Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (57)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психокорекція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.

Дубравська Н. М. Підліткова депресія: психологічний екскурс/Н. М. Дубравська // Вісник, 2015. т.№ 2.-С.66-68
2.

Зелинська Ю. О. Психокорекція аутоагресивної поведінки підлітків/Ю. О. Зелинська // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 5.-С.18-20
3.

Подольська Т. А. Теоретичні підходи до розгляду проблеми довіри в контексті різних психотерапевтичних практик/Т. А. Подольська // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 3.-С.15-19
4.

Язиніна Р. О. Особливості роботи шкільного психолога з корекції самооцінки у підлітків/Р. О. Язиніна, Г. О. Біленко // Вісник, 2016. т.№ 3.-С.75-81
5.

Бушмакіна К. Робота з дітьми "групи ризику"/К. Бушмакіна // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.26-28
6.

Кот В. Дитяча агресія: шляхи подолання/В. Кот // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 4.-С.35-37
7.

Шитікова М. Пластилінові етюди/М. Шитікова // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.52-53
8.

Нижник Л. Робота над проявами дезадаптації/Л. Нижник // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 4.-С.7-13
9.

Ничипоренко С. Добро в тобі/С. Ничипоренко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.25-26
10.

Загній І. Я - п'ятикласник/І. Загній // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.1-40 (темат. вкладка)
11.

Литвин І. Важкі підлітки/І. Литвин, С. Рибчинська // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.16-24
12.

Бондар А. Порушення пізнавальних процесів та емоційної сфери/А. Бондар // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.21-25
13.

Гавриленко М. Учимося бути щасливими!/М. Гавриленко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 3.-С.12-20
14.

Глебова Т. Програма корекції спілкування старшокласників/Т. Глебова // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 2.-С.22-29
15.

Домбровська В. Агресивні тенденції у дітей/В. Домбровська // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 6.-С.29-30
16.

Томаржевська Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/Інна Томаржевська // Початкова школа, 2020. т.№ 5/6 (трав.-черв.).-С.40-43
17.

Вовк О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.2-4
18.

Вовк О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії/О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.22-24
19.

Терн Терпіти не можна сказати/Ганна Терн // Жінка, 2019. т.№ 10.-С.38
20.

Федорченко С. В. 5-й клас - новий етап шкільної подорожі/С. В. Федорченко // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 9 (верес.).-С.8-11
 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)