Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Dent, M.
    Reflexive practitioner case research: ontological and epistemological orientation [Text] / M. Dent, Sek Khin E. Wong // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - Р. 324-329 : рис., табл. - Бібліогр.: 25 назв
ББК 65
Рубрики: Бізнес -- Підприємництво--Маркетинг--Практики бізнесу -- Рефлексія у практиків бізнесу
Анотація: У статті кар'єру професійного гравця на ринку розглянуто як розвиток від студента до практика, учня і, нарешті, до рефлексуючого практика. Використано методологію дослідження дією з використанням герменевтичного й інтерпретаційного підходу. Дослідження проводиться в рамках критичної теорії, тобто з об'єктивною онтологією і суб'єктивною епістемологією, проте подано в постмодерністському стилі. У певному сенсі – це етнографічне дослідження в області маркетингу з автобіографічними елементами, але в цілому це не автобіографічне дослідження.


Дод.точки доступу:
Wong, Sek Khin E.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Авдеева, И. Н.
    Смысловые установки учителя-фасилитатора: базовое содержание и пути формирования [Текст] / И. Н. Авдеева // Мир психологии. - 2013. - № 3. - С. 177-190 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88 + 74
Рубрики: Психологія--Педагог--Професійна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія педагогічної діяльності -- педагогічна фасилітація
Анотація: Представлен анализ ведущих категорий педагогической фасилитации. Отмечены условия их реализации в установках профессиональной деятельности педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Анисимов, О. С.
    Будущее в субъективной рефлексии и факторы роста его объективности [Текст] / О. С. Анисимов // Мир психологии. - 2013. - № 2. - С. 41-48. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Рефлексія--Майбутнє
Кл.слова (ненормовані):
майбутнє -- система
Анотація: При наличии установки на объективность порождаемых образов будущего необходимым становится заимствование позиции стратега, реализующего метасистемный подход в анализе макросистем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Анисимов, О. С.
    Субъективное пространство и его рефлексивный источник [Текст] / О.С.Анисимов // Мир психологии. - 2012. - № 4. - С. 68-75. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88
Рубрики: Психологія--Людина і світ
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- соціалізація
Анотація: В статье утверждается, что создание условий для актуализации потенциала человека как субъекта предполагает опознавание индивидуального потенциала, возможных путей актуализации, проектирование способствующих этому внешних и внутренних факторов.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Архипенкова, Н. А.
    Европейский языковой портфель в начальной школе [Текст] / Н. А. Архипенкова // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 35-38. - Библиогр.: с. 38 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія учбового процесу -- дескриптор -- етапи роботи з портфоліо


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Білокінь, Н.
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
еврестична бесіда -- гронування -- ПРЕС -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція
Анотація: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бацюсь, Р.
    Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) [Текст] / Раїса Бацюсь // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 39-41
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- алгоритм -- мета -- цілі уроку -- рефлексія -- рольова гра
Анотація: Автор методичної розробки пропонує читачам алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей. Наведені учнівські відповіді засвідчуюють результативність представленої методики.


Дод.точки доступу:
Липа, Іван Львович (український громадський і політичний діяч, письменник ; 1865-1923) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88
Рубрики: Особистість--Саморозвиток--Рефлексія
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самоосвіті та формуванні певної духовної цінності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бех, І.
    Рефлексія у духовному "Я" особистості [Текст] / І. Бех // Рідна школа. - 2011. - № 8-9. - С. 9-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Особистість--Розвиток--Емоційні переживання--Духовне "Я"
Кл.слова (ненормовані):
ЦУКК
Анотація: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістовно- структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються духовні функції рефлексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Богосвятська, А. І.
    Рух думки "угору" та "вглиб" : методика організації етапу рефлексії [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 3. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.20
Рубрики: Навчання--Рефлексивна методика
   Педагогічна рефлексія--Методика організації

Анотація: В статті розглядається поняття педагогічної рефлексії- фази уроку, протягом якої учні осмислюють відкриті й усвідомлені ними на занятті уроки. Використання рефлексії на уроці - це спроба відобразити те, що сталося з "Я" учня: "Що я думав? Що відчував? Що набував? Що мене здивувал? Що я зрозумів? тощо


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Богосвятська, А. І.
    Уроки-майстерності: технологія і практика [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 3. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічна майстерність--Технологія
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерня -- рефлексія -- самоаналіз -- афішування
Анотація: Педагогічна майстерня - це така форма навчання дорослих і дітей, яка створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. В статті подана технологія уроку-майстерні зі світової літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Богосвятська, А. -М.
    Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- технологічна карта -- триступенева модель -- методи та прийоми -- виклик -- усвідомлення змісту -- рефлексія -- основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

13.


