Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розвиток мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.


    Шалда, Наталія
    Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.


Дод.точки доступу:
Кузьміна, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Стецюк, Ніна.
    Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності [Текст] / Ніна Стецюк // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 11-14. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- розвиток мислення -- літературне читання -- українська мова -- вправи -- пізнавальні завдання -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання. Такі вправи дають змогу сформувати і розвинути творчу діяльність учнів, забезпечити перехід від репродуктивних, формально-логічних дій до творчих.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Безсмертна, Катерина
    Відкриваємо кав'ярню : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Безсмертна, Лариса Дудинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 14-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
Кл.слова (ненормовані):
робота в групах -- розвиток мислення -- розвиток мовлення
Анотація: "Гра-стратегія - особливий вид ігрової діяльності дошкільнят, що вчить їх планувати свої дії, об'єднувати зусилля, домовлятися, здійснювати вибір і приймати рішення для досягнення бажаного результату. Чудовий приклад - подана розробка, побудована за принципами соціально-ігрової взаємодії". Мета її - розширити знання дітей про місця відпочину, професії працівників кав'ярні, їхні обов'язки; розвиватии вміння діяти злагоджено й за алгоритмом; виховувати командний дух, готовність дослухатися до чужої думки.


Дод.точки доступу:
Дудинська, Лариса

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Тимошук, Людмила
    Будиночок для зайчика : заняття в сенсорній кімнаті для дітей середньої групи [Текст] / Людмила Тимошук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 23
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- дрібна моторика -- пальчикова гімнастика -- конструювання
Анотація: Подано розробку заняття в сенсорній кімнаті для дітей середньої групи, мета якого - формувати вміння дітей розв'язувати творчі завдання; розвивати сенсорні здібності малюків, креативність, дрібну моторику; виховувати дружелюбність, товариськість; сприяти налагодженню позитивного мікроклімату в групі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шевчик, Надія
    Сенсорна кімната [Текст] / Надія Шевчик; Надія Шевчук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 22
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- сенсорний розвиток
Анотація: Розвинена сенсорика - основа розумового і мовленнєвого розвитку дітей. Однак умови, в яких живуть сьогодні дошкільнята, призводить до обмеження їхнього тактильного і рухового досвіду. Аби компесувати це, педагоги ковельського дитсадка створили в закладі сенсорну кімнату, яка відкриває можливості для розширення світогляду дітей, їхніх пізнавальних інтересів, використання набутих знань на практиці, дає змогу повноцінно аналізувати інформацію про навколишній світ, що надходить до малят через різні органи чуття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Дмитрук, Інна
    Розмальовані доріжки кличуть нас пограти трішки : рухливі ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Інна Дмитрук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 20-21
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
Кл.слова (ненормовані):
ігрові майданчики -- фізичний розвиток -- розвиток мислення -- рухлива гра -- ігрове поле -- гра на асфальті
Анотація: "Сірі асфальтовані доріжки на території дисадка можуть заграти різними барвами і стати додатковим стимулом для дитячих ігор. Варто лише намалювати цікаві ігрові поля та розробити за ними різні варіанти рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням". В статті подано фото розмальованих під ігрові поля доріжок дитсадка та варіантами рухливих ігор на кожному з них.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Брежнєва, Олена
    Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" [Текст] / Олена Брежнєва // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
математична гра -- діти старшої групи -- засвоєння математичних понять -- математичний розвиток -- розумове виховання -- Сухомлинський В. -- розвиток мислення
Анотація: "Як зацікавити дошкільнят математикою? Як формувати у них глибоке розуміння змісту складних математичних понять? Як підтримувати пізнавальну активність вихованців? Своїми міркуваннями ділиться автор статті, звертаючись по мудрість до видатного педагога". Автор пропонує скористатися поданими ідеями, аби перетворити математичну діяльність малят на жвавий, емоційно насичений процес.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Стеценко, Ірина
    STREAM-освіта: математичне дослідження [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 13-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- математичні дослідження -- дослідницька діяльність дітей -- види дослідів у математиці -- діти молодшого дошкільного віку
Анотація: У статті йдеться про організацію дослідницької діяльності на математичних заняттях у молодших групах. Подано ланцюжок дослідів, що допомагають малятам з'ясувати, які геометричні фігури можна порівняти за величиною, а які ні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кайль, Наталя
    Загадковий бджолиний світ : цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи [Текст] / Наталя Кайль // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 16-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- фізкультхвилинка -- властивості воску -- бджілка -- мед -- природознавче виховання
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи, мета якого - ознайомити дітей зі способом життя і середовищем існування бджіл; формувати уявлення про взаємозв'язок бджіл з рослинами; вчити добирати слова, що позначають смакові якості меду; створити умови для практичного застосування набутих знань; розвивати у дітей пізнавальний інтерес до світу комах, математичні здібності, діалогічне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до навколишньої природи, зокрема комах.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мяус, Катерина
    Як малята експериментували і фіксикам допомагали! Заняття-експериментування для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Мяус, Антоніна Галілей // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 26-27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- дослідницька ліяльність -- магніт
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - зацікавлювати дітей експерементально-дослідницькою діяльністю з тем "Магніт", "Енергія"; закріплювати знання про властивості магніту, здатність окремих предметів електризуватися; спонукати дітей досліджувати, пізнавати нове та використовувати набуті знання в ігрових ситуаціях; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки; виховувати самостійність, бажання допомогти у складній ситуації.


