Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ринковий попит<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Єремєєва, Віта
Назва
: Завищені ціни за вищу освіту
Місце публікування
: Фінансовий контроль. - 2018. - № 12. - С. 5-8: фот. (Шифр Ф414898/2018/12)
Предметні рубрики:
Вища освіта --Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): законодавство--платні освітні послуги--договори--ліцензії--державне замовлення--зовнішнє незалежне оцінювання--ступінь акредитації--
ринковий попит
--собівартість навчання--вартість платного навчання--інфляція--енергоефективність у вишах--державні та регіональні замовлення
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290-211.1
Автор(и)
: Романова Л. В.
Назва
: До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні
Місце публікування
: Економіка АПК. - 2013. - № 5. - С. 102-107 (Шифр Е969742/2013/5)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 65.290-211.1
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Інформаційно-аналітична база
Маркетинг-- Інноваційні технології
Анотація:
Розкрито результати дослідження проблеми реалізації маркетингової концепції та на основі вивчення історичних тенденцій розвитку науки про маркетинг визначено сутність його сучасної моделі.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Бакун Ю. О., Корінець Р. Я.
Назва
: Аналіз особливостей ринкового попиту сільськогосподарських товаровиробників на дорадчі послуги в Україні
Місце публікування
: Економіка АПК. - 2020. - № 9. - С. 72-85: рис. (Шифр Е969742/2020/9)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Сільське господарство-- Дорадництво
Сільськогосподарські товаровиробники-- Ринкове середовище
Анотація:
Мета статті - проаналізувати особливості ринкового попиту сільськогосподарських товаровиробників на дорадчі послуги в Україні. Диференціювання переліку дорадчих послуг та способів їх надання, залежно від особливостей ринкового попиту на них, сприятиме як підвищенню ефективності реалізації послуг, так і ефективності господарської та особистої діяльності сільськогосподарських товаровиробників.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Назва
: Інноваційна діяльність кредитних організацій
Місце публікування
: Фінансовий ринок України. - 2011. - № 5. - С. 3-7: табл., рис. (Шифр Ф595401/2011/5)
Предметні рубрики:
Інновації-- Кредитні організації
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): планування--
ринковий попит
--інноваційний процес--оцінка і контроль--фінансова політика
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)