Пошуковий запит: (<.>K=самовиховання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кудрик Самовиховання у школі: стан і перспективи/Ліліана Кудрик, Юрій Сумряк // Шкільний світ, 2011. т.№ 39.-С.6-10
|
>2.
| Рикунова З. Т. Що я можу у свої 15?/З. Т. Рикунова // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 11.-С.40-43
|
>3.
| Хохлов С. И. О самовоспитании и самообразовании школьников/С. И. Хохлов // Воспитание школьников, 2012. т.№ 1.-С.49-52
|
>4.
| Мухин М. И. Перевод воспитания в процесс непрерывного самовоспитания/М. И. Мухин // Воспитание школьников, 2012. т.№ 3.-С.3-14
|
>5.
| Рудим Т. Роль батьків у розвитку дитини/Т. Рудим, Л. Шевченко, С. Бєлякова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 6.-С.81-83
|
>6.
| Стругацька Валентина Через дослідження - до самоосвітньої компетентності учнів. Робота на уроках української (російської)мови/Валентина Стругацька // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 28.-С.20-24
|
>7.
| Сологуб Наталія Інтерактивні методи в процесі формування загальнокультурних компетентностей/Наталія Сологуб // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 19.-С.44-47
|
>8.
| Лисак Н. Створення ситуації успіху/Н. Лисак // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 11.-С.38-40
|
>9.
| Романова А. С. Чинники формування естетичної культури юриста/А. С. Романова // Митна справа, 2012. т.№ 4.-С.59-65
|
>10.
| Гачкало С. Феномен особистості/С. Гачкало // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1.-С.76-77
|
>11.
| Юр'єва Ю. Ділова гра як технологія самовиховання/Ю. Юр'єва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1.-С.28
|
>12.
| Калошин В. Ф. Як перетворити свою роботу на радісну та улюблену/В. Ф. Калошин // Фізичне виховання в школах України, 2013. т.№ 2.-С.32-39.
|
>13.
| Дига Н. В. Вплив української літератури на національне самовиховання учнів в оцінці Н. Й. Волошиної/Н. В. Дига, М. Ткачук // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 5.-С.16-18
|
>14.
| Гріньова О. Професійне самовизначення старшокласників - одна з головних умов успішної кар'єри/О. Гріньова // Рідна мова, 2013. т.№ 19.-С.96-99
|
>15.
| Ткаченко Л. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю:виховуємо культуру потреб особистості/Л. Ткаченко, О. Виговська // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 4/5.-С.158-170
|
>16.
| Волошина М. Арт- терапія у роботі зі студентами в період адаптації до навчання/М. Волошина // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 13/14.-С.107-112
|
>17.
| Ковальова Н. Формування особистості шляхом самопізнання, самовизначення і самовиховання. Способи саморегуляції/Н. Ковальова // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ). -Київ:Дубицький О.Є., 2011,N N 5.-С.10-13.
|
>18.
| Ковпак С. Створення інноваційного простору: проектна діяльність у позанавчальний час/С. Ковпак, І. Богослав, Т. Дика, Ю. Присяжнюк // Директор школи (Шкільний світ), 2017. т.№ 3/4.-С.52-102
|
>19.
| Денисова Т. А. Дистанційна освіта: примара чи можливість здійснити якісне навчання, самовдосконалення й самовиховання особи/Т. А. Денисова // Актуальні проблеми модернізації законодавства та освіти в умовах євроінтеграційного поступу України. -Чернігів:Десна Поліграф, 2016.-С.90-92
|
>20.
| Попов В. Перспективи гуманістичної освіти. Зустріч із педагогами/В. Попов // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 21/22.-С.49-52
|
|
|