Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рітейл<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартинова Л.Б., Соколовська В.В.
Назва : Вплив глобалізації на розвиток рітейлу
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - № 10. - С. 20-25: табл. (Шифр Е027782/2019/10)
Примітки : Бібліогр. с. 25 (16 назв)
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рітейл
Анотація: Розглянуто світовий досвід розвитку роздрібних торговельних мереж. Проаналізовано стратегії виходу глобальних операторів на зарубіжні ринки. Доведено, що зростання ролі у світовому економічному розвитку глобальних роздрібних торговельних мереж є закономірним наслідком їх географічного розширення, щільності алокації, інтенсивності функціонування. Основними тенденціями розвитку роздрібного ринку в світі виявлено такі: пріоритетним фактором розвитку торгівлі стає купівельний досвід; посилюється вплив штучного інтелекту; орієнтація на відповідального споживача; розвиток технологій; посилення впливу розвитку роздрібної торгівлі Сходу. Тенденції розвитку роздрібної торгівлі згруповано в три категорії: купівельні тренди (зростання безготівкої оплати; розвиток систем електронних платежів за допомогою гаджетів; доставка продуктів до дому; заощадлива модель споживання; пріоритетним фактором у здійсненні купівлі є пропозиція найкращого співвідношення ціна-якість); тренди роздрібних мереж (скорочення контрафактної продукції, посилення боротьби за покупців, диверсифікація форматів та брендів; стирання меж між онлайн- та офлайн-торгівлею; глобальні торговельні мережі покидають ринок; експансія національних торговельних мереж поглиблюється в регіони); тренди ІТ-технологій у ритейлі (мультиканальний рітейл; магазини без кас; магазин без продавців; відео аналітика; технології в боротьбі з крадіжками; технології збільшення середнього чеку; штучний інтелект). Автори вважають, що поглиблення інтеграції глобальних торговельних мереж у регіони буде посилювати тиск на вітчизняні мережевих операторів вітчизняної торгівлі.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658.87:330.341.1
Автор(и) : Лісіца, Вікторія
Назва : Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал/ Черніг. нац. технол. ун-т. - 2017. - № 2. - С. 100-110: рис., табл. - ISSN 2411-5215 (Шифр П147728/2017/2). - ISSN 2411-5215
Примітки : Бібліогр.: с. 109-110
УДК : 658.87:330.341.1
Предметні рубрики: Торгівля-- Міжнародна-- Роздрібна торгівля -- Рітейл --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговельна мережа--offline-торгівля--продаж товарів--бренд
Анотація: В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.9(4Укр)42
Автор(и) : Лабурцева О. І.
Назва : Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - № 6. - С. 11-14 (Шифр Е996798/2015/6)
Примітки : Бібліогр. с.14 (2 назви)
ББК : 65.9(4Укр)42
Предметні рубрики: Продовольчі товари-- Брендинг --Україна
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.9 (4Укр)42
Автор(и) : Лабурцева О. І.
Назва : Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 24-27 (Шифр Е027782/2015/5)
Примітки : Бібліогр. с.27 (7 назв)
ББК : 65.9 (4Укр)42
Предметні рубрики: Продовольчі товари-- Брендинг --Україна
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mokhlis, Safiek
Назва : Influences on malaysian business students’ retailing career preferences
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 5. - Р.378-385: табл. (Шифр -904081/2015/5)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв
Предметні рубрики: Економіка та організація освіти-- Освіта в бізнес-коледжах-- Кар’єрний вибір студентів-- Роздрібна торгівля -- Рітейл --Малайзія
Анотація: У статті виявлено чинники впливу на вибір місця для початку власної кар’єри студентами бізнес-коледжей Малайзії. Проведено анкетування 172 студентів останнього року навчання в університеті на спеціальності «бізнес» двох державних університетів Малайзії. Результати аналізу даних анкетування показали, що всі причини вибору кар’єри в рітейлі можна поділити на дві великі групи – поінформованність про такий варіант початку кар’єри та причини, що мають безпосереднє відношення до переваг такої роботи. За результатами аналізу розроблено рекомендації як для співробітників університетів, так і для рекрутерів, що працюють на сектор рітейлу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Айріян С.
Назва : Сучасні реалії та тенденції на ринку грошових переказів
Місце публікування : Фінансовий ринок України. - 2011. - № 7/8. - С. 9-10 (Шифр Ф595401/2011/7/8)
Предметні рубрики: Грошово-кредитна політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): грошові перекази--термінали--рітейл
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 65
Автор(и) : Бровко В., Следзь С.
Назва : Червона зона вкладень: земля, нерухомість, будівництво, банки і рітейл
Місце публікування : Дзеркало тижня. - Київ: Дзеркало тижня, 2010. - N 31. - С. 9 (Шифр Д820233/2010/31)
ББК : 65
Предметні рубрики: Інвестиції
Географіч. рубрики: Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ібв
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)