Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=ринок птахопродуктів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фисинин В. И.
Назва : Маркетинг в яичном птицеводстве
Місце публікування : Ефективне птахівництво. - 2016. - № 2. - С. 45-48: ил. (Шифр Е258059/2016/2)
Предметні рубрики: Птахівництво-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): яєчне птахівництво--маркетингова діяльність--птахівниче підприємство--ринок птахопродуктів--маркетингові дослідження
Анотація: В яичном птицеводстве маркетинг формирует и определяет следующие альтернативные цели для эффективного функционирования производства: максимизация потребления, максимизация выбора потребителей, максимизация качества и уровня жизни населения. Расмотрены вопросы формирования каналов сбыта, планирования маркетинга, стимулирования продаж, рекламы в яичном птицеводстве, а также исследование рынка птицепродуктов.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)