Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ринкова сегментація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Прочан А. О.
Назва
: Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/1). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 154
Предметні рубрики:
Туризм-- Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): туристичний оператор--туристичний агент--
ринкова сегментація
--виробники туристичих послуг
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Шубин А. А., Митяева Т. Л.
Назва
: Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления
Місце публікування
: Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 11/12. - С. 82-86: рис., табл. - ISSN 1728-6220 (Шифр Е915522/2013/11/12). - ISSN 1728-6220
Примітки
: Библиогр.: с. 86
Предметні рубрики:
Харчові продукти
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): моделювання--інтегральна оцінка--
ринкова сегментація
--маркетинг--продукти швидкого приготування--динаміка споживання
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)