Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=розподіл продукції<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Доброскок Ю. Б.
Назва
: Маркетинг взаємодії як концепція розвитку бізнес-суб`єктів у сучасних умовах
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 153-157: рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/6). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 157
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): партнерські відносини--маркетинговий канал--бізнес-суб`єкт--
розподіл продукції
--функції маркетингу--збутова система
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)