Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=рекламна кампанія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Попова Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії/Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан // Економіка. Фінанси. Право, 2018. т.№ 1.-С.44-48.
>
2.
Хлюст Л. П. Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций/Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво: , 2013. т.№ 6.-С.162-165
>
3.
Грабська А. "Євро-2012": дорого, але перспективно/Аніта Грабська // Голос України, 2012. т.5 квіт. (№ 62).-С.11
>
4.
Шпеник Т. К.
Рекламна кампанія
в сільському зеленому туризмі. /Т. К. Шпеник // Туризм сільський зелений, 2013. т.№ 2.-С.22-24
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)