Пошуковий запит: (<.>K=підручники<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 332
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Такао Х. Японці знайомляться з українською мовою/Х. Такао, І. Бондаренко // Всесвіт, 2004. т.№ 5-6.-С.32-35
|
>2.
| Караванова Т. П. Якою бути інформатиці в основній школі/Т. П. Караванова // Комп'ютер у школі та сім'ї. -К., 2012,N № 4.-С.8
|
>3.
| Редько В. Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи?/В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.14-17
|
>4.
| Топузов Якість підручників та навчальних посібників для Нової української школи/Олег Топузов // Педагогiчна газета, 2021. т.травень - червень (№ 3).-С.2
|
>5.
| Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.6-7.
|
>6.
| Княжицкий А. И. Электронный учебник по литературе/А. И. Княжицкий, Т. Ю. Пылаева // Русская словесность:Школьная пресса, 2011. т.№ 6
|
>7.
| Щодо висунення підручників на здобуття Державних премій України в галузі науки і техніки 2012 року : № 1/9-670 від 05.09.11 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 31/32/33.-С.108-112.
|
>8.
| Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін : Світова література : [інструктивно-методичні рекомендації] № 1/9-426 від 01.06.2012 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 17/18.-С.52-61.
|
>9.
| Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін : Початкова школа : [інструктивно-методичні рекомендації] № 1/9-426 від 01.06.2012 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 17/18.-С.17-52.
|
>10.
| Яценко Таміла Шкільний підручник української літератури: історико-методичний огляд /Таміла Яценко // Українська мова і література в школі, 2017,N № 2.-С.32-35
|
>11.
| Мисан В. Шкільний підручник історії: що домінує - традиція чи інновація?/В. Мисан // Історія України (Шкільний світ), 2012. т.№ 9/10.-С.7-12
|
>12.
| Шкільна географічна освіта у 2017/18 навчальному році // Географія та економіка в рідній школі, 2017. т.№ 7/8.-С.2-11.
|
>13.
| Шкільна географічна освіта в 2012/13 навчальному році // Географія та економіка в сучасній школі, 2012. т.№ 7/8.-С.2-5.
|
>14.
| Шаргородська Ольга Чому зникає українська книга?/Ольга Шаргородська // Фінансовий контроль. -Київ:Піраміда, 2018. т.№ 2.-С.7-9
|
>15.
| Удовиченко Л. Читацькоцентрична модель сучасного підручника із зарубіжної літератури для старших підлітків: концепція, зміст і форма/Л. Удовиченко // Всесвітня література в школах України, 2016. т.№ 7/8.-С.21-23
|
>16.
| Баландіна Н. Чеська мова/Н. Баландіна // Мовознавство, 2006. т.№ 5.-С.106-109
|
>17.
| Тарасевич Фундаментальний підручник з історії економіки та економічної думки/Віктор Тарасевич // Банківська справа, 2019. т.№ 1.-С.118-125
|
>18.
| Семеріков С. О. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики/С. О. Семеріков, І. О. Теплицький // Комп'ютер у школі та сім'ї. -К., 2012,N № 4.-С.9-10
|
>19.
| Юрженко В. Формування контенту електронних підручників для системи професійно-технічної освіти/В. Юрженко // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 2014. т.№ 7.-С.58-64
|
>20.
| Формування ключових компетентностей учнів засобами підручника "Українська мова" для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології/С. Караман, О. Горошкіна // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 6.-С.22-29.
|
|
|