лугані/Лариса Кольченко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 2.-С.82-94
|
>10.
| Скафа О. Управління евристичною діяльністю учнів-гуманітаріїв на уроках математики/Олена Скафа, Вікторія Прач // Математика в сучасній школі, 2013. т.№ 5.-С.30-37
|
>11.
| Арбузов М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти/М. Арбузов // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.100-104
|
>12.
| Уткина Т. В. Учебные модели - средство повышения качества естественно-научного образования при реализации ФГОС/Т. В. Уткина // Биология в школе, 2013. т.№ 10.-С.64-75
|
>13.
| Подопригора Н. Формування функціональних дослідницьких навичок під час розв`язування експериментальних задач/Н. Подопригора // Фізика та астрономія в сучасній школі, 2013. т.№ 4.-С.11-16
|
>14.
| Деменко О. Школа успіху/О. Деменко // Директор школи (Шкільний світ), 2016. т.№ 21/22.-С.82-97
|
>15.
| Даценко Л. М. Основи геоінформаційних систем і технологій/Л. М. Даценко, В. І. Остроух // Географія та економіка в рідній школі, 2019. т.№ 3.-С.2-8
|
>16.
| Горбушина Річний план роботи спеціалізованої школи/Ірина Горбушина, Вікторія Матухно, Світлана Оніщенко, Алла Пономарьова // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.41-92
|
>17.
| Греб Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи/Марія Греб // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.3-5
|
>18.
| Овчар Застосування табличного процесора MS Excel при вивченні вищої математики/Інна Овчар // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.228-232
|
>19.
| Ухвала V Всеукраїнського педагогічного конгресу (1- 2 жовтня 2019 р., м. Львів) // Освiта, 2019. т.25 верес.- 2 жовт. (№ 37/38).-С.5
|
>20.
| Сікорський Якість освіти в Україні/Петро Сікорський // Освiта, 2019. т.25 верес.- 2 жовт. (№ 37/38).-С.4
|
>21.
| Євтушенко Співпраця школи та ЗВО: нова вимога сучасної освіти/Наталя Євтушенко // Директор школи (Шкільний світ), 2018. т.№ 21/22.-С.40-49
|
>22.
| Овчаров А. А. Социально-психологические технологии: личностно ориентированный подход/А. А. Овчаров // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология, 2017. т.№ 5/6.-С.5-18
|
>23.
| Караман С. Вітаємо переможців конкурсу!/Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 3.-С.3-5.
|
>24.
| Пригодій Т. М. Про підсумки роботи опорних шкіл з методичної роботи в 2015-2016 н. р. та пріоритетні напрями роботи в 2016-2017 н. р./Т. М. Пригодій // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.8-17
|
>25.
| Україна. М-во освіти і науки. Навчальна програма з української мови для профільного навчання учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям, профіль - українська філологія 2017 /Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 3.-С.3-13.
|
>26.
| Україна. М-во освіти і науки. Програма курсу "Природознавство", 10-11 клас /Україна. М-во освіти і науки // Географія та економіка в рідній школі, 2018. т.№ 4.-С.8-28.
|
>27.
| Гавій В.М. Формування предметних компетентностей з біології у профільній школі/В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.70-76
|
>28.
| Редько В. Комунікативно-діяльнісна, культорологічна і професійно орієнтована парадигма змісту іншомовної освіти старшокласників/Валерій Редько // Іноземні мови в навчальних закладах, 2011. т.№ 4.-С.19-27
|
>29.
| Липова Л. Шкільний центр допрофільної підготовки,профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності/Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 3.-С.43-46
|
>30.
| Козакова Вибір професійного шляху/Валентина Козакова, Ніна Ващенко, Галина Ломакіна // Трудове навчання (Шкільний світ), 2011. т.№ 10.-С.57-60
|
|
|