Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=рефлексивний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Резнік, В. В.
Рефлексивне управління активним навчанням на уроках географії [Текст] / В. В. Резнік> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. -
№ 6
. - С. 31-33.
ББК
74.262.68
Рубрики:
Методика викладання географії--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
географія
--
урок
--
досвід
--
рефлексивний підхід
--
самоаналіз вчителя і учня
Анотація:
У статті йдеться про проблему активності особистості у навчанні - одну з актуальних проблем у психологічній, педагогічній науці, а також в освітній практиці. Саме система класичних і нетрадиційних уроків може давати учням глибокі знання з географії.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Камишникова, Евеліна
.
Сутність та структура організаційного забезпечення стратегічного управління корпоративною соціальною відповідальністю [Текст] / Евеліна Камишникова> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. -
№ 4
. - С. 61-71 : рис. - Бібліогр.: с. 68-71
УДК
65.014.1
Рубрики:
Корпоративна культура--Управління--Соціальна відповідальність
Кл.слова (ненормовані):
стейкхолдер
--
стратегічні цілі
--
рефлексивний підхід
--
людські рнсурси
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Майєр, Н. В.
Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр> // Іноземні мови. - 2019. -
№ 1
. - С. 22-29 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
особистісно-діяльнісний підхід
--
проектний підхід
--
рефлексивний підхід
Анотація:
Важливою передумовою ефективного формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур є коректний вибір підходів з урахування кінцевої мети й умов навчання, володіння студентами базовими методичними знаннями та вміннями. У статті обгрунтовано доцільність використання низки підходів до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур та сформульовано принципи, які сприяють їх ефективній реалізації в освітньому процесі на першому (бакалаврському) рівні в закладах вищої освіти. Компетентнісний підхід полягає в розвитку в студентів здатності застосовувати набуті методичні знання в практичній професійно-методичній діяльності з проектування, організації та реалізації тестового контролю для перевірки рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності й реалізується на основі принципу моделювання професійно-методичної діяльності вчителя іноземних мов, принципу реалізації змісту навчання шляхом використання адекватних форм, методів і засобів формування тестової компетентності. Особистісно-діяльнісний підхід реалізується в єдності обох його складників на основі принципу пріорітету індивідуальності студента як суб'єкта навчання та учіння, принципу добору змісту навчання та учіння з урахуванням особливостей планування та організації вчителем тестового контролю, принципу різноцільового використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проектний підхід передбачає залучення студентів до проектної діяльності, а специфічним методичним принципом його реалізації визначено принцип використання індивідуальних проектних завдань на етапі рубіжного контролю рівня сформованості тестової компетентності.
Рефлексивний підхід
забезпечує формування і розвиток методичної рефлексії, а засадничими принципами його реалізації визначено принцип використання різних методів навчання для розвитку методичної рефлексії, принцип забезпечення студентів засобами самоконтролю за процесом і результатом учіння. Обрані підходи становлять методологічне підгрунття для вивчення структури і змісту спеціальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов і культур "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)