Пошуковий запит: (<.>K=психологічний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 361
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Шебанова В. І. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапії/В. І. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 1.-С.32-36
|
>2.
| Оверченко А. І. Використання засобів впливу в політичній агітації/А. І. Оверченко // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 12.-С.51-55
|
>3.
| Луценко О. Л. "Булінг по - дорослому" : психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі /О. Л. Луценко // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 11.-С.43-49
|
>4.
| Жорнова О. І. Благополуччя студента : осягти чи ігнорувати?/О. І. Жорнова, О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота, 2014. т.№ 4.-С.1-7
|
>5.
| Кудрявцева Л.О Сучасні аспекти дослідження мас - медійного дискурсу/Л.О Кудрявцева, Л.П Дядечко, О.М Дорофєєва, І.О Філатенко, Г.А Черненко // Мовознавство, 2005. т.№ 1.-С.58-66
|
>6.
| Карпенко Мобінг - булінг по-дорослому/Олена Карпенко // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 5.-С.50-57
|
>7.
| Тіунова О. В. Соціально - психологічний тренінг як засіб формування навичок асертивної поведінки у старшокласників/О.В. Тіунова // Практична психологія та соціальна робота, 2007. т.№ 1.-С.39-51
|
>8.
| Моргун В. Ф. Наклеп як багатовимірне етико-психологічне явище/В. Ф. Моргун // Практична психологія та соціальна робота, 2007. т.№ 1.-С.60-65
|
>9.
| Павлик Н. Психологічний супровід гармонійного особистісного розвитку студентів ВНЗ/Наталія Павлик // Наука і суспільство, 2018. т.№ 3-4.-С.34-40
|
>10.
| Білоус І. Професійна етика вчителя/І. Білоус // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 5.-С.8-15
|
>11.
| Шевченко Є. Супровід "новенького" в колективі/Є. Шевченко // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 6.-С.9-14
|
>12.
| Соломянюк Н.М. Феномен маніпулятивного впливу реклами/Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська // Формування ринкових відносин в Україні, 2018. т.№ 6.-С.53-58
|
>13.
| Селезньов Д. Роль родини у вихованні дитини дошкільника/Д. Селезньов, Л. П. Шкребтієнко // Вісник, 2016. т.№ 3.-С.66-70
|
>14.
| Черушева Г. Б. Економіко-статистичний та соціально-психологічний аналіз освітніх міграційних процесів/Г. Б. Черушева, В. В. Пархоменко // Статистика України, 2019,N № 2.-С.61-72
|
>15.
| Осухова Н. Г. Між миром і війною : психологічний супровід дітей, евакуйованих із зони військових дій у Чеченській Республіці/Н. Г. Осухова // Практична психологія та соціальна робота, 2014. т.№ 7.-С.59-63
|
>16.
| Чеховська Л. Навчання в умовах свободи. Авторська методика розвитку суб'єктності учнів засобами методу проектів/Л. Чеховська // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 1.-С.4-14
|
>17.
| Зарецька Н. В. Організаційні засади надання психологічної реабілітації учасникам АТО та членам їх сімей/Н. В. Зарецька, Л. М. Гридковець // Вісник, 2016. т.№ 3.-С.26-33
|
>18.
| Ігнатенко О. В. Соціально-психологічний та економічний аспект ефективної та конструктивної стратегії набору персоналу в сучасній організації/О. В. Ігнатенко // Вісник, 2016. т.№ 3.-С.33-39
|
>19.
| Тимченко Створення позитивного психологічного клімату в школі/Олена Тимченко // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 8.-С.30-35
|
>20.
| Скрипник Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі/Тетяна Скрипник // Початкова школа, 2014. т.№ 6.-С.50-52
|
>21.
| Мартиненко Діагностування психологічного мікроклімату в педагогічному колективі/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2014. т.№ 6.-С.48-50
|
>22.
| Крупенко О. В. Соціально - психологічний тренінг розвитку професійно значимих якостей фермера як новація у професійній підготовці фахівців/О. В. Крупенко // Практична психологія та соціальна робота, 2014. т.№ 7.-С.48-53
|
>23.
| Дубравська Н. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості підприємця/Н. М. Дубравська // Вісник, 2019. т.№ 1.-С.102-106
|
>24.
| Максимець С. М. Особистість та психологічний статус безробітного/С. М. Максимець // Вісник, 2019. т.№ 1.-С.67-71
|
>25.
| Булда Ірина Психологічний супровід експериментальної діяльності в умовах школи культури здоров'я/Ірина Булда // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 19.-С.24-27
|
>26.
| Логвиненко Письменник як об'єкт інтерв'ю журналіста: психологічний аспект/Олена Логвиненко // Вісник Книжкової палати, 2013. т.№ 4.-С.11-14
|
>27.
| Мазяр О. В. Методологічні суперечності позитивної психотерапії : (історико-психологічний аналіз)/О. В. Мазяр // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 10.-С.41-50
|
>28.
| Васильченко А. Психологічні особливості заздрощів у структурі соціальної та індивідуальної ситуації розвитку особистості (філософсько-психологічний аналіз)/А. Васильченко // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 5.-С.48-52
|
>29.
| Грабовець О. В. Психологічний супровід духовного розвитку дитини/О. В. Грабовець // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 5.-С.23-33
|
>30.
| Безверха Ліна Формування компетентнісної особистості учнів профільних класів в умовах школи культури здоров'я/Ліна Безверха // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 19.-С.15-18
|
|
|