Пошуковий запит: (<.>K=підручники<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 332
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Редченко В. Про " історичних " реваншистів або концепцію російських підручників з історії/В. Редченко // Народна газета, 2009. т.№ 16.-С.4
|
>2.
| Гудзик І. Особливості навчального матеріалу в підручниках з російської мови/І. Гудзик // Початкова школа, 2009. т.№ 2.-С.25-28
|
>3.
| Граник Г.Г. Психолого-дидактические проблемы создания школьных учебников /Г. Г. Граник // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2009,N N 3.-С.37-43
|
>4.
| Бондарчук О. Українські букварі ХІХ - початку ХХ століття у фондах Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О. Сухомлинського/О. Бондарчук // Вісник Книжкової палати, 2009. т.№ 2.-С.40-43
|
>5.
| Бондар О. Висвітлення проблеми якості підручника на сторінках часопису "Радянська школа"/О. Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 1/2.-С.62-66
|
>6.
| Порядина М.Е. Учебная литература в современном российском книгоиздании: вопросы количества и качества/М. Е. Порядина // Библиография. -Москва:Бук Чембэр, 2009,N N 5.-С.21-26
|
>7.
| Ященко Е. Профессор красного письма/Е. Ященко // Семь дней, 2010,N N 45.-С.12
|
>8.
| Діденко О. Особливості розробки та впровадження електронних підручників у систему професійно-технічної освіти/О. Діденко // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 2014. т.№ 7.-С.46-52
|
>9.
| Юрженко В. Формування контенту електронних підручників для системи професійно-технічної освіти/В. Юрженко // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 2014. т.№ 7.-С.58-64
|
>10.
| Редько В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов/В. Редько // Рідна школа, 2011. т.№ 1-2.-С.54-55
|
>11.
| Науменко В. Зміст і структура підручника "Читанка" для 2 класу у двох частинах (В. О. Науменко. Читанка : підруч. для 2 кл.: у 2-х ч. - К.: Генеза, 2010)/Віра Науменко // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.12-16.
|
>12.
| Додатковий Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Мніністерством освіти і науки для використання у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2010/11 навчальному році : № 1/9-887 від 07.12.2010 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 2/3.-С.7-24.
|
>13.
| Про перелік навчально-наочних посібників, електронних засобів навчального і загального призначення та ін., рекомендованих для використання у 2010/11 навчальному році : лист, додаток до листа № 1/9-11 від 11.01.2011 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 4/5/6.-С.3-34.
|
>14.
| Гавриленко Т. Україномовна навчальна література для початкової школи (1905-1914)/Т. Гавриленко // Рідна школа, 2011. т.№ 3.-С.61-65
|
>15.
| Маленко О. О. Вдосконалюймо пунктуаційну грамотність/О. О. Маленко // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 15.-С.28.
|
>16.
| Козленко Українська пунктуація/І. Козленко // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 15.-С.29-32.
|
>17.
| Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році : [інструктивно-методичні рекомендації] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 17/18.-С.31-64.
|
>18.
| Гавриленко Т. Україномовні підручники з навчання грамоти початку ХХ ст./Тетяна Гавриленко // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.53-57
|
>19.
| Отич О. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки/О. Отич // Рідна школа, 2011. т.№ 6.-С.79
|
>20.
| М'ясоїд П.А. Підручник із психології і психологічне пізнання/П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія, 2011. т.№ 2.-С.135-143
|
|
|