Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (56)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підручники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 332
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Такао Х. Японці знайомляться з українською мовою/Х. Такао, І. Бондаренко // Всесвіт, 2004. т.№ 5-6.-С.32-35
2.

Караванова Т. П. Якою бути інформатиці в основній школі/Т. П. Караванова // Комп'ютер у школі та сім'ї. -К., 2012,N № 4.-С.8
3.

Редько В. Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи?/В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.14-17
4.

Топузов Якість підручників та навчальних посібників для Нової української школи/Олег Топузов // Педагогiчна газета, 2021. т.травень - червень (№ 3).-С.2
5.

Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.6-7.
6.

Княжицкий А. И. Электронный учебник по литературе/А. И. Княжицкий, Т. Ю. Пылаева // Русская словесность:Школьная пресса, 2011. т.№ 6
7.

Щодо висунення підручників на здобуття Державних премій України в галузі науки і техніки 2012 року : № 1/9-670 від 05.09.11 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 31/32/33.-С.108-112.
8.

Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін : Світова література : [інструктивно-методичні рекомендації] № 1/9-426 від 01.06.2012 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 17/18.-С.52-61.
9.

Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін : Початкова школа : [інструктивно-методичні рекомендації] № 1/9-426 від 01.06.2012 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 17/18.-С.17-52.
10.

Яценко Таміла Шкільний підручник української літератури: історико-методичний огляд /Таміла Яценко // Українська мова і література в школі, 2017,N № 2.-С.32-35
11.

Мисан В. Шкільний підручник історії: що домінує - традиція чи інновація?/В. Мисан // Історія України (Шкільний світ), 2012. т.№ 9/10.-С.7-12
12.

Шкільна географічна освіта у 2017/18 навчальному році // Географія та економіка в рідній школі, 2017. т.№ 7/8.-С.2-11.
13.

Шкільна географічна освіта в 2012/13 навчальному році // Географія та економіка в сучасній школі, 2012. т.№ 7/8.-С.2-5.
14.

Шаргородська Ольга Чому зникає українська книга?/Ольга Шаргородська // Фінансовий контроль. -Київ:Піраміда, 2018. т.№ 2.-С.7-9
15.

Удовиченко Л. Читацькоцентрична модель сучасного підручника із зарубіжної літератури для старших підлітків: концепція, зміст і форма/Л. Удовиченко // Всесвітня література в школах України, 2016. т.№ 7/8.-С.21-23
16.

Баландіна Н. Чеська мова/Н. Баландіна // Мовознавство, 2006. т.№ 5.-С.106-109
17.

Тарасевич Фундаментальний підручник з історії економіки та економічної думки/Віктор Тарасевич // Банківська справа, 2019. т.№ 1.-С.118-125
18.

Семеріков С. О. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики/С. О. Семеріков, І. О. Теплицький // Комп'ютер у школі та сім'ї. -К., 2012,N № 4.-С.9-10
19.

Юрженко В. Формування контенту електронних підручників для системи професійно-технічної освіти/В. Юрженко // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 2014. т.№ 7.-С.58-64
20.

Формування ключових компетентностей учнів засобами підручника "Українська мова" для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології/С. Караман, О. Горошкіна // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 6.-С.22-29.
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)