Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламна кампанія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Попова Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії/Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан // Економіка. Фінанси. Право, 2018. т.№ 1.-С.44-48.
2.

Хлюст Л. П. Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций/Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво: , 2013. т.№ 6.-С.162-165
3.

Грабська А. "Євро-2012": дорого, але перспективно/Аніта Грабська // Голос України, 2012. т.5 квіт. (№ 62).-С.11
4.

Шпеник Т. К. Рекламна кампанія в сільському зеленому туризмі. /Т. К. Шпеник // Туризм сільський зелений, 2013. т.№ 2.-С.22-24
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)