Пошуковий запит: (<.>K=робота в групах<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Іванко, Н. Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку [Текст] / Наталія Іванко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 30-33.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): матрос Петро Кішка -- історія українського народу -- евристична бесіда -- мультимедійний комплекс -- робота в групах -- аналіз структури тексту -- план Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Докладний переказ тексту розповідного характеру з творчим завданням" (на матеріалі тексту "Матрос Кішка - герой оборони Севастополя"). Мета заняття - за допомогою новітніх навчальних технологій удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння учнів, вчити сприймати текст цілісно, виховувати інтерес до історії українського народу та пошану до її героїв.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Іванцова, Т. Правила вживання знака м'якшення [Текст] : українська мова : 5 клас / Тетяна Іванцова> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 31-34.
Рубрики: Українська мова--Орфографія--Методика Українська мова--Урок Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): правопис знака м'якшення -- робота в групах -- Батьківщина Анотація: Подано розробку уроку з української мови, мета якого наступна: узагальнити раніше вивчений матеріал та розкрити зміст нових правил уживання знака м'якшення, формувати навички правопису й вимови слів з цим знаком; розвивати в учнів орфографічне чуття, логічне мислення; виховувати патріотизм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Архангельська, Л. У фразеології - "дух язика" : узагальнювальний урок-дослідження у 10-му класі [Текст] / Люся Архангельська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 4. - С. 19-27.
Рубрики: Українська мова--Урок Українська мова--Лексикологія--Фразеологія--Методика Кл.слова (ненормовані): фразеологізм -- походження фразеологізмів -- робота в групах -- міні-проект -- робота в парах -- лінгвістичне повідомлення -- тестове завдання Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Фразеологізм як особливий вид лексики". Мета уроку - повторити та узагальнити знання учнів із фразеології, визначити роль фразеологізмів у писемному й усному мовленні, розвивати пам'ять, спостережливість, збагачувати активну лексику учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Базій, Л. А. Einkaufsbummel [Text] / Л. А. Базій> // Німецька мова в школі. - 2018. - № 7. - S10-12
Рубрики: Німецька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): презентація -- робота в групах -- читання -- переклад -- тести
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Балагура, Людмила. Children and their Parents [Текст] : Англійська мова, 11 клас / Л. Балагура> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 48-51
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- робота в групах -- рольова гра
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Барановська, В. Складнопідрядне речення з кількома підрядними : урок української мови у технології інтерактивного навчання : 10 клас [Текст] / Вікторія Барановська> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 55-58
ББК 81.411.1 Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Складнопідрядне речення--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): види складнопідрядних речень -- види підрядності -- вправи діалогічного навчання -- робота в групах Анотація: Мета запропонованого уроку - навчити учнів розрізняти види складнопідрядних речень з кількома підрядними, вдосконалювати навички роботи в різних групах, виховувати повагу до хліба і праці хліборобів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Безсмертна, Катерина Відкриваємо кав'ярню : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Безсмертна, Лариса Дудинська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 14-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра Кл.слова (ненормовані): робота в групах -- розвиток мислення -- розвиток мовлення Анотація: "Гра-стратегія - особливий вид ігрової діяльності дошкільнят, що вчить їх планувати свої дії, об'єднувати зусилля, домовлятися, здійснювати вибір і приймати рішення для досягнення бажаного результату. Чудовий приклад - подана розробка, побудована за принципами соціально-ігрової взаємодії". Мета її - розширити знання дітей про місця відпочину, професії працівників кав'ярні, їхні обов'язки; розвиватии вміння діяти злагоджено й за алгоритмом; виховувати командний дух, готовність дослухатися до чужої думки.
Дод.точки доступу: Дудинська, Лариса Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Блізніченко, О. Усунення лексичних помилок у вживанні паронімів : урок української мови : 10 клас [Текст] / Ольга Блізніченко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 36-38
ББК 81.411.1-3 Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): повторення й узагальнення знань -- робота в групах -- творчий пошук Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - повторити й узагальнити знання про пароніми, формувати навички правильного вживання їх у мовленні, стимулювати учнів до самоосвіти, творчого пошуку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Василенко, М. Виховні тренінги. 4-й клас [Текст] / Маріанна Василенко> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 38 (жовтень). - С. 20-21. - Бібліогр.: с. 21
Рубрики: Виховання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): заняття-тренінг -- мотивація -- робота в групах
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Вишинська, О. Молитва душі і серця. Ф. Петрарка -видатний італійський поет-гуманіст. Оспівування кохання в "Книзі пісень" [Текст] / Оксана Вишинська> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 3. - С. 25-26
ББК 74.268.3(4ІТА) Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): формування нових знань -- робота в групах -- італійська література
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Гаврілова, С. Welcome to our travel agency [Текст] / С. Гаврілова> // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 5. - С. 37-41
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): активний словник -- робота в групах -- креативне мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Гаврилюк, О. Як тобі, жінко, у цьому світі? : урок поглибленого опрацювання тексту твору [Текст] / Оксана Гаврилюк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 6-8. - Зміст: Людина / О. Ю. Кобилянська.