Дод.точки доступу:
Галілей, Антоніна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


   
    Інтеграція з "Джмелем" без проблем! : робота з дітьми за журналом "Джміль", 2018, № 5-6 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 32-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегроване навчання
   Дошкільна педагогіка--Періодичні видання--Журнал "Джміль"

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- особистість дитини
Анотація: "Інтеграція - один з основоположних принципів у системі сучасної дошкільної освіти. Упроваджувати його в роботу з дітьми допомагає журнал "Джміль". Підказка щодо того, як інтегрувати різні галузі знань і види дитячої діяльності, подана у змісті: від публікації до публікації ведуть стрілочки, що складають освітній маршрут". За ним можна легко спланувати тематичний тиждень, день чи інтегроване заняття. Як це зробити показано на прикладі цієї публікації, яка представляє № 5/6 журналу "Джміль".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Шалда, Наталія
    Ягоди - соковиті дарунки літа : цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 25-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
художня літератра -- розвиток мислення -- організація занять -- спостереження за ягідними рослинами
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи. Мета занять - продовжити формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці тощо); вчити розрізняти ягідні кущі за листям, квітами; ягоди - за місцем зростання, кольором, смаком, формою, насінням; ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження; продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля; виховувати любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Присяжнюк, Лариса
    Екологічний квест як освітня технологія [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 12-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
екологія -- ігрова діяльність -- розвиток мислення
Анотація: В статті описуються особливості квест-технології в освітньому процесі. Подається приклад екологічного квесту для дітей старшої групи. Мета його - розширювати і поглиблювати уявлення дітей про бджіл, особливості укладу бджолиної сім'ї та процесу медозбору; закріплювати знання про лугові та садові квіти і їхні назви; збагачувати досвід емоційно-чуттєвого, художньо-образного та активно-діяльнісного пізнання природи; сприяти формуванню емоційно-ціннісного ставлення до бджіл та їхньої праці; розвивати фізичні якості, увагу, кмітливість; утверджувати дружні стосунки в колективі, розуміння важливісті взаємодопомоги.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Тристан, Анна.
    Зустрічі з важливим [Текст] : цикл занять для дітей старшої групи / Анна Тристан // Палітра педагога. - 2020. - № 11. - С. 7-12 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
   Моральне виховання--Дошкільні навчальні заклади

   Мислення--Розвиток--Дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- почуття любові -- почуття щастя -- життєва компетентність -- розвиток мислення -- дошкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Магочкіна, Оксана
    Математика у віршах [Текст] / Оксана Магочкіна // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 11
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- ознайомлення з цифрами
Анотація: Успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. Що можна зробити, аби математика сподобалася дітям? Перетворити навчання на веселу гру! Ось такі дотепні віршики і розважать малят, і заохотять до пошуку математики в повсякденному житті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Велетнюк, Людмила.
    Спостереження осінні і цікаві, і чарівні [Текст] : цикл спостережень для дітей середньої групи / Людмила Велетнюк // Палітра педагога. - 2020. - № 9. - С. 9-11
Рубрики: Дошкільне виховання--Природознавство
Кл.слова (ненормовані):
спостереження за природою -- розвиток мислення -- розвиток мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Терн, Ганна.
    Головне - не перестаратися! [Текст] / Ганна Терн // Жінка. - 2018. - № 12. - С. 38 : цв. ил.
Рубрики: Дитяча психологія--Розвивальні дитячі ігри
   Дошкільне виховання--Пізнавальна діяльність

   Сімейне виховання--Батьки і діти--Підготовка до школи

Кл.слова (ненормовані):
ранній розвиток -- дошкільники -- розвиток мислення -- розвиток дрібної моторики -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Гошовська, Валентина.
    Чудовий "Геометрик" [Текст] : дидактичний посібник для дітей дошкільних груп / Валентина Гошовська // Палітра педагога. - 2021. - № 5/6. - С. 20-21 : фот.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
   Ігрові форми навчання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- математичні планшети -- геоборди -- розвивальні іграшки -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Рібцун, Юлія.
    Часу не марнуймо, ворота збудуймо [Текст] : конструкторсько-будівельна гра для дітей середньої групи / Юлія Рібцун // Палітра педагога. - 2021. - № 5/6. - С. 10-11 : рис.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
   Розвивальні дитячі ігри

   Ігрові форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
конструювання -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- сюжетно-рольові ігри -- інтегрована освіта -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Якуба, Яна
    Вирушаємо в похід, обійдемо увесь світ : фізкультурний квест для дітей старшої групи [Текст] / Яна Якуба // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 30-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- рухова активність -- розвиток мислення
Анотація: Подано розробку фізкультурного квесту для дітей старшої групи, мета якого - збагачувати руховий досвід малюків у квестовій грі; у ігровій формі закріплювати початкові туристичні знання, вміння та навички; згуртовувати дітей у колектив, формуючи дружні відносини; сприяти оволодінню навичками взаємодії під час виконання квестових завдань; розвивати координаційні здібності, силу, вміння орієнтуватися у просторі та витривалість як основу фізичної підготовки; виховувати відповідальність, активність; формувати екологодоцільну поведінку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)