Пошуковий запит: (<.>K=підприємницькі структури<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Тищенко О. О. Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку/Тищенко О. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 6.-С.204-208
|
>2.
| Штангрет А. М. Визначення та обґрунтування сукупності загроз для фінансової безпеки вітчизняних підприємств/А. М. Штангрет, М. М. Караїм // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 1.-С.41-44
|
>3.
| Гончарук І. В. Розвиток підприємницької діяльності у виробництві біопалива: теоретичний аспект/І. В. Гончарук // Економіка АПК, 2013. т.№ 6.-С.126-129
|
>4.
| Шестак Державно-приватне партнерство в лісовому господарстві: перспективні напрями та проблеми інституціоналізації/Максим Шестак // Економіст. -К., 2015. т.№ 3.-С.30-32
|
>5.
| Череп А. В. Необхідність формування сприятливого бізнес-середовища в Україні/А. В. Череп, А. І. Павленко // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 5.-С.108-110
|
>6.
| Хвесик Інституціональні передумови орендного водокористування в умовах децентралізації управління природними ресурсами/Юлія Хвесик, Роза Бусел // Економіст. -К., 2015. т.№4.-С.36-39
|
|