Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=рітейл<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Бровко, В.
Червона зона вкладень: земля, нерухомість, будівництво, банки і
рітейл
[Текст] / В. Бровко, С. Следзь> // Дзеркало тижня. - 2010. -
N 31
. - С. 9
ББК
65
Рубрики:
Інвестиції
Україна
Кл.слова (ненормовані):
ібв
Дод.точки доступу:
Следзь, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Айріян, С.
Сучасні реалії та тенденції на ринку грошових переказів [Текст] / С. Айріян> // Фінансовий ринок України. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 9-10
Рубрики:
Грошово-кредитна політика
Кл.слова (ненормовані):
грошові перекази
--
термінали
--
рітейл
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Лабурцева, О. І.
Інструментарій продовольчого
рітейл
-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [] / О. І. Лабурцева> // Економіка та держава. - 2015. -
№ 6
. - С. 11-14. - Бібліогр. с.14 (2 назви)
ББК
65.9(4Укр)42
Рубрики:
Продовольчі товари--Брендинг--Україна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Лабурцева, О. І.
Інструментарій продовольчого
рітейл
-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика [] / О. І. Лабурцева> // Економіка та держава. - 2015. -
№ 5
. - С. 24-27. - Бібліогр. с.27 (7 назв)
ББК
65.9 (4Укр)42
Рубрики:
Продовольчі товари--Брендинг--Україна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Mokhlis, Safiek
.
Influences on malaysian business students’ retailing career preferences [Text] / Safiek Mokhlis> // Актуальні проблеми економіки. - 2015. -
№ 5
. - Р. 378-385 : табл. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики:
Економіка та організація освіти--Освіта в бізнес-коледжах--Кар’єрний вибір студентів--Роздрібна торгівля --
Рітейл
--Малайзія
Анотація:
У статті виявлено чинники впливу на вибір місця для початку власної кар’єри студентами бізнес-коледжей Малайзії. Проведено анкетування 172 студентів останнього року навчання в університеті на спеціальності «бізнес» двох державних університетів Малайзії. Результати аналізу даних анкетування показали, що всі причини вибору кар’єри в
рітейл
і можна поділити на дві великі групи – поінформованність про такий варіант початку кар’єри та причини, що мають безпосереднє відношення до переваг такої роботи. За результатами аналізу розроблено рекомендації як для співробітників університетів, так і для рекрутерів, що працюють на сектор
рітейл
у.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Лісіца, Вікторія
.
Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі [Текст] / В. Лісіца> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. -
№ 2
. - С. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109-110 . - ISSN 2411-5215
УДК
658.87:330.341.1
Рубрики:
Торгівля--Міжнародна--Роздрібна торгівля --
Рітейл
--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торговельна мережа
--
offline-торгівля
--
продаж товарів
--
бренд
Анотація:
В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Мартинова, Л. Б.
Вплив глобалізації на розвиток
рітейл
у [Текст] / Л. Б. Мартинова, В. В. Соколовська > // Економіка та держава. - 2019. -
№ 10
. - С. 20-25 : табл. - Бібліогр. с. 25 (16 назв)
Рубрики:
Роздрібна торгівля--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
РІТЕЙЛ
Анотація:
Розглянуто світовий досвід розвитку роздрібних торговельних мереж. Проаналізовано стратегії виходу глобальних операторів на зарубіжні ринки. Доведено, що зростання ролі у світовому економічному розвитку глобальних роздрібних торговельних мереж є закономірним наслідком їх географічного розширення, щільності алокації, інтенсивності функціонування. Основними тенденціями розвитку роздрібного ринку в світі виявлено такі: пріоритетним фактором розвитку торгівлі стає купівельний досвід; посилюється вплив штучного інтелекту; орієнтація на відповідального споживача; розвиток технологій; посилення впливу розвитку роздрібної торгівлі Сходу. Тенденції розвитку роздрібної торгівлі згруповано в три категорії: купівельні тренди (зростання безготівкої оплати; розвиток систем електронних платежів за допомогою гаджетів; доставка продуктів до дому; заощадлива модель споживання; пріоритетним фактором у здійсненні купівлі є пропозиція найкращого співвідношення ціна-якість); тренди роздрібних мереж (скорочення контрафактної продукції, посилення боротьби за покупців, диверсифікація форматів та брендів; стирання меж між онлайн- та офлайн-торгівлею; глобальні торговельні мережі покидають ринок; експансія національних торговельних мереж поглиблюється в регіони); тренди ІТ-технологій у ритейлі (мультиканальний
рітейл
; магазини без кас; магазин без продавців; відео аналітика; технології в боротьбі з крадіжками; технології збільшення середнього чеку; штучний інтелект). Автори вважають, що поглиблення інтеграції глобальних торговельних мереж у регіони буде посилювати тиск на вітчизняні мережевих операторів вітчизняної торгівлі.
Дод.точки доступу:
Соколовська , В.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)