Рубрики: Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.) Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): зміст і проблематика твору -- робота в групах -- повість Людина Анотація: Запропоновано розробку уроку за темою: "Місце жінки у суспільстві" (за повістю О. Кобилянської "Людина"). Мета уроку - поглибити вміння учнів аналізувати художні образи, розкрити зміст і проблематику твору (подолання стереотипів у міщанському середовищі щодо місця жінки у суспільстві). Урок має сприяти вихованню в учнів почуття людської гідності, самостійності суджень.
Дод.точки доступу: Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Ганіч, Ганна. Дипломант конкурсу "Учитель року - 2015" у номінації "Правознавство" [Текст] / Г. Ганіч> // Історія України (Шкільний світ). - 2016. - № 24. - 1-2 (Вкладка № 12)
Рубрики: Педагогічний досвід--Конкурси вчителів, 2015 рік Загальноосвітні навчальні заклади--Інноваційні форми роботи--Досвід--Умань, місто Кл.слова (ненормовані): індивідуальне навчання -- робота в групах -- ротаційні трійки -- навчальні дидактичні ігри -- активні та інтерактивні вправи -- міні-дискусії -- рольові ігри -- діалог Сократа -- правила політичної культури -- метод проектів -- предметні тижні
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Голик, Олена. Конфлікт душі, або ".І бачив я звіра і бачив я людину" : [урок] [Текст] / Олена Голик> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 32-38.
Рубрики: Українська література--Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): вивченя творчості М. Хвильового -- урок-психологічне дослідження -- робота в групах -- рольова гра Анотація: Подано методичну розробку уроку за темою: "М. Хвильовий. "Я (Романтика)" - новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов'язком". Мета уроку - спонукати учнів замислитися над проблемою внутрішьої роздвоєності людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції у новелі М. Хвильового "Я (Романтика)"; схарактеризувати образ ліричного героя, співвідношення автора з його персонажем; розкрити роль присвяти до твору; проаналізувати слова і вчинки ліричного героя; простежити за його деградацією; прищеплювати учням навички самостійно досліджувати твір; виховувати в учнів високі морально-етичні цінності, уміння орієнтуватися у складних реаліях буття.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Головко, Л. Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : урок української мови : 7 клас [Текст] / Людмила Головко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 34-36
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Морфологія--Дієприслівник--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): дієприслівник -- калина як символ та оберег -- робота в групах -- робота з текстом -- метод "Гронування" Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті ознайомити учнів із дієприслівником як особливою формою дієслова, розвивати культуру мовлення, образне мислення, виховувати любов і шану до звичаїв, символів та оберегів українського народу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Дмитрієва, Т. Подорож навколо світу [Текст] / Т. Дмитрієва> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 51-54
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): презентації -- обладнання -- робота в групах
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Дудар, А. Я, моя сім'я та друзі! [Текст] / А. Дудар> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 52-58
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): робота в групах -- дискусія -- рольова гра
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Дуняшенко, Н. Вчимося жити в інформаційному суспільстві. : Тренінг для старшокласників на тему: "Використання інформаційно-комунікаційних (ІК) та телекомунікаційних технологій (ІКТ) під час навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах нового типу" [Текст] / Наталія Дуняшенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 4. - С. 6-12.
Рубрики: Інформатика--Урок Інформатика--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): робота в групах -- ролі в групах -- презентація -- метод проектів -- асоціативний рядок "Якості вчителя" Анотація: Запропоновано розробку засідання творчої групи "Технологія моделювання уроку з використанням ІКТ" у формі тренінгу з вищевказаної теми. Мета заняття - ознайомити учасників з поняттям "тренінг", обговорити проблему інформатизації освіти, розширити знання учнів з цієї теми, а також навчати їх спілкуванню у творчому колективі і неформальній обстановці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Дуняшенко, Н. Мова - скарбниця духовності народу. : урок української мови : 7 клас [Текст] / Наталія Дуняшенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 27-30. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Морфологія--Прислівник--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): прислівник як частина мови -- синтаксична роль -- розряди прислівників -- робота в групах -- метод дослідження Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників". Мета заняття - ознайомити із прислівником як частиною мови, розвивати усне та писемне мовлення учнів, сприяти вихованню любові до рідного слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Емельянова, А. Н. Урок английского языка на тему "Kate Marsden, the brave english nurse in Yakuta" [Текст] : XI класс / А.Н. Емельянова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 6. - С. 55-59 : ил. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 59
Рубрики: Англійська мова--Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання Кл.слова (ненормовані): нова лексична одиниця -- робота в групах -- співвідношення нових слів з їх еквівалентами російською мовою
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
|
|