Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Dent, M. Reflexive practitioner case research: ontological and epistemological orientation [Text] / M. Dent, Sek Khin E. Wong> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - Р. 324-329 : рис., табл. - Бібліогр.: 25 назв
ББК 65 Рубрики: Бізнес -- Підприємництво--Маркетинг--Практики бізнесу -- Рефлексія у практиків бізнесу Анотація: У статті кар'єру професійного гравця на ринку розглянуто як розвиток від студента до практика, учня і, нарешті, до рефлексуючого практика. Використано методологію дослідження дією з використанням герменевтичного й інтерпретаційного підходу. Дослідження проводиться в рамках критичної теорії, тобто з об'єктивною онтологією і суб'єктивною епістемологією, проте подано в постмодерністському стилі. У певному сенсі – це етнографічне дослідження в області маркетингу з автобіографічними елементами, але в цілому це не автобіографічне дослідження.
Дод.точки доступу: Wong, Sek Khin E. Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Анисимов, О. С. Будущее в субъективной рефлексии и факторы роста его объективности [Текст] / О. С. Анисимов> // Мир психологии. - 2013. - № 2. - С. 41-48. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.3 Рубрики: Психологія--Рефлексія--Майбутнє Кл.слова (ненормовані): майбутнє -- система Анотація: При наличии установки на объективность порождаемых образов будущего необходимым становится заимствование позиции стратега, реализующего метасистемный подход в анализе макросистем.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Тристан, Анна Бути педагогом. Запрошення до рефлексії [Текст] / Анна Тристан> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Вихователь Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- педагог-вихователь -- аналіз педагогічної діяльності Анотація: Запропоновано запитання, на які педагог-вихователь має щиро відповідати для аналізу своєї діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Чернюх, Наталія. Від простого до складного. Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів [Текст] / Наталія Чернюх> // Інформатика (Шкільний світ). - 2018. - № 7. - С. 40-46 : рис. - Бібліогр.: с. 45. - Дод.
Рубрики: Алгоритми--Комп'ютені технології Кл.слова (ненормовані): сучасні технології -- рефлексія -- блок-схема
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Демченко, Людмила. Візитна картка. Робота у векторному графічному редакторі. 10-й клас [Текст] / Л. Демченко> // Інформатика (Шкільний світ). - 2016. - № 12. - С. 13-19 : рис.
Рубрики: Розробка уроку--Інформатика--10-й клас Кл.слова (ненормовані): кейс-технологія -- рефлексія -- мотивація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Тристан, Анна Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі [Текст] / Анна Тристан> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 24-25
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічний досвід Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- соціальна компетентність -- рефлексія Анотація: "Ранкове коло в багатьох дитячих садках уже стало звичною формою роботи, з якої розпочинається день. А як щодо його завершення? Не менш важливе завдання педагога - допомогти вихованцям здійснити рефлексію пережитого за день. Тож регулярні вечірні кола теж мають стати доброю традицією. Навіщо, коли і, головне, як їх варто проводити, розповідає авторка."
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Білокінь, Н. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): еврестична бесіда -- гронування -- ПРЕС -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція Анотація: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Ярмолюк, Алла Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 6. - С. 2-11. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтовані завдання -- рефлексія -- підручник з української мови 9 клас Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 9 класу, у якому реалізовано інноваційну методику навчання синтаксису складного речення на засадах сучасних підходів: компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного й текстоцентричного. Схарактеризовано зміст і структуру навчальної книги, представлено розділ "Складне речення. Складносурядне речення".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Маткобожик, В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні.Окличні речення (урок української мови, 5 клас) [Текст] / Вікторія Маткобожик> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 48-50
ББК 74.268.11 Рубрики: Українська мова--Урок, 5 клас Кл.слова (ненормовані): робота в групах -- асоціативний кущ -- рефлексія -- інтерактивні вправи Анотація: У статті представлено урок української мови в 5 класі, в якому враховано особистісно зорієнтований підхід до навчання мови, висвітлено методи, прийоми, форми і засоби, які сприяють ефективності формування мовних і мовленнєвих умінь та навичок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Суханцева, Вікторія. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект [Текст] / В. Суханцева, О. Яценко> // Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Освіта і суспільство Кл.слова (ненормовані): трансформація -- рефлексія -- дискусивна етика -- фахівець Анотація: У статті розглядається актуальність специфіки філософського знання як необхідної передумови формування особистості сучасного фахівця у вишах України.
