Пошуковий запит: (<.>K=психологічна допомога<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Сухіна Н. Психологічний супровід батьків дітей з особливими потребами/Н. Сухіна // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 47.-С.27-30
|
>2.
| Щербина Л.Ф. Рівні мислення психолога-практика/Л. Ф. Щербина // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2010,N N 5.-С. 61-66.
|
>3.
| Франчук Н. Перші кроки методиста з психологічної служби/Наталія Франчук // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 26/27.-С.3-5
|
>4.
| Дорошко Е. Научись понимать сердцем/Е. Дорошко // Библиотечное дело, 2011. т.№ 10.-С.25-26
|
>5.
| Левенець В. Аспекти психологічної допомоги вчителям/В. Левенець // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 45 (грудень).-С.5-19
|
>6.
| Шувалов А. В. Психологическое здоровье и гуманитарные практики/А. В. Шувалов // Вопросы психологии, 2012. т.№ 1.-С.3-12
|
>7.
| Плутицька К. Загальносоціальне запобігання примушування до вступу в статевий зв'язок/К. Плутицька // Юридична Україна. -К., 2012. т.№ 6.-С.90-94
|
>8.
| Черепаха Знання з безпеки "кишеню" не тягнуть./Вікторія Черепаха, Сергій Рачков // Безпека життєдіяльності. -К., 2015. т.№4.-С.26-30
|
>9.
| Буряк-Габрись І. Допомога учням, які опинилися у складних життєвих обставинах/І. Буряк-Габрись // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 9/10.-С.53-60
|
>10.
| Гурлєва Т. Притчі в роботі психолога/Т. Гурлєва // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 21/22.-С.47-53
|
>11.
| Детинич О. Стресостійкість і розвиток вольових якостей підлітка: самопідтримка обдарованої дитини/О. Детинич // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 23/24.-С.62-75
|
>12.
| Бєляєва О. Вдячність психологу/О. Бєляєва // Психолог (Шкільний світ): , 2017. т.№ 13/14 (лип.).-С.52
|
>13.
| Дворник Кишенькова самодопомога/Марина Дворник // Психолог (Шкільний світ). -Київ, 2018. т.№ 19/20.-С.28-33
|
>14.
| Матяш Кому нести свій мозок і душу? Медична психологія: у пошуках істини./Михайло Матяш // Дзеркало тижня, 2018. т.№ 44.-С.13
|
>15.
| Мирний Відновне правосуддя, або Як уберегти від в'язниці дітей-правопорушників/Микола Мирний // Дзеркало тижня, 2019. т.13-19 квіт. (№ 14).-С.13
|
>16.
| Позднякова Психологічний супровід виховання учнів освітньо-реабілітаційних закладів у контексті євроінтеграції системи спеціальної освіти України/Олена Позднякова // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві. -Чернігів:ЧНТУ, 2018.-С.187-190
|
>17.
| Козлова Знайомство з булінгом/Анна Козлова // Психолог (Шкільний світ), 2019. т.№ 1.-С.26-37
|
>18.
| Хачатурян Психогімнастика/Юлія Хачатурян // Психолог (Шкільний світ), 2019. т.№ 9.-С.4-11
|
>19.
| Словачевська Тривожні батьки - тривожна дитина/Євгенія Словачевська // Дзеркало тижня, 2019. т.16-22 листоп. (№ 43/44).-С.13
|
>20.
| Смірнова Булінг, бюрократія та емоційне вигорання/Євгенія Смірнова // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 9.-С.6-9
|
>21.
| Павлюк Кібербулінг як форма агресії/Наталія Павлюк // Психолог (Шкільний світ), 2019. т.№ 11.-С.22-33
|
>22.
| Брандес Дитина за комп'ютером/Олеся Брандес // Психолог (Шкільний світ), 2019. т.№ 11.-С.46-65
|
>23.
| Прахова С. А. "Я хочу з тобою дружити"/С. А. Прахова // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 11.-С.17-20
|
>24.
| Демиденко Домашнє насильство/Олена Демиденко // Психолог (Шкільний світ), 2019. т.№ 12.-С.4-19
|
>25.
| Нев'якіна Профілактика насильства та агресії/Наталія Нев'якіна // Психолог (Шкільний світ), 2019. т.№ 12.-С.84-96
|
>26.
| Діденко Зміщення орієнтацій/Марина Діденко // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 5 (трав.).-С.8-13
|
>27.
| Учитель + учень = контакт/Наталія Багацька, Ольга Озарко // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.28-29
|
>28.
| Вавілова В умовах самоізоляції/Альона Вавілова // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.20-21
|
>29.
| Шутюк Н. В. Робота з дітьми, схильними до девіантної поведінки та труднощами у навчанні/Н. В. Шутюк // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 12.-С.31-34
|
>30.
| Терн Пора іспитів і тестів: як подолати стрес/Ганна Терн // Жінка, 2016. т.№ 5.-С.38
|
|
|