Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Dent, M.
    Reflexive practitioner case research: ontological and epistemological orientation [Text] / M. Dent, Sek Khin E. Wong // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - Р. 324-329 : рис., табл. - Бібліогр.: 25 назв
ББК 65
Рубрики: Бізнес -- Підприємництво--Маркетинг--Практики бізнесу -- Рефлексія у практиків бізнесу
Анотація: У статті кар'єру професійного гравця на ринку розглянуто як розвиток від студента до практика, учня і, нарешті, до рефлексуючого практика. Використано методологію дослідження дією з використанням герменевтичного й інтерпретаційного підходу. Дослідження проводиться в рамках критичної теорії, тобто з об'єктивною онтологією і суб'єктивною епістемологією, проте подано в постмодерністському стилі. У певному сенсі – це етнографічне дослідження в області маркетингу з автобіографічними елементами, але в цілому це не автобіографічне дослідження.


Дод.точки доступу:
Wong, Sek Khin E.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Анисимов, О. С.
    Будущее в субъективной рефлексии и факторы роста его объективности [Текст] / О. С. Анисимов // Мир психологии. - 2013. - № 2. - С. 41-48. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Рефлексія--Майбутнє
Кл.слова (ненормовані):
майбутнє -- система
Анотація: При наличии установки на объективность порождаемых образов будущего необходимым становится заимствование позиции стратега, реализующего метасистемный подход в анализе макросистем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Тристан, Анна
    Бути педагогом. Запрошення до рефлексії [Текст] / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Вихователь
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- педагог-вихователь -- аналіз педагогічної діяльності
Анотація: Запропоновано запитання, на які педагог-вихователь має щиро відповідати для аналізу своєї діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Чернюх, Наталія.
    Від простого до складного. Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів [Текст] / Наталія Чернюх // Інформатика (Шкільний світ). - 2018. - № 7. - С. 40-46 : рис. - Бібліогр.: с. 45. - Дод.
Рубрики: Алгоритми--Комп'ютені технології
Кл.слова (ненормовані):
сучасні технології -- рефлексія -- блок-схема


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Демченко, Людмила.
    Візитна картка. Робота у векторному графічному редакторі. 10-й клас [Текст] / Л. Демченко // Інформатика (Шкільний світ). - 2016. - № 12. - С. 13-19 : рис.
Рубрики: Розробка уроку--Інформатика--10-й клас
Кл.слова (ненормовані):
кейс-технологія -- рефлексія -- мотивація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Тристан, Анна
    Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі [Текст] / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 24-25
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічний досвід
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- соціальна компетентність -- рефлексія
Анотація: "Ранкове коло в багатьох дитячих садках уже стало звичною формою роботи, з якої розпочинається день. А як щодо його завершення? Не менш важливе завдання педагога - допомогти вихованцям здійснити рефлексію пережитого за день. Тож регулярні вечірні кола теж мають стати доброю традицією. Навіщо, коли і, головне, як їх варто проводити, розповідає авторка."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Білокінь, Н.
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
еврестична бесіда -- гронування -- ПРЕС -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція
Анотація: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ярмолюк, Алла
    Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 6. - С. 2-11. - Бібліогр.: 11 назв.
УДК
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно орієнтовані завдання -- рефлексія -- підручник з української мови 9 клас
Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 9 класу, у якому реалізовано інноваційну методику навчання синтаксису складного речення на засадах сучасних підходів: компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного й текстоцентричного. Схарактеризовано зміст і структуру навчальної книги, представлено розділ "Складне речення. Складносурядне речення".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Маткобожик, В.
    Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні.Окличні речення (урок української мови, 5 клас) [Текст] / Вікторія Маткобожик // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 48-50
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Урок, 5 клас
Кл.слова (ненормовані):
робота в групах -- асоціативний кущ -- рефлексія -- інтерактивні вправи
Анотація: У статті представлено урок української мови в 5 класі, в якому враховано особистісно зорієнтований підхід до навчання мови, висвітлено методи, прийоми, форми і засоби, які сприяють ефективності формування мовних і мовленнєвих умінь та навичок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Суханцева, Вікторія.
    Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект [Текст] / В. Суханцева, О. Яценко // Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Освіта і суспільство
Кл.слова (ненормовані):
трансформація -- рефлексія -- дискусивна етика -- фахівець
Анотація: У статті розглядається актуальність специфіки філософського знання як необхідної передумови формування особистості сучасного фахівця у вишах України.