Дод.точки доступу: Яценко, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Голуб, І. Ю. Використання стереотипів для формування соціокультурної компетентності студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / І. Ю. Голуб> // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 35-40. - Текст укр., нім. - Бібліогр.: с. 40
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): міжкультурне спілкування -- соціокультурна компетенція -- соціокультурна рефлексія Анотація: У статті розглядаються можливості використанння стереотипів для формування соціокультурної компетентності студентів у процесі навчання іноземних мов. Прраналізовано визначення стереотипів, причини ії виникнення та іхню роль у процесі вивчення іноземних культур
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Голуб, І. Ю. Використання явища культурного шоку для формування соціокультурної компетенції студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / І. Ю. Голуб ; Нац. ун-т "Львівська політехіка"> // Іноземні мови. - 2011. - № 1. - С. 40-43 : рис. - Текст укр., нем. - Бібліогр.: с. 43
Рубрики: Іноземні мови--Вища школа--Навчання Кл.слова (ненормовані): культурний шок -- соціокультурна рефлексія -- соціокультурна сенсибілізація Анотація: У статті розглядаються можливості використання явища культурного шоку для формування у студентів соціокультурної компетенції на заняттях з іноземної мови.
Дод.точки доступу: "Львівська політехніка", національний університет Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Гречишникова, Н. П. Воспитание предпринимателей как новое направление в отечественной педагогике [Текст] / Н. П. Гречишникова, С. Е. Гречишников> // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 6. - С. 105-114
. - ISSN 0869-8120 Рубрики: Освіта--Виховання--Учні--Якості підприємців Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- виховання -- сучасність
Дод.точки доступу: Гречишников, С. Е. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Обозова, Ольга. Вплив ЗМІ на молоде покоління [Текст] : соціально-психологічні аспекти та способи протидії / О. Обозова> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 17/18. - С. 19-22. - Бібліогр.: с. 22.
Рубрики: Психологічна гігієна--Діти--Телекомунікації Кл.слова (ненормовані): критичність мислення -- рефлексія -- асертивність -- інформаційне перевантаження -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Сенчило, А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / Алла Сенчило> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 36-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- готовність учителя -- рефлексія -- актуалізація -- усвідомлення змісту Анотація: У статті розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано основні функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено триступеневу модель уроку за технологією критичного мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Ткаченко, Лідія Григорій Сковорода про розвиток особистості [Текст] / Лідія Ткаченко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 51-56 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики: Історія педагогіки--Україна Історія філософії--Україна Філософи українські, 18 ст. Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- саморозвиток -- самопізнання -- самовизначення -- духовний розвиток -- самовдосконалення -- рефлексія Анотація: У статті розглянуто погляди Г. С. Сковороди на розвиток особистості за його творчою спадщиною. Автором проаналізовано як педагогічні, так і філософські погляди мислителя щодо розвитку особистості і на цьому підгрунті означено сутність і стадії розвитку особистості.
Дод.точки доступу: Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Дмитрієва, Оксана. Густина речовини [Текст] : 7-й клас / О. Дмитрієва> // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 11. - С. 15-17 : рис. - Бібліогр.: с. 17
Рубрики: Фізика--Вивчення--Методика викладання--7-й клас Кл.слова (ненормовані): фізична величина -- рефлексія -- тверде тіло Анотація: В статті наведено приклади, як сформувати в учнів поняття густини, ввести формулу для її обчислення, закріпити навички користування важільними терезами, мензуркою, лінійкою; удосконалювати вміння учнів використовувати теоретичні знання на практиці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Рома, Людмила Діяльнісний підхід у вивченні географії як чинник формування активної життєвої позиції [Текст] / Людмила Рома> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 9. - С. 28-33
Рубрики: Географія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): самоорганізація -- самоконтроль -- рефлексія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Маленко, О. О. Дидактичний лексикон. Брейнстормінг* [Текст] / О. О. Маленко, О. В. Муслієнко> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 12. - С. 4-6
Рубрики: Творче мислення--Методична література--Іншомовні терміни Кл.слова (ненормовані): підсумкова рефлексія -- мозковий штурм -- закріплення знань -- актуалізація знань -- дискусія -- інтерактивний полілог -- вільний мікрофон
Дод.точки доступу: Муслієнко, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Паукова, А. Б. Динамика отношения к жизни в результате рефлексии жизненных событий [Текст] / А.Б.Паукова> // Мир психологии. - 2011. - № 4. - С. 143-150 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.5 Рубрики: Соціальна психологія--Особистість Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- відношення Анотація: Статья посвящена исследованию форм и вариантов рефлексии событий жизни. Категория события рассматривается в контексте психологии жизни. Автором предлагается структура отношения к событию и намечаются векторы динамики отношения к жизни в результате рефлексии жизненных событий.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|