Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рольова гра<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-56 
1.

Бацюсь Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі)/Раїса Бацюсь // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.39-41
2.

Караєва Т.В. Забезпечення навчальної автономії студентів у немовних ВНЗ/Т.В. Караєва // Іноземні мови, 2011. т.№ 3.-С.28-31
3.

Григорьева М. Б. Использование игровых приемов на уроках иностранного языка/М. Б. Григорьева // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 10.-С.47-49
4.

Підпалько В. Бесіда любителів байки. Українська і зарубіжна література (бінарний урок). 6-й клас/Валентина Підпалько, Галина Михайлюк // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 3.-С.8-12
5.

Бубенцова Т. Е. Урок в V классе по теме "In Der Stadt Ist Nun Winter"/Т. Е. Бубенцова // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 1.-С.32-34
6.

Скляр Н. "Над берегами Псла-ріки - найкраще наше місто" : урок повторення, узагальнення та систематизації вивченого : 6 клас/Надія Скляр // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.3-5.
7.

Колісник Н. М. Як співвідноситься віяння моди та етикет/Н. М. Колісник // Все для вчителя, 2012. т.№ 19/20.-С.57-59
8.

Хроменко І. Застосування ігрових педагогічних технологій на уроках літератури. Заняття № 7 /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012. т.№ 7/8.-С.42-48
9.

Голощапова О. Хожу-можу-буду/О. Голощапова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 7/8.-С.31-34
10.

Дудар А. Я, моя сім'я та друзі!/А. Дудар // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 5.-С.52-58
11.

Закирова Ф.К. Организация ролевой игры по теме "Why do people learn foreign languages"/Ф. К. Закирова // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 10.-С.27-29
12.

Мазур І. Форми проведення класних годин/І. Мазур // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1.-С.60-61
13.

Балагура Л. Children and their Parents/Л. Балагура // Іноземні мови в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.48-51
14.

Абрамов Роман Художнє бачення учня на уроках літератури/Роман Абрамов // Українська мова та література (Шкільний світ), 2013. т.N 22.-С.4-6
15.

Щоб не трапилось біди // Розкажіть онуку, 2013. т.№ 23-24.-С.99-104
16.

Байдалова Генріх Гейне. "Задзвени із глибини." . /Юлія Байдалова // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 10.-С.79-81
17.

Волохович Інтерв’ю з Оноре де Бальзаком. Рольова гра. 10 клас/Світлана Волохович // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 11-12.-С.45
18.

Бондаренко Л. Г. Методика організації рольової гри "Урок літератури" для студентів-філологів (із досвіду роботи)/Л. Г. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2015. т.№ 5 (травень).-С.42-43
19.

Жалай "Що знаєш ти про мій біль, і що я знаю про твій."/Юлія Жалай // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 9.-С.32-36
20.

Квік С. Я. Цикл уроків вивчення А. А. Е. Ліндгрен. "Міо, мій Міо". 6-й клас/С. Я. Квік // Зарубіжна література в школі, 2016. т.№ 1/2.-С.55-65
 1-20    21-40   41-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)