    Богосвятська, А. -М.
    Уроки-майстерні: технологія і практика [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерня -- принципи та правила проведення -- організація діяльності -- технологія -- етапи -- індуктор -- самоконструкція -- соціалізація -- афішування -- рефлексія -- типологія майстерень
Анотація: Мета статті - на підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізувати педагогічний досвід використання у викладанні світової літератури творчих майстерень. Підкреслено, що така форма навчання створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Розкрито мету, принципи та правила проведення майстерні, особливості організації учнів. Детально проаналізовано етапи проведення подібних занять, а також типологію майстерень за різними видами класифікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Богосвятська, Анна-Марія.
    Рефлексія - духовна, інтелектуальна, емоційна, фізична [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 2. - С. 4-8
Рубрики: Навчальний процес--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
фідбек -- шерінг -- Рефлексія
Анотація: Освітні новації, зокрема в педагогічній психології, пропонують кілька модних термінів для позначення поняття "зворотний зв’язок": фідбек, шерінг, рефлексія.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Болбат, Світлана.
    Додавання і віднімання звичайних дробів із різними знаменниками. Подорож шляхами славних гетьманів для учнів 6-х класів [Текст] / Світлана Болбат // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 19. - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики: Математика--Нестандартний урок--6-й клас
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- історична подорож -- незвичайний урок
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку математики для учнів 6-х класів, на якому узагальнюються знання і вміння зводити звичайні дроби до спільного знаменника, додавати та віднімати отримані числа на прикладах історії України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Большакова, Інна
    Розвиток критичного мислення [Текст] / Інна Большакова // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 44. - С. 3-8. - Бібліогр.: с. 8
Рубрики: Мислення--Розвиток--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- планування -- рефлексія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Бондар, Г.
    Модульно-розвивальна технологія навчання [Текст] / Галина Бондар // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 27-30 : рис.
Рубрики: Математика
Кл.слова (ненормовані):
сучасні технології -- формування математичних знань -- розвиток творчих здібностей -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Бондаренко, Ірина.
    Секрети успіху. Ділова гра [Текст] : робота з педагогами / Ірина Бондаренко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 28-33 : іл.
УДК
Рубрики: Педагоги--Підвищення кваліфікації--Успіх
Кл.слова (ненормовані):
реактивні люди -- успіх -- проактивні люди -- синергія -- матриця тайм-менеджменту -- самовдосконалення -- рефлексія -- психогімнастика -- вніб 3
Анотація: Пропонується для ознайомлення ділова гра для вчителів. Автор звертає увагу на важливу та невід'ємну частину нашого професійного й життєвого становлення - на успіх.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Бондаренко, Світлана.
    Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина й частота звукової хвилі. Гучність звуку й висота тону. 9-й клас [Текст] / Світлана Бондаренко // Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 6. - Ст. 22-25. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики: Фізика--Звукові хвилі-- 9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
хвильові явища -- критичне мислення -- рефлексія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Брежицька, Г. Ф.
    Профілактика емоційного вигорання [Текст] : психолого-педагогічний тренінг / Г. Ф. Брежицька, С. А. Кузьмицька // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 9/10. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: с. 22. - Зміст: Способи саморегулювання (самовпливу) ; Десять способів навчитися любити себе
ББК 88 + 74
Рубрики: Психологічна підготовка--Учителі
   Емоції--Особистість--Психологія

Кл.слова (ненормовані):
способи саморегулювання -- релаксація -- рефлексія


Дод.точки доступу:
Кузьмицька, С.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)