Дод.точки доступу:
Яценко, Оксана
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Голуб, І. Ю.
    Використання стереотипів для формування соціокультурної компетентності студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / І. Ю. Голуб // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 35-40. - Текст укр., нім. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурне спілкування -- соціокультурна компетенція -- соціокультурна рефлексія
Анотація: У статті розглядаються можливості використанння стереотипів для формування соціокультурної компетентності студентів у процесі навчання іноземних мов. Прраналізовано визначення стереотипів, причини ії виникнення та іхню роль у процесі вивчення іноземних культур

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Голуб, І. Ю.
    Використання явища культурного шоку для формування соціокультурної компетенції студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / І. Ю. Голуб ; Нац. ун-т "Львівська політехіка" // Іноземні мови. - 2011. - № 1. - С. 40-43 : рис. - Текст укр., нем. - Бібліогр.: с. 43
Рубрики: Іноземні мови--Вища школа--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
культурний шок -- соціокультурна рефлексія -- соціокультурна сенсибілізація
Анотація: У статті розглядаються можливості використання явища культурного шоку для формування у студентів соціокультурної компетенції на заняттях з іноземної мови.


Дод.точки доступу:
"Львівська політехніка", національний університет
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

13.


    Гречишникова, Н. П.
    Воспитание предпринимателей как новое направление в отечественной педагогике [Текст] / Н. П. Гречишникова, С. Е. Гречишников // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 6. - С. 105-114 . - ISSN 0869-8120
Рубрики: Освіта--Виховання--Учні--Якості підприємців
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- виховання -- сучасність


Дод.точки доступу:
Гречишников, С. Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Обозова, Ольга.
    Вплив ЗМІ на молоде покоління [Текст] : соціально-психологічні аспекти та способи протидії / О. Обозова // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 17/18. - С. 19-22. - Бібліогр.: с. 22.
УДК
Рубрики: Психологічна гігієна--Діти--Телекомунікації
Кл.слова (ненормовані):
критичність мислення -- рефлексія -- асертивність -- інформаційне перевантаження -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Сенчило, А.
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / Алла Сенчило // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 36-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- готовність учителя -- рефлексія -- актуалізація -- усвідомлення змісту
Анотація: У статті розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано основні функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено триступеневу модель уроку за технологією критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Ткаченко, Лідія
    Григорій Сковорода про розвиток особистості [Текст] / Лідія Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 51-56 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики: Історія педагогіки--Україна
   Історія філософії--Україна

   Філософи українські, 18 ст.

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- самопізнання -- самовизначення -- духовний розвиток -- самовдосконалення -- рефлексія
Анотація: У статті розглянуто погляди Г. С. Сковороди на розвиток особистості за його творчою спадщиною. Автором проаналізовано як педагогічні, так і філософські погляди мислителя щодо розвитку особистості і на цьому підгрунті означено сутність і стадії розвитку особистості.


Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Дмитрієва, Оксана.
    Густина речовини [Текст] : 7-й клас / О. Дмитрієва // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 11. - С. 15-17 : рис. - Бібліогр.: с. 17
Рубрики: Фізика--Вивчення--Методика викладання--7-й клас
Кл.слова (ненормовані):
фізична величина -- рефлексія -- тверде тіло
Анотація: В статті наведено приклади, як сформувати в учнів поняття густини, ввести формулу для її обчислення, закріпити навички користування важільними терезами, мензуркою, лінійкою; удосконалювати вміння учнів використовувати теоретичні знання на практиці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Рома, Людмила
    Діяльнісний підхід у вивченні географії як чинник формування активної життєвої позиції [Текст] / Людмила Рома // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 9. - С. 28-33
Рубрики: Географія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація -- самоконтроль -- рефлексія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Маленко, О. О.
    Дидактичний лексикон. Брейнстормінг* [Текст] / О. О. Маленко, О. В. Муслієнко // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 12. - С. 4-6
Рубрики: Творче мислення--Методична література--Іншомовні терміни
Кл.слова (ненормовані):
підсумкова рефлексія -- мозковий штурм -- закріплення знань -- актуалізація знань -- дискусія -- інтерактивний полілог -- вільний мікрофон


Дод.точки доступу:
Муслієнко, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Паукова, А. Б.
    Динамика отношения к жизни в результате рефлексии жизненных событий [Текст] / А.Б.Паукова // Мир психологии. - 2011. - № 4. - С. 143-150 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- відношення
Анотація: Статья посвящена исследованию форм и вариантов рефлексии событий жизни. Категория события рассматривается в контексте психологии жизни. Автором предлагается структура отношения к событию и намечаются векторы динамики отношения к жизни в результате рефлексии жизненных событий.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)