Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=робота з колективом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Романюк, Ірина
    Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога [Текст] / Ірина Романюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний план розвитку -- робота з колективом -- професійна компетентність
Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Чумаченко, Наталя
    Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності [Текст] / Наталя Чумаченко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
вихователь -- робота з колективом -- психологічний клімат -- професійний стиль -- молодий спеціаліст -- воркшоп
Анотація: В статті йдеться про організацію методичного супроводу педагога-початківця. Подано поради вихователям-методистам та педагогам-наставникам щодо підтримки педагогів-початківців, надання допомоги їм в адаптації до умов дитячого садка.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шалда, Наталія
    Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 21-25
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Заклад дошкільної освіти--Управління
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- робота з колективом
Анотація: "Сьогодні в соціальних мережах відбувається активний обмін досвідом упровадждення педагогічних інновацій у практику роботи закладів дошкільної освіти. Як вихователям зорієнтуватися в морі фахової інформації й обрати найбільш актуальне, раціональне, корисне, ефективне, науково обґрунтоване? Як визначитись: що є справді інноваційним підходом, а що - лише поверненням до призабутого чи псевдоновацією? Як раціонально організувати запровадження педагогічних інновацій і відстежити результати?" В статті подано поради, які допоможуть поліпшити якість освітнього процесу дитячого садка.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Григоренко, Галина
    Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг
Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка.


Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Коваленко, Алла.
    Апгрейд за обміном, або Взаємопідтримка - ключ до професійного зростання [Текст] : семінар-практикум для педагогів ЗДО / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2024. - № 5. - С. 20-23 : ілюстр.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
   Дошкільне виховання--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- робота з колективом -- особистість педагога -- культура толерантності -- вихователі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Буракова, Юлія
    Рух - це здоров'я : семінар-квест для педагогів [Текст] / Юлія Буракова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 12-14
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
рухова діяльність дітей -- робота з колективом -- здоров'язбережувальні методи -- квест
Анотація: "У сучасній освіті й дітей, і дорослих перевага віддається інтерактивним методам навчання. Ігрова технологія квесту дає змогу залучити всіх учасників до процесу пізнання, обміну знаннями та ідеями. Кожен робить свій внесок у досягнення бажаного результату. А тому знання, що здобуваються таким чином, міцніші, а вміння краще відпрацьовані, ніж за традиційних форм організації роботи". Подано приклад квесту для педагогів, мета якого - активізувати знання педагогів щодо організації рухової діяльності дітей; проаналізувати складові рухової діяльності дошкільників; орієнтувати слухачів на широке використання здоров'язбережувальних методів і прийомів; сприяти формуванню професійної компетентності, командного духу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінг -- семінар-практикум
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Литвиненко, Ірина
    Відновлюємо сили : як запобігти емоційному вигорянню [Текст] / Ірина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 7-9
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічні кадри
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- робота з колективом -- емоційне вигоряння -- здоров'я вихователя
Анотація: "Після насиченого навчального року кожен педагог відчує певну втому, а нерідко навіть емоційне виснадження. Як зберегти "професіний тонус", "професійний кураж" ? Як відновити сили? Де черпати наснагу для фахового зростання і відкриття нових горизонтів своєї професії? Допомогти вихователям знайти відповіді на ці запитання й упоратится з вигоранням - завдання психологічної служби закладу. У пригоді стануть подані поради та тренінг".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Романюк, Ірина
    Як аналізувати освітній процес [Текст] / Ірина Романюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 9-14
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- зразки докуметації -- методи аналізу -- спостереження -- хронометраж -- бесіда з педагогом
Анотація: "Якість освітньої роботи у дошкільному закладі значною мірою залежить від здатності керівництва ефективно здійснювати систематичне вивчення діяльності педагогів. Ця стаття допоможе у виборі доцільних методів педагогічного аналізу, що сприятиме налагодженню плідної співпраці та знаходженню найкращих шляхів професійного вдосконалення кожного педагога."


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Думитрюк, Грета
    SCRUM-технологія: високі результати за короткий час [Текст] / Грета Думитрюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 16-19
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- співпраця фахівців -- управління -- керівництво -- дитсадок
Анотація: Подано досвід чернівецьких педагогів, які постійно перебувають в пошуках нових, відкритих, дієвих моделей управління, що дають можливість оперативно отримувати відомості про стан роботи, аналізувати їх, прогнозувати перспективи, реалізувати завдання, проекти. Вони адаптували SCRUM-технологію для управлінської діяльності та вдосконалення роботи дитсадка.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)