Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рис<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-53 
1.


    Марков, І.
    Система інтегрованого захисту рису [Текст] / І. Марков // Агробізнес сьогодні. - 2015. - № 10. - С. 44-46 : ілюстр., табл.
Рубрики: Зернові культури--Рис--Агрономія
Кл.слова (ненормовані):
грунти -- знезараження насіння -- шкідливі організми -- захист посівів рису


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Заворотна, М.
    Рис - усьому голова [Текст] / М. Заворотна, М. Пуговиця // Пропозиція. - 2015. - № 6. - С. 42-45
ББК 65.9(5КОР)
Рубрики: Агроменеджмент--Інвестиції--Рис--Південна Корея
   Економіка сільського господарства

   Економіка рослинництва

Анотація: Значення рису в економіці Кореї.


Дод.точки доступу:
Пуговиця, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Воронюк, З.
    І ні сорго, і не рис, то — сориз [Текст] / З. Воронюк // Пропозиція. - 2013. - № 10. - С. 70 - 73
ББК 4
Рубрики: Круп'яні культури--Агротехніка--Продуктивність--Кліматичні умови
Анотація: Доцільність вирощування соризу - різновиду сорго.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Павлик, Наталія.
    Психологічний тренінг як умова формування педагогом рис власного характеру [Текст] / Н. Павлик // Наука і суспільство. - 2011. - № 7/8. - С. 37-47
Рубрики: Психологія--Тренінги--Риси характеру
Анотація: Педагог, насамперед, має бути носієм духовно-моральних цінностей, які творчо актуалізуються у відповідних рисах його характеру. Тільки гармонійна особистість вчителя здатна повноцінно виховати характер та особистість учня. Все це зумовлює актуальність практичного вивчення характерологічних рис особистості та розробки психологічних методів гармонізації характеру педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Вожегова, Р. А.
    Динаміка водного балансу та оптимізація витрат агроресурсів за вирощування рису в Криму [Текст] / Р. А. Вожегова, О. П. Тищенко, С. В. Коковіхін // Вісник аграрної науки. - 2012. - № 8. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 42.112
Рубрики: Рослинництво--Рис--Вирощування--Крим
Анотація: Наведено результати наукових досліджень з вивчення водного балансу в умовах АР Крим. Доведено перевагу використання інструментального методу із застосуванням випарників. Розробка дає змогу оптимізувати режим зрошення рису та істотно зменшити витрати поливної води на одиницю врожаю.


Дод.точки доступу:
Тищенко, О.П.; Коковіхін, С.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Марущак, Г. М.
    Трансформація сольового складу солонців лучних за вирощування рису на Півдні України [Текст] / Г. М. Марущак, М. М. Лісовий, С. О. Кольцов, В. А. Величко // Вісник аграрної науки. - 2012. - № 12. - С. 59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 42.112.3
Рубрики: Рослинництво--Рис--Вирощування
Анотація: Установлено зміни сольового складу солонцю лучного за його використання в рисовій сівозміні. При вирощуванні рису вміст солей у шарі грунту 0-200 см зменшився практично у 10 разів, крім загального розсолення відбувається перерозподіл складу та співвідношення окремих солей: спостерігається повне вимивання хлориду натрію та соди, зменшується вміст гіпсу, збільшується кількість сульфату магнію.


Дод.точки доступу:
Лісовий, М.М.; Кольцов, С.О.; Величко, В.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Коляда, Ігор.
    Сучасний вчитель історії та успішність навчально-виховного процесу. (Теорія та методика навчання історії) [Текст] / Ігор Коляда // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 22-27. - Бібліогр. с. 22. - Зміст: Роль особистості вчителя в сучасному навчально-виховному процесі ; Структура рис особистості вчителя творчої орієнтації: професійно-значущі та особисті якості вчителя ; Педагогічна техніка як складова професіоналізму вчителя історії ; Педагогічний артистизм та його роль в педагогічній діяльності вчителя
ББК 74.20
Рубрики: Педагогічна майстерність--Вчитель історії
Анотація: В статті розглядаються професійно-педагогічні та власно-особистісні якості вчителя-історика як суб’єкту діяльності.


Знайти схожі

8.


    Олексієнко, О. Д.
    Мистецтво бути Людиною (Втілення в образі Бермана найкращих людських рис за новелою "Останній листок" О. Генрі.) [Текст] / О. Д. Олексієнко // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 2. - С. 50-51. - Зміст: Останній листок
ББК 74.268.0
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники американські, 19 ст.

