Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Лустенко А.Ю. Філософська рефлексія та повсякдення/А.Ю. Лустенко // Філософська думка, 2007. т.№ 3.-С.38-46
2.

Левченко О. Філософсько-антропологічна рефлексія театру/О. Левченко // Філософська думка, 2008. т.№ 5.-С.64-79
3.

Хархун В. Літературний канон ленініани/В. Хархун // Слово і час, 2008. т.№ 8.-С.3-12
4.

Даниленко І. Молитва в ліриці Богдана-Ігоря Антонича/І. Даниленко // Слово і час, 2008. т.№ 8.-С.22-30
5.

Ярошенко Т. Книжки Зиновія Антонюка: усвідомлення себе як українця/Т. Ярошенко // Вісник Книжкової палати, 2009. т.№1 .-С.17
6.

Ривлина А.А. "Лингвокультурный конфликт" и его "наивная" метаязыковая интерпретация (на материале взаимодействия современного русского языка с английским)/А. А. Ривлина // Личность. Культура. Общество, 2011. т.№ 4.-С.177-183
7.

Стяжкина Е. В. Расширяем возможности урока английского языка/Е. В. Стяжкина // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 10.-С.41-44
8.

Степанова Н. А. Динамика развития личности младшего школьника/Н. А. Степанова // Воспитание школьников, 2011. т.№ 10.-С.36-39
9.

Тетерева А.А. Обучение грамматике немецкого языка младших школьников/А.А. Тетерева // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 9.-С.47-53
10.

Лысикова И. В. Образовательные стратегии изучения иностранного языка в школах Англии/И. В. Лысикова // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 10.-С.50-57
11.

Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні.Окличні речення (урок української мови, 5 клас)/Вікторія Маткобожик // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.48-50
12.

Паукова А.Б. Динамика отношения к жизни в результате рефлексии жизненных событий/А.Б.Паукова // Мир психологии, 2011. т.№ 4.-С.143-150
13.

Князева Т. Н. Предподростковый возраст как проблема современного детства/Т. Н. Князева // Вопросы психологии, 2011. т.№ 6.-С.25-34
14.

Варзацька Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень)/Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 7.-С.17-22
15.

Зюзіна Шляхи інтеграції мистецтва у структуру змісту культурологічної підготовки студентів у ВНЗ/Тетяна Зюзіна // Вища школа, 2011. т.№ 11.-С.50-61
16.

Олексюк В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії/В. Р. Олексюк // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 5.-С.30-41
17.

Коношенко Н. А. Організація виховного процесу з девіантними молодшими школярами в реабілітаційному центрі/Н. А. Коношенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2011. т.№ 2.-С.59-64
18.

Бацюсь Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі)/Раїса Бацюсь // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.39-41
19.

Забужко О. Література як "випереджальна філософія": Рефлексія над антиісторизмом в українській культурі першої половини ХІХ сторіччя/О. Забужко // Філософська думка. -Київ:Академперіодика, 2011,N N 1.-С.70-81.
20.

Суханцева Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект/В. Суханцева, О. Яценко // Вища школа, 2011. т.№ 1.-С.24-28
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)