Пошуковий запит: (<.>K=психокорекція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дубравська Н. М. Підліткова депресія: психологічний екскурс/Н. М. Дубравська // Вісник, 2015. т.№ 2.-С.66-68
|
>2.
| Зелинська Ю. О. Психокорекція аутоагресивної поведінки підлітків/Ю. О. Зелинська // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 5.-С.18-20
|
>3.
| Подольська Т. А. Теоретичні підходи до розгляду проблеми довіри в контексті різних психотерапевтичних практик/Т. А. Подольська // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 3.-С.15-19
|
>4.
| Язиніна Р. О. Особливості роботи шкільного психолога з корекції самооцінки у підлітків/Р. О. Язиніна, Г. О. Біленко // Вісник, 2016. т.№ 3.-С.75-81
|
>5.
| Бушмакіна К. Робота з дітьми "групи ризику"/К. Бушмакіна // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.26-28
|
>6.
| Кот В. Дитяча агресія: шляхи подолання/В. Кот // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 4.-С.35-37
|
>7.
| Шитікова М. Пластилінові етюди/М. Шитікова // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.52-53
|
>8.
| Нижник Л. Робота над проявами дезадаптації/Л. Нижник // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 4.-С.7-13
|
>9.
| Ничипоренко С. Добро в тобі/С. Ничипоренко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.25-26
|
>10.
| Загній І. Я - п'ятикласник/І. Загній // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.1-40 (темат. вкладка)
|
>11.
| Литвин І. Важкі підлітки/І. Литвин, С. Рибчинська // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.16-24
|
>12.
| Бондар А. Порушення пізнавальних процесів та емоційної сфери/А. Бондар // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.21-25
|
>13.
| Гавриленко М. Учимося бути щасливими!/М. Гавриленко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.12-20
|
>14.
| Глебова Т. Програма корекції спілкування старшокласників/Т. Глебова // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 2.-С.22-29
|
>15.
| Домбровська В. Агресивні тенденції у дітей/В. Домбровська // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 6.-С.29-30
|
>16.
| Томаржевська Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/Інна Томаржевська // Початкова школа, 2020. т.№ 5/6 (трав.-черв.).-С.40-43
|
>17.
| Вовк О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.2-4
|
>18.
| Вовк О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії/О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.22-24
|
>19.
| Терн Терпіти не можна сказати/Ганна Терн // Жінка, 2019. т.№ 10.-С.38
|
>20.
| Федорченко С. В. 5-й клас - новий етап шкільної подорожі/С. В. Федорченко // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 9 (верес.).-С.8-11
|
|
|