   Теми і образи в літературі--Літературні герої



Дод.точки доступу:
О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Турченюк , В. О.
    Технологія вирощування рису без постійного затоплення в умовах Придунайських рисових зрошувальних систем [Текст] / В. О. Турченюк , С. М. Кропивко // Вісник аграрної науки. - 2018. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зернові культури--Рис--Технологія вирощування--Україна--Придунайський регіон
Анотація: Обгрунтовано можливості застосування періодичних поливів рису на наявних рисових зрошувальних системах дельти Дунаю.


Дод.точки доступу:
Кропивко, С. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Сидоренко, В.
    Техніко-технологічні рішення у вирощуванні рису [Текст] : минулий досвід і сьогодення / В. Сидоренко, В. Малярчук // Техніка і технології АПК. - 2018. - № 12. - С. 22-27 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Рослинництво--Рис--Вирощування--Україна
Анотація: У статті описано класичну технологію вирощування рису на Півдні України та основні режими зрошення у цій технології, зокрема способу укороченого затоплення.


Дод.точки доступу:
Малярчук, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 1. - С. 16-60. - Зміст: Урок № 60. Тема: Шарль Бодлер - пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла" (загальна характеристика) ; Урок № 61. Тема: Система "відповідностей" у поезії. Аналіз віршів " Відповідності" та "Вечорова гармонія" ; Урок № 62. Тема: Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналіз вірша "Гімн Красі" ; Урок № 63. Тема:Традиції і новаторство вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" Шарля Бодлера ; Урок № 64. Тема: Вірш "Поетичне мистецтво" як художній маніфест символізму від Поля Верлена ; Урок № 65. Тема: Зображення пейзажів природи й душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музичність, живописність лірики ; Урок № 66. Тема: Художнє новаторство Артюра Рембо. Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія" ; Урок № 67. Тема: Асиціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші Артюра Рембо "Голосівки". Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму ; Урок № 68. Тема: Виразне читання напам’ять улюблених віршів "проклятих поетів" з обгрунтуванням вибору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці" (тести, аналіз вірша або фрагмента поетичного твору у творчості вивчених авторів)
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування
   Письменники французькі, 19 ст.--Поети

   Стилі і напрями літератури--Імпресіонізм

   Стилі і напрями літератури--Модернізм

   Стилі і напрями літератури--Символізм



Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Рокочинський, А. М.
    Підвищення ефективності функціонування Придунайських рисових зрошувальних систем [Текст] / А. М. Рокочинський // Вісник аграрної науки. - 2014. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 42.112.3
Рубрики: Рослинництво--Рис--Вирощування--Україна
   Зрошувальні системи

Анотація: Обгрунтовано комплекс критеріїв ефективності і на його основі проаналізовано ретроспективний та сучасний стан ефективності функціонування Придунайських рисових зрошувальних систем. Визначено напрями підвищення їх загальної ефективності. Узагальнено результати оцінки даних з виробництва рису на Придунайських рисових зрошувальних системах.


Знайти схожі

13.


    Гуторова, О. А.
    Трансформація соединений железа в почве рисовых полей [Текст] / О. А. Гуторова, А. Х. Шеуджен, А. Н. Марущак // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 11. - С. 44-46. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 42
Рубрики: Рослинництво--Рис--Вміст жиліза
Анотація: Цель исследований - изучить процессы трансформации соеденений железа в почве рисовых полей Кубани, морфологическое строение почвенных профилей, профильное распределение соединений железа в почве.


Дод.точки доступу:
Шеуджен, А.Х.; Марущак, А.Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Кашуба, Євдокія.
    Славетними сторінками української історії. За повістю М.В.Гоголя "Тарас Бульба" [Текст] : Система уроків з використанням ігрової та інтерактивної методик. 7 клас / Євдокія Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 11-12. - С. 28-42. - Зміст: "Тарас Бульба" ; Урок 1. Гоголь і Україна. Повість "Тарас Бульба" ; Урок 2. Козацтво на сторінках гоголівської повісті ; Урок 3. Побут і звичаї запорожців ; Урок 4. Облога Дубно. Зрада ; Урок 5. Бойове товариство у повісті "Тарас Бульба" ; Урок 6. Сини Тараса ; Урок 7. Втілення в образі Тараса Бульби найкращих рис запорозького козака ; Урок 8. Повторення та узагальнення вивченого за повістю М. В. Гоголя "Тарас Бульба"
ББК 74.268.0
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Письменники російські, 19 ст.
   Уроки світової літератури--Розробки уроків

