Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ринковий попит<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Інноваційна діяльність кредитних організацій
Місце публікування : Фінансовий ринок України. - 2011. - № 5. - С. 3-7: табл., рис. (Шифр Ф595401/2011/5)
Предметні рубрики: Інновації-- Кредитні організації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--ринковий попит--інноваційний процес--оцінка і контроль--фінансова політика
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакун Ю. О., Корінець Р. Я.
Назва : Аналіз особливостей ринкового попиту сільськогосподарських товаровиробників на дорадчі послуги в Україні
Місце публікування : Економіка АПК. - 2020. - № 9. - С. 72-85: рис. (Шифр Е969742/2020/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Дорадництво
Сільськогосподарські товаровиробники-- Ринкове середовище
Анотація: Мета статті - проаналізувати особливості ринкового попиту сільськогосподарських товаровиробників на дорадчі послуги в Україні. Диференціювання переліку дорадчих послуг та способів їх надання, залежно від особливостей ринкового попиту на них, сприятиме як підвищенню ефективності реалізації послуг, так і ефективності господарської та особистої діяльності сільськогосподарських товаровиробників.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-211.1
Автор(и) : Романова Л. В.
Назва : До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні
Місце публікування : Економіка АПК. - 2013. - № 5. - С. 102-107 (Шифр Е969742/2013/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.290-211.1
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інформаційно-аналітична база
Маркетинг-- Інноваційні технології
Анотація: Розкрито результати дослідження проблеми реалізації маркетингової концепції та на основі вивчення історичних тенденцій розвитку науки про маркетинг визначено сутність його сучасної моделі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єремєєва, Віта
Назва : Завищені ціни за вищу освіту
Місце публікування : Фінансовий контроль. - 2018. - № 12. - С. 5-8: фот. (Шифр Ф414898/2018/12)
Предметні рубрики: Вища освіта --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): законодавство--платні освітні послуги--договори--ліцензії--державне замовлення--зовнішнє незалежне оцінювання--ступінь акредитації--ринковий попит--собівартість навчання--вартість платного навчання--інфляція--енергоефективність у вишах--державні та регіональні замовлення
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)