Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=профільне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-55 
1.

Белуха С. Експериментальна діяльність школи: створення університетського освітнього простору/С. Белуха // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 7/8.-С.79-84
2.

Сіраєва О. Перспективи якісної багатопрофільної освіти/О. Сіраєва // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 7/8.-С.73-78
3.

Репета Узагальнення як джерело нових математичних задач/Віктор Репета, О. Томащук // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 3.-С.23-28
4.

Кобернік С. Г. Загальна географія : програма для профільного навчання у старшій школі, 11 клас/С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко // Географія та економіка в рідній школі, 2016. т.№ 10.-С.7-12.
5.

Крупник В. Освітній округ для сільських школярів/В. Крупник // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 23/24.-С.82-104
6.

Ленчук І. Просторові перетворення фігур у задачах стереометрії/І. Ленчук // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 6.-С.33-39
7.

Швець В. Наближені обчислення під час вивчення степеневої функції/В. Швець, І. Жук // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 3.-С.18-23
8.

Богданова Любов Організація допрофесійної підготовки учнів/Любов Богданова // Директор школи (Шкільний світ), 2013. т.№ 11/12.-С.72-85
9.

Кольченко Лариса Ліцей на березі Лугані/Лариса Кольченко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 2.-С.82-94
10.

Скафа О. Управління евристичною діяльністю учнів-гуманітаріїв на уроках математики/Олена Скафа, Вікторія Прач // Математика в сучасній школі, 2013. т.№ 5.-С.30-37
11.

Арбузов М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти/М. Арбузов // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.100-104
12.

Уткина Т. В. Учебные модели - средство повышения качества естественно-научного образования при реализации ФГОС/Т. В. Уткина // Биология в школе, 2013. т.№ 10.-С.64-75
13.

Подопригора Н. Формування функціональних дослідницьких навичок під час розв`язування експериментальних задач/Н. Подопригора // Фізика та астрономія в сучасній школі, 2013. т.№ 4.-С.11-16
14.

Деменко О. Школа успіху/О. Деменко // Директор школи (Шкільний світ), 2016. т.№ 21/22.-С.82-97
15.

Даценко Л. М. Основи геоінформаційних систем і технологій/Л. М. Даценко, В. І. Остроух // Географія та економіка в рідній школі, 2019. т.№ 3.-С.2-8
16.

Горбушина Річний план роботи спеціалізованої школи/Ірина Горбушина, Вікторія Матухно, Світлана Оніщенко, Алла Пономарьова // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.41-92
17.

Греб Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи/Марія Греб // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.3-5
18.

Овчар Застосування табличного процесора MS Excel при вивченні вищої математики/Інна Овчар // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.228-232
19.

Ухвала V Всеукраїнського педагогічного конгресу (1- 2 жовтня 2019 р., м. Львів) // Освiта, 2019. т.25 верес.- 2 жовт. (№ 37/38).-С.5
20.

Сікорський Якість освіти в Україні/Петро Сікорський // Освiта, 2019. т.25 верес.- 2 жовт. (№ 37/38).-С.4
21.

Євтушенко Співпраця школи та ЗВО: нова вимога сучасної освіти/Наталя Євтушенко // Директор школи (Шкільний світ), 2018. т.№ 21/22.-С.40-49
22.

Овчаров А. А. Социально-психологические технологии: личностно ориентированный подход/А. А. Овчаров // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология, 2017. т.№ 5/6.-С.5-18
23.

Караман С. Вітаємо переможців конкурсу!/Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 3.-С.3-5.
24.

Пригодій Т. М. Про підсумки роботи опорних шкіл з методичної роботи в 2015-2016 н. р. та пріоритетні напрями роботи в 2016-2017 н. р./Т. М. Пригодій // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.8-17
25.

Україна. М-во освіти і науки. Навчальна програма з української мови для профільного навчання учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям, профіль - українська філологія 2017 /Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 3.-С.3-13.
26.

Україна. М-во освіти і науки. Програма курсу "Природознавство", 10-11 клас /Україна. М-во освіти і науки // Географія та економіка в рідній школі, 2018. т.№ 4.-С.8-28.
27.

Гавій В.М. Формування предметних компетентностей з біології у профільній школі/В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.70-76
28.

Редько В. Комунікативно-діяльнісна, культорологічна і професійно орієнтована парадигма змісту іншомовної освіти старшокласників/Валерій Редько // Іноземні мови в навчальних закладах, 2011. т.№ 4.-С.19-27
29.

Липова Л. Шкільний центр допрофільної підготовки,профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності/Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 3.-С.43-46
30.

Козакова Вибір професійного шляху/Валентина Козакова, Ніна Ващенко, Галина Ломакіна // Трудове навчання (Шкільний світ), 2011. т.№ 10.-С.57-60
 1-30    31-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)