   Уроки світової літератури--Форми проведення--Ігрові методики

   Теми і образи в світовій літературі--Козацтво

   Літературні герої--Світова література

Кл.слова (ненормовані):
Гоголь М. В. -- ТАРАС БУЛЬБА, ПОВІСТЬ


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Дудченко, В. В.
    Проблеми розвитку галузі рисівництва в Україні [Текст] / В. В. Дудченко // Вісник аграрної науки. - 2011. - № 2. - С. 14-16
Рубрики: Рослинництво--Рис--Вирощування--Україна
Анотація: Проаналізовано сучасний стан виробництва рису в Україні, регіональної структури виробництва, залежність від формування світового ринку рису. Наведено висновки та пропозиції, спрямовані на підвищення ефективності виробництва, реалізацію заходів держави щодо стабілізації внутрішнього ринку.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Головня, А.
    Зоонім як складова порівняння на позначення рис характеру людини. Про вибір засобів україномовного перекладу порівнянь з компонентом-зоонімом у прозі Редьярда Кіплінга [Текст] / А. Головня // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники англійські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Кіплінг Дж. Р.
Анотація: У статті розглядається зоонім як складова порівняння, за допомогою якого відображаються риси людського характеру. Оскільки художня проза Редьярда Кіплінга має природоцентрицний характер, дослідження даного феномену на згаданому матеріалі є актуальним. У статті визначено найбільш вдалі засоби адекватного перекладу порівнянь з компонентом-зоонімом та проаналізовано доцільність їхнього вживання.


Дод.точки доступу:
Кіплінг, Джозеф Редьярд (англійський письменник, перший англійський нобелівський лауреат з літератури ; 1865-1936 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Скидан, В.
    Живлення рису [Текст] / В. Скидан, М. Скидан // Агробізнес сьогодні. - 2015. - № 10 (трав.). - С. 40-41 : ілюстр.
Рубрики: Зернові культури--Рис--Агрономія
Кл.слова (ненормовані):
азотне живлення -- фосфорне живлення -- калій -- особливості внесення добрив


Дод.точки доступу:
Скидан, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Цілинко, М. І.
    Вітчизняні сорти рису - рисосійним господарствам України [Текст] / М. І. Цілинко, С. Г. Вожегов, О. С. Довбуш, О. О. Іздебський // Насінництво. - 2015. - № 5/6. - С. 22-24 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Сорт рису Україна -96 ; Сорт рису Віконт ; Сорт рису Преміум ; Сорт рису Онтаріо ; Сорт рису Престиж ; Сорт рису Серпневий ; Сорт рису Агат ; Сорт рису Маршал
Рубрики: Селекція--Насінництво--Рослинництво
   Зернові культури--Рис--Сорти

Кл.слова (ненормовані):
круп'яні культури
Анотація: Сорти нового покоління різних груп стиглості рису, які створено Інститутом рису НААН України.


Дод.точки доступу:
Вожегов, С. Г.; Довбуш, О. С.; Іздебський, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Корнієнко, І.
    Сімейни детермінанти формування характерологічних рис особистості [Текст] / І. Корнієнко // Педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.56 + 74.9
Рубрики: Психологія сім'ї
   Сімейна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- соціальний досвід -- психологічний клімат в сім'ї -- контакт людини з навколишнім середовищем
Анотація: Соціалізація особистості відбувається насамперед у сім'ї. У сучасних умовах розвитку суспільства сім'я відображає його різноманітні відносини - економічні, політичні, духовні, а її функції відображають систему взаємодії сім'ї і суспільства, з одного боку, та сім'ї й особи, з іншого.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Бобеляк, Наталя.
    Моніторинг професійної компетентності вчителя - важливий чинник його ефективної діяльності [Текст] / Н. Бобеляк, О. Фялковська // Педагогічна думка. - 2015. - № 4. - С. 27-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Карта важливих для професії рис характеру
Рубрики: Освіта--Реформи--Україна
   Вчителі--Педагогічна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
особистість вчителя -- педагогічна діяльність -- педагогічне спілкування -- діагностика емоційного вигорання -- діагностичний атап -- установчий етап -- діяльнісний етап -- рефлексивний етап


Дод.точки доступу:
Фялковська, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)