Пошуковий запит: (<.>K=підприємливість<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Довгань А. Сучасні підходи до формування компетентності підприємливості та ініціативності учнів загальноосвітніх навчальних закладів /А. Довгань, І. Мазуркевич // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 6.-С.49-54
|
>2.
| Бегерська А. Об'єми та площі поверхонь тіл обертання/А. Бегерська // Математика (Шкільний світ), 2017. т.№ 9.-С.25-30
|
>3.
| Васильєва Д. Розвиток фінансової грамотності учнів на уроках математики/Д. Васильєва, Н. Василюк // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N № 6.-С.2-7
|
>4.
| Підприємливість і фінансова грамотність // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 20 (жовт.).-С.1-19 Вкладка: Завуч. Кроки до майстерності. - 2017. - № 10 (жовт.)
|
>5.
| Жарова А. Технологія "Відкритого простору". З Ізраїлю в Україну/А. Жарова // Педагогічна майстерня, 2017. т.№ 6.-С.35
|
>6.
| Величко Наскрізні змістові лінії в курсі хімії основної школи. "Підприємливість та фінансова грамотність"/Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі, 2018. т.№ 2.-С.8-11
|
>7.
| Козленко Проектно-рольова гра з біології як форма реалізації наскрізної змістової лінії "Підприємливість та фінансова грамотність"/Олександр Козленко // Біологія і хімія в рідній школі, 2018. т.№ 2.-С.11-19
|
>8.
| Шкляр Л. М. Вправи для формування підприємницької компетентності під час вивчення географії/Л. М. Шкляр // Географія та економіка в рідній школі, 2018. т.№ 6.-С.22-27.
|
>9.
| Козленко Наскрізні змістові лінії курсу біології "Підприємливість і фінансова грамотність"/Олександр Козленко // Біологія і хімія в рідній школі, 2019. т.№ 2.-С.16-20
|
>10.
| Романишина Літературна освіта в економічному вимірі/Наталія Романишина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2020,N № 12.-С.52-61
|
|